Kunt beter bij buienradar de prognose voor komende 3 uur pakken en dan europa als optie kiezen, geeft iets duidelijker beeld als enkel nederland selecterenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:00 schreef zomaareennaam het volgende:
buienradar:
The service is unavailable.
Server is too busy
paar keer f5 - zie nu dat het meeste toch erlangs gaat - trekt voorlangs bij de kust...
s'nachts 35 graden wowquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:54 schreef Zwansen het volgende:
Ik was vorige week in Dubai, daar was het 's nachts 35 graden en overdag 45. Maar dit voelt ook wel lekker warm aan.
Ja, maar daar heb ik nergens last van en hier zweet ik me de takken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:54 schreef Zwansen het volgende:
Ik was vorige week in Dubai, daar was het 's nachts 35 graden en overdag 45. Maar dit voelt ook wel lekker warm aan.
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:48 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Kunt beter bij buienradar de prognose voor komende 3 uur pakken en dan europa als optie kiezen, geeft iets duidelijker beeld als enkel nederland selecteren
En waar is 'hier'?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:59 schreef Hondenfluitje het volgende:
Het begint hier nu wel steeds harder te waaien, en wat meer bewolking.
Yay! lang leven de projectielen die door je ruit kunnen vliegenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:01 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Blij dat ik de dakgoot gister heb gerepareerd van het tuinschuurtje.![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:04 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zit al sinds 15:00 onder mijn bureau. Maar er gebeurd maar niets
Tijd voor een soepie lijkt me.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:04 schreef Tha_Duck het volgende:
Mijn secretaresse zat net 10 minuten onder mijn bureau. Gebeurde genoeg, alleen nog steeds geen noodweer.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:04 schreef Tha_Duck het volgende:
Hier ook niet (omg Venlo), op een enorme windvlaag af en toe na. Nog steeds 34 gradenquote:
Maar stevig onweer in Nederland is toch wat schraal hoor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:08 schreef lynda het volgende:
word nu toch wel eens tijd voor een onweersbui waar je U tegen zegt
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:13 schreef WammesWaggelus het volgende:
Hier vallen de mussen nog gewoon van het dak! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |