Wat een onzin zegquote:
Ik weet niet of dat nou door de chauffeur of die schreeuwlelijk voorin komtquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:58 schreef Chocobo het volgende:
OMFG http://www.break.com/index/worlds-worst-bus-driver.html![]()
Anders kom ik wel een keertje bij je eten wa?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wil het wel voor mijn kuiken maken, maar ik ga het zelf niet eten.
Lijkt me wel humor om het prominent ergens neer te leggen als je eters hebt.
Gijs, ik trok het ook niet en ik zat hier in Den Haagquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nou door de chauffeur of die schreeuwlelijk voorin komt
Vondquote:
Ja tis net Halo weinig recon gehalte.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:58 schreef kepler het volgende:
Halo OSDT is dus een toppertje?Hoor daar nu veel verschillende verhalen over
Inderdaad,...quote:Op maandag 24 augustus 2009 01:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]! !
Hoe kan je dat nou serieus nemen?Anyway, ik zit op chapter 13 van Uncharted nu.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:23 schreef Strolie75 het volgende:
Afgelopen zaterdag een Apple Airport Extreme gehaald. Soort Wi-Fi basisstation voor scholen en MKB. Mijn signaal is flink versterkt en ik kan eindelijk zonder stotterend beeld films streamen van mijn laptop naar de PS3.![]()
![]()
Die walvisquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:52 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, de hint was duidelijk dus?quote:
Heb alleen deze staan:quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:56 schreef Wessiej het volgende:
Oktober is de nieuwe november ook.
GTA IV Ballad of Gay Tony, DJ Hero, Operation Flashpoint, Brutal Legend, Borderlands, Smackdown vs Raw 10 (tip), Fifa 10, Forza 3, Uncharted 2, Scribblenauts, Football Manager 2010, Gran Turismo Portable, Tekken 6, NHL 10, Red Dead Redemption.
Shiiiiiiiiiit, there goes the wallet.
Heb je ook weinig gezien. Ben je allemaal aan het doen pik,....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:18 schreef Magneet het volgende:
ik koop voorlopig eik helemaal niks denk ik, game echt nog amper de laaste tijd.
? Flashpoint toch ook?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb alleen deze staan:
Demon's Souls: 6 oktober
Uncharted 2: 16 Oktober
Dat is septemberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Hehquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:54 schreef Bastard het volgende:
Mogge peeps
Eerste dag die wat donkerder begint van de vakantie.
Ik kan niet de 5e komen naar Annie's.. we zijn dan namelijk in Zwitserland.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is septemberIk denk dat ze het spel te kort vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The truth was in here.
Nee man, gewoon door laten gaan hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heh![]()
Onverwachts,.... maar Gijs dat is toch heerlijk. Stellen we de meet uit vind ik. Zonder B. geen Gijsmeet!
Top Gijs!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee man, gewoon door laten gaan hoor
Ja.. mn schoonouders vertrekken vrijdags naar zwitserland, en vroegen of we het leuk vonden om ook mee te gaan. Tsja, we hebben toch nog een week vakantie dan, en een leuke roadtrip is nooit weg
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:55 schreef Chocobo het volgende:
Heh![]()
Onverwachts,.... maar Gijs dat is toch heerlijk. Stellen we de meet uit vind ik. Zonder B. geen Gijsmeet!
Kan iemand de goede releasedates bij deze titels zoeken? Ik weet het even niet meer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 06:56 schreef Strolie75 het volgende:
Operation Flashpoint
Brutal Legend
Scribblenauts
Uncharted 2 (ik dacht dat die pas in november kwam?)
Ik heb deze lijst,...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan iemand de goede releasedates bij deze titels zoeken? Ik weet het even niet meer?
Ga je Brutal Legend nu laten liggen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Even gekeken op www.amazon.co.uk:
Scribblenauts: 25 september
Operation Flashpoint: 9 oktober
Brutal Legend: 16 oktober
Uncharted 2: 16 oktober
Lekker dicht bij elkaar allemaal.
Ik denk dat ik als ik Batman heb uitgespeeld, ik aan Demon's Souls begin tot Uncharted 2 uitkomt. De rest komt daarna wel een keer.
Misschien een paar weken...als ik eerlijk ben heb ik meer zin in Uncharted.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga je Brutal Legend nu laten liggen?
Gijs... Tim Schafer... Rocktober... Kan niet!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien een paar weken...als ik eerlijk ben heb ik meer zin in Uncharted.
De Erkende Verhuizer. Msc.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:43 schreef kepler het volgende:
Net als je denkt dat het weer niet slechter kan: Windkracht 8-9, hagel, regen en 13 graden
Wel de hele week werk (als verhuizer), dus eindelijk een beetje geld verdienen
Heb niet zoveel zin in deze game. Het lijkt me wel wat, maar misschien iets voor Q1 2010quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die wordt ook fantastisch! Maar Uncharted Gijs, Unchartedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Uncharted verkoopt wel, Brutal Legend heeft de verkopen nodig. You are part of the problem!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die wordt ook fantastisch! Maar Uncharted Gijs, Uncharted
Van beide games zal de MP me trouwens aan mijn reet roesten.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uncharted verkoopt wel, Brutal Legend heeft de verkopen nodig. You are part of the problem!
Zo waar,.... sommige devs voelen zich verplicht het te integreren,... en outsourcen die zooi ook nogquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Van beide games zal de MP me trouwens aan mijn reet roesten.
Scribblenauts komt volgens mij 9 oktober nu uit, is wat uitgesteld. Komt ook een Nederlandse versie van uit, maar ik denk dat die veel minder woorden heeft op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Even gekeken op www.amazon.co.uk:
Scribblenauts: 25 september
Operation Flashpoint: 9 oktober
Brutal Legend: 16 oktober
Uncharted 2: 16 oktober
Lekker dicht bij elkaar allemaal.
Ik denk dat ik als ik Batman heb uitgespeeld, ik aan Demon's Souls begin tot Uncharted 2 uitkomt. De rest komt daarna wel een keer.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:07 schreef Bastard het volgende:
Complexe schaduw uitgespeeld! Spel
Maar niks new game en verder gaan met je gear he .. neee na de end credits houdt ie op, kun je quitten zonder save.
Met new game had ik ineens niks meer, oude game is weg dan inderdaad![]()
Snap ook niet hoe je dan kan uitspelen door die tut achter te laten
Maar verder, echt heel goed gedaan
quote:There is no actual New Game+ option. Starting a new game, rather than continuing, will carry over your level and stats. Sorry, no carrying over items / equipment.
http://www.gamespot.com/x(...)wers.html?qid=101281
Ik snap dat ook niet. Enige reden is volgens mij dat ze het MP vinkje op de achterkant van de doos kunnen afvinken. Na 2 weken speelt toch niemand dat meer een gaat iedereen weer vrolijk aan Halo en CoD4. Blij dat Batman geen MP heeft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:21 schreef Chocobo het volgende:
Zo waar,.... sommige devs voelen zich verplicht het te integreren,... en outsourcen die zooi ook nog! Gelukkig maar,... kunnen ze zich focussen op de SP! Sowieso vind ik het bij Uncharted en Brutal Legend nergens over gaan hoor de MP!
Na dat had ik toch gelezen ergens in een reviewquote:
Ik wist niet eens dat BL MP had Gijsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Enige reden is volgens mij dat ze het MP vinkje op de achterkant van de doos kunnen afvinken. Na 2 weken speelt toch niemand dat meer een gaat iedereen weer vrolijk aan Halo en CoD4. Blij dat Batman geen MP heeft.
Ik ben een beetje huiverig voor de MP elementen van Brütal Legend. Die schijnen namelijk ook terug te komen in de SP. Nu lijkt de God of War-achtige gameplay me erg tof, maar ik weet niet of ik zit the wachten op een third person RTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:10 schreef Chocobo het volgende:
Smeer vrouwen altijd lekker inVooral als de zon flink schijnt!
[ afbeelding ]
,.............Spoilers met foto's werken niet in de oude layout, dankjewel voor een trauma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
das hier vlakbijquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep.
Eerst zaterdag hierheen ff relaxen.
Zondag door naar Zwitserland.
Ligt Zwitserland tegenwoordig naast Brabant.quote:
kuiken is tegenwoordig ook weer vaak beneden in de kamer en wil ook nog wel eens wat zien en verder ben ik regelmatig wat standup of mma aan het kijken ofzo. Dat doe ik ook niet meer via de 360 maar een losse speler, scheelt in de electra en het geluidquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je ook weinig gezien. Ben je allemaal aan het doen pik,....
nee maar geldrop welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ligt Zwitserland tegenwoordig naast Brabant.
Ik zag het vanmiddag en moest ook aan Noot denken!quote:
Vrijdag richting Eindhoven, zitten dan in een hotel in het centrum, zaterdag naar Geldrop om te relaxen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ligt Zwitserland tegenwoordig naast Brabant.
Ach zo, klinkt lekker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vrijdag richting Eindhoven, zitten dan in een hotel in het centrum, zaterdag naar Geldrop om te relaxen.
Zondag vertrekken van Eindhoven naar Zwitserland.
Wat is het verschil met Ninja Gaiden? Buiten het feit dat je geen pookjes hoeft te bewegen?quote:
Best coolquote:
Ik wilde hem ook kopen! Helemaal omdat die oranje isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is het verschil met Ninja Gaiden? Buiten het feit dat je geen pookjes hoeft te bewegen?
[..]
Best coolWaar haal je die?
Je hebt dus net Layton 2 gekocht? Dan heb je toch een game? Anders wachten tot vrijdag, Batman, week erna Guitar Hero 5.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb trouwens weer niets te gamenHele middag maar met m'n DS en Layton 2 op de bank gezeten. Lost Odyssey kan altijd nog, maar daar heb ik geen zin in en ik zou die GTA DLC kunnen downloaden maar ook die trekt me niet...
Waar is de tijd gebleven dat ik een backlog van hier tot Tokyo had?
Ik moet een consolegame, alleen handheld is niet genoeg!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hebt dus net Layton 2 gekocht? Dan heb je toch een game? Anders wachten tot vrijdag, Batman, week erna Guitar Hero 5.
September komen er toch aardig wat games uit, maar oktober? Beste maand van het jaar, er komen zoveel topppers uit. Maar jij bent Royquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet een consolegame, alleen handheld is niet genoeg!
Batman verwacht ik hier volgende week pas trouwens. Maar daarna weer hetzelfde probleem. De games zijn op! De crisis heeft keihard doorgewerkt in de gamesreleases. Er is NIETS boeiends.
Misschien toch maar weer een Wii kopen. Voor. Euh...Nevermind.
Als het zo doorgaat koop ik dadelijk Assassin's Creed 2 nogquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
September komen er toch aardig wat games uit, maar oktober? Beste maand van het jaar, er komen zoveel topppers uit. Maar jij bent Roy
Komkommertijd Gijs! Maar ik voel het ook. Sta op het punt om mijn Amazon Batman game te cancellen om vrijdag fijn naar de winkel te lopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat koop ik dadelijk Assassin's Creed 2 nog
Jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komkommertijd Gijs! Maar ik voel het ook. Sta op het punt om mijn Amazon Batman game te cancellen om vrijdag fijn naar de winkel te lopen![]()
Game ik dit weekend weer!!
Mus,..t,.... ga,..me!! MUST GAME!!!
Voor jou 16 oktober pas toch,.... Uncharted 2quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet een consolegame, alleen handheld is niet genoeg!
Batman verwacht ik hier volgende week pas trouwens. Maar daarna weer hetzelfde probleem. De games zijn op! De crisis heeft keihard doorgewerkt in de gamesreleases. Er is NIETS boeiends.
Misschien toch maar weer een Wii kopen. Voor. Euh...Nevermind.
PROESTquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JaIk heb dus Batman al betaald
![]()
![]()
FML.
Yup. Eerste consolegame na Batman wordt Uncharted 2 en daarna Ratchet 2. Oktober en November.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor jou 16 oktober pas toch,.... Uncharted 2? Das best lang Gijs,.... bijna 2 maanden
Cancelen kost 5%. Had ik Gamehubs niet eerder al een keer afgezworen? Cheap-ass-heid wordt keihard afgestraftquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PROEST!
Maar je kan zoiets toch gewoon cancellen. Jouw Betmen gaat er eventueel 2 weken over doen om hier te komen. Das best lang,... ik trek het ook niet langer nu hoor zonder game. Mijn laatste aanschaf was Resident Evil 5 in maart
Een cancel kost 5%quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cancelen kost 5%. Had ik Gamehubs niet eerder al een keer afgezworen? Cheap-ass-heid wordt keihard afgestraft
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:22 schreef Chocobo het volgende:
Heb Amazon gecancelled,......... ga naar de winkel,... misschien donderdag al hoorde ik
[ afbeelding ]
Het is Singapore, dat boeit hun toch niet, op een gegeven moment was cancelen daar verbodenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Een cancel kost 5%Serieus Gijs,... dat is diefstal. Jij hebt recht om iets niet te kopen als je dat wilt. Zijn ze nou helemaal betoeterd!
Ik kan nog wel tot na het weekend wachten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komkommertijd Gijs! Maar ik voel het ook. Sta op het punt om mijn Amazon Batman game te cancellen om vrijdag fijn naar de winkel te lopen![]()
Game ik dit weekend weer!!
Mus,..t,.... ga,..me!! MUST GAME!!!
Mag je het nog wel terugsturen als je niet tevreden bent?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cancelen kost 5%. Had ik Gamehubs niet eerder al een keer afgezworen? Cheap-ass-heid wordt keihard afgestraft
Ik zie alle dingen wel op internet verschijnenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
Moggel.
Gamescom is grootste games-event van de wereld
Shit, die had ik wel voor mijn blog kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:22 schreef Chocobo het volgende:
Heb Amazon gecancelled,......... ga naar de winkel,... misschien donderdag al hoorde ik
[ afbeelding ]
Ja je mist alleen de gameplezier.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zie alle dingen wel op internet verschijnen
Pfff, heerlijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)oc-halo-3-odst/54892
Ja...het is Halo. Als je me verteld had dat het deel 3 was had ik je ook geloofd.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Ik word er niet warm vanquote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Als ik MP fan zou zijn zou ik voor MW2 gaan! Dit is gewoon een Halo expansion.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Ik had het al gehoord, maar geen achievements, dus niet de moeitequote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:44 schreef Chocobo het volgende:
Bug in demo Shadow Complex maakt game gratis
Bron: Tweakers
Oei, dat was niet de bedoeling. Door een bug in de demo van Shadow Complex kan de gehele game worden gespeeld. Door na de eindbaas van de demo de laatste savegame te laden, kan doorgespeeld worden tot het einde van het spel. Dat je geen achievements krijgt, je spel niet op kan slaan en 1200 MS Points uitspaart, moeten we maar voor lief nemen.
Mjah, en je moet 'm in één run uitspelen. Dat telt ook.quote:
Old school!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, en je moet 'm in één run uitspelen. Dat telt ook.
Die komt 2 maanden later.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als ik MP fan zou zijn zou ik voor MW2 gaan! Dit is gewoon een Halo expansion.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had het al gehoord, maar geen achievements, dus niet de moeite
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]!
Straks met Batman regent het weer achievements,... heb er zo'n zin in! Ga er echt voor zitten dit weekend
quote:Big Bang 50
Complete story mode on Easy difficulty
Gijs,............ hou nou eens op man. Zo moeilijk is het spel toch nietquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had het al gehoord, maar geen achievements, dus niet de moeite
Geen idee. De demo was goed te doen. Maar er zijn vast grote eindbazen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs,............ hou nou eens op man. Zo moeilijk is het spel toch niet
Angst om vast te zitten en helemaal overnieuw te beginnen. Ken dat wel! Ik ga zelf voor normal,... moet te doen zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee. De demo was goed te doen. Maar er zijn vast grote eindbazen.
Ik op Normal + 1quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Angst om vast te zitten en helemaal overnieuw te beginnen. Ken dat wel! Ik ga zelf voor normal,... moet te doen zijn.
Die vind ik wel coolquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:23 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect avatar kleding. Tevens nieuwe DLC in de store, maar dat was al bekend.
[ afbeelding ]
?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, mijn blog is weer helemaal klaar voor de komende periode. Neem maar snel een kijkje op Roy-O-Rama v1.1
Andere kleurtjes, categoriën verschoven naar rechtsbovenin, andere ad-blocks, video van de week toegevoegd, linkjes klikbaar gemaakt bij 'in het kort' en wat pagina's en blokken weggehaaldquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
?
Eerder versie 1.01? Ik zie niet wat je gedaan hebt Gijs
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Andere kleurtjes, categoriën verschoven naar rechtsbovenin, andere ad-blocks, video van de week toegevoegd, linkjes klikbaar gemaakt bij 'in het kort' en wat pagina's en blokken weggehaald
Ze zijn zijn handen vergeten aan te passenquote:
Ah joh, ik heb me leuk bezig gehouden ermeequote:
33 euro bij Gamehubs, zo even bestellen. Een megaorder doen we met meerdere personen, 20 spellen in totaal ofzo, en die 5% code die er aan vast zit, gaat er toch zo'n 50 euro af, wel lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:16 schreef Chocobo het volgende:
Niet normaal hoe mooi dit is![]()
Sounds trailer van Operation Flashpoint!
http://www.gamersyde.com/(...)of_war-12637_en.html
[ afbeelding ]
Ik heb natuurlijke apathie tegen Gamehubs.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
33 euro bij Gamehubs, zo even bestellen. Een megaorder doen we met meerdere personen, 20 spellen in totaal ofzo, en die 5% code die er aan vast zit, gaat er toch zo'n 50 euro af, wel lekker
Trouwens die WET demo op Xbox Live, wel een gaaf spel, niet voor 60 euro, maar als die ooit 20 euro is haal ik hem meteen
Je bent echt aan het zoeken hequote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo? Ik vond 'vroeger' Oblivion een kutgame, maar na het spelen van Fallout 3 zit ik er over te denken om het toch een kans te geven. Het enige waar ik een beetje huiverig voor ben is de combat, in Fallout had je natuurlijk VATS, en Oblivion is enkel real time toch?
Een ander 'minpunt' vond ik de grote vrijheid die je krijgt, maar na Fallout heb ik daar wel mee leren omgaan. Ik gok ook dat dit probleem minder aanwezig is nu dan toen ik Oblivion voor het eerst speelde (werkt ook met fast-travel en een duidelijke map toch?).
Qua prijs kost de game nog geen twee tientjes.
Wat zeg je? Moet ik 'm nog een kans geven? Of is het echt geen Roy-game?
[ afbeelding ]
Geweldige sfeer en setting ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |