wij hebben 3 oefenwedstrijden op de planning komende 8 dagen, tegen het 5e, 4e en 3equote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop het ook maar ik denk dat we vanavond geen balletje trappen.....Dan maar gelijk bier zuipen en pokeren....
Cool! Hou me maar op de hoogte over je verrichtingen! Vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wij hebben 3 oefenwedstrijden op de planning komende 8 dagen, tegen het 5e, 4e en 3e
ja denk het (hoop het ) wel. Moet hem nog bedankenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vet!
Het zullen in elk geval vrienden van Giel zijnDie ga je ook zien zeker?
telefoonlader? Heb je een tent met stopcontact?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Reminder voor morgen, niet vergeten;
- Lenzenspullen
- Borstel
- tandenborstel + pasta
- pil
- ritalin
- zonnebril
- enveloppe met belangerijke kaartjes
- geld
- pinpas
- telefoonlader
- flesje water
toilethuizen ftwquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
telefoonlader? Heb je een tent met stopcontact?
(en is je accu al in 3 dagen leeg?)
Ipod weer gevonden?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Reminder voor morgen, niet vergeten;
- Lenzenspullen
- Borstel
- tandenborstel + pasta
- pil
- ritalin
- zonnebril
- enveloppe met belangerijke kaartjes
- geld
- pinpas
- telefoonlader
- flesje water
nope...quote:
geeft niks, er speelt vast wel een bandjequote:
1) Vertel iets over je zelf,quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:
Ik zit in het OUD estafette topic te lezen, dat is zo'n leuk topic.![]()
Kunnen wij niet zoiets doen? Of is dat stom?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:18 schreef TradeMarkie het volgende:
geeft niks, er speelt vast wel een bandje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |