* ReMcOrE stemt voorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:52 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kijken of we die van elke Fokker (iig van dit topic dus) kunnen fixxenhaha Allemaal als UI n gifje van tijdens n feest...incl olijk hoofd..
Gewoon dik respect voor de man die kwaliteitsproducties maakt en niet in de spotlights hoeft te staan ondanks dat hij daar meerdere keren de kans voor heeft gekregen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
zag net trouwens op een site een interview met Michel Pollen a.k.a. The Pitcher: Klikkerdeklikklik!
hij kiest er gewoon bewust voor, dat vind ik inderdaad erg knap!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Gewoon dik respect voor de man die kwaliteitsproducties maakt en niet in de spotlights hoeft te staan ondanks dat hij daar meerdere keren de kans voor heeft gekregen.Dat kan ik zeer waarderen.
![]()
Zegmaar het tegenovergestelde van Showtek.![]()
Zo vanneuh... WTF?!quote:Listen closely to Animated Audio, for example: I used a recording of a cutting pair of scissors in it.” You didn’t hear that one coming, did you?
waar precies bedoel je? (bij de vinyl-versie)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:27 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zo vanneuh... WTF?!
Net de track opgezet en volgens mij zit het in de mid-intro/outro. Hoor je een heel klein scherp geluidje
die gaan we ff op de USB-stick zetten, testen in de autoquote:
En de vertalingquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
zag net trouwens op een site een interview met Michel Pollen a.k.a. The Pitcher: Klikkerdeklikklik!
[..]
* ReMcOrE stemt voor
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:52 schreef Koepert het volgende:
[..]
Kijken of we die van elke Fokker (iig van dit topic dus) kunnen fixxenhaha Allemaal als UI n gifje van tijdens n feest...incl olijk hoofd..
is er wel een filmpje van jou waar ik opsta?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
linkje naar die filmpjes?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Best n vet nummertje![]()
Sub testjes zijn altijd leuk![]()
Gister filmpjes zitten checken van lui met 30.000W in n Escalade, en n Jackhammer in n PintoZinloos volk
Rond 54/55 seconden. Komt opeens een loopje erin wat 1 tel zeg maar achter ligt (alsof het niet op de maat gaat) Herhalend scherp geluidjequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar precies bedoel je? (bij de vinyl-versie)
[..]
helaas alleen foto's .... dus q-base?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is er wel een filmpje van jou waar ik opsta?
Geweldig interview. Toch wel weer wat dingetjes te weten gekomen die ik niet allemaal wist.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE stemt voor
thanks, hoor het nu... slim verstopt!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Rond 54/55 seconden. Komt opeens een loopje erin wat 1 tel zeg maar achter ligt (alsof het niet op de maat gaat) Herhalend scherp geluidje
ligt in de planning, dus gaan we daar filmpje makenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
helaas alleen foto's .... dus q-base?
Pinto is wel tof, weet nog wel een Pimp My Ride-aflevering waarin ze dat ding in gingen bouwenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:48 schreef Koepert het volgende:
Pinto
http://www.youtube.com/user/meade916
Gast die zn Escalade BELACHELIJK VOL heeft gestopt..
T is nu n 2-seater zeg maar...
fokmeetje opzetten dan maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
helaas alleen foto's .... dus q-base?
T is allebei zo zinloos als de pestquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Pinto is wel tof, weet nog wel een Pimp My Ride-aflevering waarin ze dat ding in gingen bouwen
en die Escalade is mij teveel van het goede...
Jongetjes, dat Ripper druk is met zijn nieuwe stulpje in het noorden betekent niet dat hier off topic gelult kan wordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:48 schreef Koepert het volgende:
Pinto
http://www.youtube.com/user/meade916
Gast die zn Escalade BELACHELIJK VOL heeft gestopt..
T is nu n 2-seater zeg maar...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Jongetjes, dat Ripper druk is met zijn nieuwe stulpje in het noorden betekent niet dat hier off topic gelult kan worden
Tip: Planes, Trains & Automobiles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |