abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72035728
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:09 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Echter vergeet je even dat het Duitse snelwegennet ingericht is op mensen die harder dan 200 rijden. In Nederland is dat niet zo, dus even de maximumsnelheid opheffen is niet zo eenvoudig.
Het snelwegennet in NL is bijzonder geschikt voor snelheden boven de 200 km/u. Lul niet zo dom.
If you speak about the evil that the government does. The Patriot Act'll track you to the type of your blood.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:16:08 #52
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72035882
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je geeft geen enkel argument waarom een maximumsnelheid ok is. Laat ik eens een argument geven voor het afschaffen van de maximumsnelheid: in ons buurland Duitsland kan men heel goed zonder een maximumsnelheid leven. Veruit de meeste mensen kunnen die verantwoordelijkheid prima aan, ze gaan er zelfs bewuster van rijden, ze moeten zelf de afweging maken die in Nl door de overheid voor ze wordt gemaakt: en dat kunnen ze duidelijk prima. De paar idioten die daar gevaarlijk rijgedrag vertonen plukt men netjes van de weg. Dát zou het criterium moeten zijn, niet een volkomen willekeurig vastgestelde maximumsnelheid. Daar zit geen logica in.
Amen!
pi_72036196
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:22 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

De infrastructuur moet wel geschikt zijn om 300 te rijden. Die in Duitsland is daarvoor ontworpen en die van Nederland niet.
Het is in die zin relevant dat de Nederlandse snelweg vrij snel kapot gereden wordt bij zulke snelheden, en daarbij zijn de bochten ook te scherp voor 200+.
Volgens mij dateert het Duitse snelwegennet nog uit de periode 1930-1940. De trajecten zijn sindsdien iig onveranderd en soms denk ik dat de materialen uit dezelfde tijd stammen (platen, lekker bonken tijdens het rijden, afwatering doorgaans dramatisch). En ik vraag me af of ze toen voor ogen hadden dat er zo hard gereden ging worden.
Dus een beetje planken moet ons wegdek toch wel kunnen hebben.
Feit is wel dat er veel minder op- en afritten zijn.
Vroeger, toen schepen nog van hout en mannen van staal waren....
pi_72036363
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:31 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik denk toch echt dat je beter van te voren kan uitzoeken of het veilig en praktisch is. Nietwaar?
Dat is ook mijn punt, in mijn ogen is het veiliger om iedereen zelf te laten bepalen hoe hard ze mogen rijden op de snelweg dan dat we gedwongen worden een bepaalde snelheid aan te houden. Heb je weleens in Duitsland op de snelweg gereden? Ik wel en ik kan je vertellen dat het heel ontspannen rijd.
If you speak about the evil that the government does. The Patriot Act'll track you to the type of your blood.
pi_72036378
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:31 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik denk toch echt dat je beter van te voren kan uitzoeken of het veilig en praktisch is. Nietwaar?
[..]

Wanneer is de maximumsnelheid ook alweer ingevoerd in Nederland?
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 12:37:05 #56
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72036451
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef Creepy_Bastard het volgende:

[..]

Dat is ook mijn punt, in mijn ogen is het veiliger om iedereen zelf te laten bepalen hoe hard ze mogen rijden op de snelweg dan dat we gedwongen worden een bepaalde snelheid aan te houden. Heb je weleens in Duitsland op de snelweg gereden? Ik wel en ik kan je vertellen dat het heel ontspannen rijd.
Ja, regelmatig. En inderdaad ontspanner dan in Nederland ja.
Maar je kan toch voordat je zoiets invoert in Nederland uitzoeken en testen of het überhaupt wel kan en handig is?
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:34 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wanneer is de maximumsnelheid ook alweer ingevoerd in Nederland?
In 1973, hoezo?
pi_72036667
De discussie is niet of de regels die wij hebben wel 100% correct zijn, de discussie is dat die regels er nou eenmaal zijn en mensen zich daaraan dienen te houden net zoals iedereen. Als jij te hard rijdt, dan kost dat je een boete. Zo simpel is het.
pi_72036688
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:37 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ja, regelmatig. En inderdaad ontspanner dan in Nederland ja.
Maar je kan toch voordat je zoiets invoert in Nederland uitzoeken en testen of het überhaupt wel kan en handig is?
[..]

In 1973, hoezo?
Bijna goed, het was in 1974. Maar wat mij meer interesseert is de reden van invoering. Het kan toch bijna niet anders dan dat was alleen met het oog op de verkeersveiligheid?
pi_72036695
Daar komt bij dat in Duitsland dat je een 'zachte' maximumsnelheid hebt. Boven een bepaalde snelheid (ik meen 160km/h) ben je niet verzekerd...
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 12:46:06 #60
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72036756
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:44 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Bijna goed, het was in 1974. Maar wat mij meer interesseert is de reden van invoering. Het kan toch bijna niet anders dan dat was alleen met het oog op de verkeersveiligheid?
Op wikipedia staat toch echt '73. Maar wat doet dat ene jaar er toe? Juist, niets.
En ja, daarom werd het ingevoerd. Wat wil je daarmee zeggen?
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 12:46:26 #61
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72036764
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:44 schreef Cybey het volgende:
Daar komt bij dat in Duitsland dat je een 'zachte' maximumsnelheid hebt. Boven een bepaalde snelheid (ik meen 160km/h) ben je niet verzekerd...
Is 130, en alleen bij pauperverzekeringen
pi_72036789
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:43 schreef Cybey het volgende:
De discussie is niet of de regels die wij hebben wel 100% correct zijn, de discussie is dat die regels er nou eenmaal zijn en mensen zich daaraan dienen te houden net zoals iedereen. Als jij te hard rijdt, dan kost dat je een boete. Zo simpel is het.
Ik heb hier twee reacties op.

1) Ben je van mening dat de overheid zich ook aan de regels moet houden, of gelden voor de overheid andere normen?
2) We mogen een overheidsregel nooit ergens aan toetsen (zelfs niet aan zoiets basaals als redelijkheid/rechtvaardigheid), zeg maar het verweer tijdens de Neurenbergerprocessen?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 12:48:19 #63
104871 remlof
Europees federalist
pi_72036824
Opgeruimd en genote, hou de discussie normaal bitte.
pi_72036920
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:46 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Op wikipedia staat toch echt '73. Maar wat doet dat ene jaar er toe? Juist, niets.
En ja, daarom werd het ingevoerd. Wat wil je daarmee zeggen?
Wat op wikipedia staat is incorrect, het is 6 februari 1974 om precies te zijn.

Wat zeker meespeelde bij het invoeren van de maximumsnelheid is het drukken van het olieverbuik, het was toen immers oliecrisis. Dit geeft al duidelijk aan dat de overheid er geen enkel probleem mee heeft onder valse vlag een regeling de wereld in te sturen.
pi_72036964
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:47 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik heb hier twee reacties op.

1) Ben je van mening dat de overheid zich ook aan de regels moet houden, of gelden voor de overheid andere normen?
2) We mogen een overheidsregel nooit ergens aan toetsen (zelfs niet aan zoiets basaals als redelijkheid/rechtvaardigheid), zeg maar het verweer tijdens de Neurenbergerprocessen?
De overheid houdt zich ook aan een aantal regels, maar hebben ook de macht bepaalde regels te maken. Dat is zo tot stand gekomen door onze huidige democratie en daarom hebben we een volksvertegenwoordiging in de tweede kamer. Het is kennelijk de wil van het volk.

Overheidsregels zijn wel degelijk te toetsen. Daarom kan je ook uberhaupt bezwaar aantekenen tegen boetes. Echter vind ik dat als je zelf weet de regels overtreden hebt, dat je geen dure processen moet beginnen en zo het geld van de belastingbetaler te moeten verspillen aan jouw eigen onvermogen.
pi_72036981
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
Wat zeker meespeelde bij het invoeren van de maximumsnelheid is het drukken van het olieverbuik, het was toen immers oliecrisis. Dit geeft al duidelijk aan dat de overheid er geen enkel probleem mee heeft onder valse vlag een regeling de wereld in te sturen.
Je zal zeker gelijk hebben op een paar punten, maar vind wel dat je heel erg in conspiracy-theories aan het denken bent.
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 12:57:22 #67
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72037101
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:51 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat op wikipedia staat is incorrect, het is 6 februari 1974 om precies te zijn.

Oh, dat wist ik niet.

Die connectie met de olie-crisis zat ik net ook al te maken
pi_72037182
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef Cybey het volgende:

[..]

De overheid houdt zich ook aan een aantal regels, maar hebben ook de macht bepaalde regels te maken. Dat is zo tot stand gekomen door onze huidige democratie en daarom hebben we een volksvertegenwoordiging in de tweede kamer. Het is kennelijk de wil van het volk.
Ja en de wil van het volk is ook dat mensen die processen mogen beginnen, daar heb jij dus maar mooi aan mee te betalen of je het nou wil of niet, regels zijn regels.
pi_72037294
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:59 schreef Creepy_Bastard het volgende:

[..]

Ja en de wil van het volk is ook dat mensen die processen mogen beginnen, daar heb jij dus maar mooi aan mee te betalen of je het nou wil of niet, regels zijn regels.
Ik zeg dan ook dat ik me aan de mensen erger die die processen in werking zetten zonder een goede reden. En daar heb ik kennelijk inderdaad aan mee te betalen, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet asociaal mag vinden.

Daar komt bij dat de mensen die dit doen vrijwel altijd van die nutteloze tokkies zijn die toch al in de bijstand zitten en overheidsgeld zitten te trekken zonder een baan te zoeken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2009 13:05:13 ]
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:04:27 #70
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72037314
Wat een sneue reacties van C_B
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_72037329
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:04 schreef Japsnars het volgende:
Wat een sneue reacties van C_B
Je had eens moeten lezen voordat Remlof er de bezem doorheen haalde
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:07:14 #72
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_72037401
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:06 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je geeft geen enkel argument waarom een maximumsnelheid ok is. Laat ik eens een argument geven voor het afschaffen van de maximumsnelheid: in ons buurland Duitsland kan men heel goed zonder een maximumsnelheid leven. Veruit de meeste mensen kunnen die verantwoordelijkheid prima aan, ze gaan er zelfs bewuster van rijden, ze moeten zelf de afweging maken die in Nl door de overheid voor ze wordt gemaakt: en dat kunnen ze duidelijk prima. De paar idioten die daar gevaarlijk rijgedrag vertonen plukt men netjes van de weg. Dát zou het criterium moeten zijn, niet een volkomen willekeurig vastgestelde maximumsnelheid. Daar zit geen logica in.
Zolang wij leven in een democratisch land en een kleine groep mensen aanwijzen om voor ons dit soort zaken te bepalen zullen we er mee moeten leven. Ik hoef het er ook niet mee eens te zijn.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_72037424
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:44 schreef Cybey het volgende:
Bullshit.
pi_72037475
Je hebt toch ook een site die fulltime flitswagens en agenten fotografeert?

Ook een zooi werkeloze retards
U MAD?
pi_72037546
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
Je hebt toch ook een site die fulltime flitswagens en agenten fotografeert?

Ook een zooi werkeloze retards
Dat was de tuftufclub. Die bestaan al jaren niet meer.
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 13:12:03 #76
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72037801
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 12:52 schreef Cybey het volgende:

[..]

Mag de overheid regels maken die strijdig zijn met hogere regels? Mag de overheid schandalige regels maken, ook als de volksvertegenwoordiging er zijn zegen aan geeft? Ik zou toch zeggen van niet, tenzij we de rechtsstaat willen afschaffen.
quote:
Overheidsregels zijn wel degelijk te toetsen. Daarom kan je ook uberhaupt bezwaar aantekenen tegen boetes.
Nee, dan vecht je de beslissing aan, niet de regel.
quote:
Echter vind ik dat als je zelf weet de regels overtreden hebt, dat je geen dure processen moet beginnen en zo het geld van de belastingbetaler te moeten verspillen aan jouw eigen onvermogen.
Dat mag je vinden, ik heb in deze een iets genuanceerder standpunt. Regels die zo ingrijpen in het leven van mensen als regels van de overheid doen, bekijk ik extra kritisch.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:24:22 #78
152789 karr-1
pi_72037953
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:19 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Mag de overheid regels maken die strijdig zijn met hogere regels? Mag de overheid schandalige regels maken, ook als de volksvertegenwoordiging er zijn zegen aan geeft? Ik zou toch zeggen van niet, tenzij we de rechtsstaat willen afschaffen.
Zijn er dan regels die boven de wettelijke regels uit gaan? Uiteindelijk zal toch alles aan de wet getoetst (moeten) worden lijkt mij.
quote:
Dat mag je vinden, ik heb in deze een iets genuanceerder standpunt. Regels die zo ingrijpen in het leven van mensen als regels van de overheid doen, bekijk ik extra kritisch.
Dat is je goed recht, maar ik zie niet in waarom daar " ons" geld aan verspilt moet worden.
pi_72038215
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:24 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Zijn er dan regels die boven de wettelijke regels uit gaan? Uiteindelijk zal toch alles aan de wet getoetst (moeten) worden lijkt mij.
Ja. Er zijn rechtsbeginselen die zonder meer boven de formele regelingen gaan (of: zouden moeten gaan). Het verbod op detournement de pouvoir is er zoeen.
quote:
[..]

Dat is je goed recht, maar ik zie niet in waarom daar " ons" geld aan verspilt moet worden.
Het is de overheid die de problemen schept, niet ik.
pi_72038326
Wees blij dat er ook nog niet schapen zijn die zich niet blindelings aan elk regeltje houden! Mensen in dit land zijn veel te volgzaam, word onze ondergang, we laten ons alles maar vertellen en voorkauwen! Flitsservice.nl !
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:38:46 #81
152789 karr-1
pi_72038357
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:33 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ja. Er zijn rechtsbeginselen die zonder meer boven de formele regelingen gaan (of: zouden moeten gaan). Het verbod op detournement de pouvoir is er zoeen.
"Zouden moeten gaan" Volgens wie? En vooral, waarom?

[..]
quote:
Het is de overheid die de problemen schept, niet ik.
Het is de overheid die de regels opstelt, jij bent het die er een probleem van maakt.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:39:08 #82
152789 karr-1
pi_72038369
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:37 schreef pumpkineater het volgende:
Wees blij dat er ook nog niet schapen zijn die zich niet blindelings aan elk regeltje houden! Mensen in dit land zijn veel te volgzaam, word onze ondergang, we laten ons alles maar vertellen en voorkauwen! Flitsservice.nl !
pi_72038609
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:38 schreef karr-1 het volgende:

[..]

"Zouden moeten gaan" Volgens wie? En vooral, waarom?
Zo'n beetje alle staats/bestuursrechtjuristen.
quote:
[..]
[..]

Het is de overheid die de regels opstelt, jij bent het die er een probleem van maakt.
Jij zet je verstand uit als de overheid met een regel komt. Dat vind ik op z'n zachtst gezegd onverstandig, het is die houding die ons naar Auschwitz heeft gebracht.
pi_72038671
Karr-1: lees eens iets over de algemene beginselen van behoorlijk bestuur. Dat helpt om je wat simplistcihe kijk op de verhouding overheid-burger te herzien.
  Moderator donderdag 20 augustus 2009 @ 13:48:31 #85
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_72038681
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:37 schreef pumpkineater het volgende:
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:46 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Zo'n beetje alle staats/bestuursrechtjuristen.
[..]

Jij zet je verstand uit als de overheid met een regel komt. Dat vind ik op z'n zachtst gezegd onverstandig, het is die houding die ons naar Auschwitz heeft gebracht.
Wat lief, van die denkbeelden uit 1830
pi_72038723
quote:
Gast, je hebt hier dan wel gelijk, maar we hebben het over VERKEERSregels...
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:50:02 #87
152789 karr-1
pi_72038746
quote:

Nee ik bestudeer een regel, kijk wat het in de praktijk betekent en probeer me daarop aan te passen. En laten we in vredesnaam WO2 er eens een keer niet bij halen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:50:59 #88
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72038780
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:04 schreef Cybey het volgende:

[..]

Je had eens moeten lezen voordat Remlof er de bezem doorheen haalde
Hehe
Haha Jap jonge trollgod
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:51:01 #89
152789 karr-1
pi_72038781
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:48 schreef Diederik_Duck het volgende:
Karr-1: lees eens iets over de algemene beginselen van behoorlijk bestuur. Dat helpt om je wat simplistcihe kijk op de verhouding overheid-burger te herzien.
Ik werk dagelijks in het openbaar bestuur, dus ik neem aan dat ik enigszins weet waar ik over praat. Jij mag het simplistisch vinden, dat denk ik ook over jou denkbeelden.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:51:17 #90
152789 karr-1
pi_72038794
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:49 schreef Cybey het volgende:

[..]

Precies.
pi_72038805
Terecht dat ze procedures starten.
Het flitsen is enkel om mensen op slinkse wijze geld af te troggelen. Ook wel: easy money.
Het heeft niets met veiligheid, filevorming of iets in die aard te maken.
Volkomen begrijpelijk dus dat zij in hoger beroep gaan tegen de boetes.

Maar misschien begrijp je dat wel als je later groot bent en wat jaren rijervaring hebt.
quote:
geboortedatum: 15-08-1985
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:51:51 #92
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_72038813
quote:

[..]

Wat heeft dit topic nou weer met Auschwitz te maken?
Haha Jap jonge trollgod
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:52:34 #93
152789 karr-1
pi_72038827
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:51 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Wat heeft dit topic nou weer met Auschwitz te maken?
Niets maar je moet er nu eenmaal van alles bijslepen om je gelijk te halen blijkbaar.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:53:39 #94
152789 karr-1
pi_72038862
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:51 schreef OldJeller het volgende:
Het flitsen is enkel om mensen op slinkse wijze geld af te troggelen. Ook wel: easy money.

Maar misschien begrijp je dat wel als je later groot bent en wat jaren rijervaring hebt.
[..]
Ik rij al heel wat jaren rond zonder boetes en andere problemen. Het kletsverhaal over geld aftroggelen etc geloof ik allang niet meer in. Dat is echt verzonnen door mensen die aan de lopende band boetes binnenhalen.
pi_72038913
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:51 schreef OldJeller het volgende:

Dan kan je dus ook berekenen dat ik al bestwel wat jaren een rijbewijs kan hebben en daar komt bij dat ik vrij veel in de auto zit.

En het gaat niet alleen over flitsen. Ook mensen die op heterdaad door politie zijn betrapt natuurlijk. Als je even op dat forum kijkt zie je gewoon dat mensen door agenten bekeurd zijn of hebben proberen weg te rijden van een agent.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2009 13:55:55 ]
pi_72038971
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:53 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik rij al heel wat jaren rond zonder boetes en andere problemen. Het kletsverhaal over geld aftroggelen etc geloof ik allang niet meer in. Dat is echt verzonnen door mensen die aan de lopende band boetes binnenhalen.
Het gevaar zit al lang niet meer in snelheid. Het gevaar zit in alcohol en andere zaken die niets met het verkeer te maken hebben.

Zolang de overheid lekker statiefjes blijft verstoppen ipv controle op het ECHTE gevaar intensiever te maken,, blijf ik bezwaar aantekenen tegen boetes.
pi_72038988
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:53 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Onzin, zoek a.u.b. de discussies die al tig keer zijn gevoerd in NWS op.
Daar zijn diverse studies en docu's gepost waaruit blijkt dat flitsen niets met veiligheid te maken heeft.

Je rijdt heel wat jaren?
Welke gevaarlijke situaties ontstaan er precies als men gezamelijk (met veilige afstand van elkaar) zo'n 90 km/h op een 80 km/h weg rijdt, of zo'n 130 km/h op de snelweg?
pi_72039051
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef Cybey het volgende:

[..]

Dan kan je dus ook berekenen dat ik al bestwel wat jaren een rijbewijs kan hebben en daar komt bij dat ik vrij veel in de auto zit.

En het gaat niet alleen over flitsen. Ook mensen die op heterdaad door politie zijn betrapt natuurlijk. Als je even op dat forum kijkt zie je gewoon dat mensen door agenten bekeurd zijn of hebben proberen weg te rijden van een agent.
'85, valt wel mee hè. Nog even minimaal tien jaar doortuffen.

Terecht.
Belasting is toch al te hoog in NL en wordt aan allerlei zaken uitgegeven die gewoonweg nutteloos zijn.

Ik vind dit een erg goede besteding van belastinggeld. Laat ze maar in hun eigen sop gaar koken en start maar honderd procedures op, waar maanden, dan niet jaren, overheen gaan.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:05:02 #99
152789 karr-1
pi_72039186
quote:
[b]Op donderdag 20 augustus 2009 13:57 schreef OldJeller het volgende

Je rijdt heel wat jaren?
Welke gevaarlijke situaties ontstaan er precies als men gezamelijk (met veilige afstand van elkaar) zo'n 90 km/h op een 80 km/h weg rijdt, of zo'n 130 km/h op de snelweg?
De weg(indeling) die niet berekend is op dat soort snelheden. Andere weggebruikers die er niet van uit gaat dat je zo hard rijd, in- of uitvoegend verkeer wat geen rekening houd met andere snelheden etc.
pi_72039526
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 13:49 schreef Cybey het volgende:

[..]

Het gaat om het principe he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')