quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:55 schreef Chocobo het volgende:
Heh![]()
Onverwachts,.... maar Gijs dat is toch heerlijk. Stellen we de meet uit vind ik. Zonder B. geen Gijsmeet!
Kan iemand de goede releasedates bij deze titels zoeken? Ik weet het even niet meer?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 06:56 schreef Strolie75 het volgende:
Operation Flashpoint
Brutal Legend
Scribblenauts
Uncharted 2 (ik dacht dat die pas in november kwam?)
Ik heb deze lijst,...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan iemand de goede releasedates bij deze titels zoeken? Ik weet het even niet meer?
Ga je Brutal Legend nu laten liggen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Even gekeken op www.amazon.co.uk:
Scribblenauts: 25 september
Operation Flashpoint: 9 oktober
Brutal Legend: 16 oktober
Uncharted 2: 16 oktober
Lekker dicht bij elkaar allemaal.
Ik denk dat ik als ik Batman heb uitgespeeld, ik aan Demon's Souls begin tot Uncharted 2 uitkomt. De rest komt daarna wel een keer.
Misschien een paar weken...als ik eerlijk ben heb ik meer zin in Uncharted.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga je Brutal Legend nu laten liggen?
Gijs... Tim Schafer... Rocktober... Kan niet!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien een paar weken...als ik eerlijk ben heb ik meer zin in Uncharted.
De Erkende Verhuizer. Msc.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:43 schreef kepler het volgende:
Net als je denkt dat het weer niet slechter kan: Windkracht 8-9, hagel, regen en 13 graden
Wel de hele week werk (als verhuizer), dus eindelijk een beetje geld verdienen
Heb niet zoveel zin in deze game. Het lijkt me wel wat, maar misschien iets voor Q1 2010quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die wordt ook fantastisch! Maar Uncharted Gijs, Unchartedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Uncharted verkoopt wel, Brutal Legend heeft de verkopen nodig. You are part of the problem!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die wordt ook fantastisch! Maar Uncharted Gijs, Uncharted
Van beide games zal de MP me trouwens aan mijn reet roesten.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Uncharted verkoopt wel, Brutal Legend heeft de verkopen nodig. You are part of the problem!
Zo waar,.... sommige devs voelen zich verplicht het te integreren,... en outsourcen die zooi ook nogquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Van beide games zal de MP me trouwens aan mijn reet roesten.
Scribblenauts komt volgens mij 9 oktober nu uit, is wat uitgesteld. Komt ook een Nederlandse versie van uit, maar ik denk dat die veel minder woorden heeft op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Even gekeken op www.amazon.co.uk:
Scribblenauts: 25 september
Operation Flashpoint: 9 oktober
Brutal Legend: 16 oktober
Uncharted 2: 16 oktober
Lekker dicht bij elkaar allemaal.
Ik denk dat ik als ik Batman heb uitgespeeld, ik aan Demon's Souls begin tot Uncharted 2 uitkomt. De rest komt daarna wel een keer.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:07 schreef Bastard het volgende:
Complexe schaduw uitgespeeld! Spel
Maar niks new game en verder gaan met je gear he .. neee na de end credits houdt ie op, kun je quitten zonder save.
Met new game had ik ineens niks meer, oude game is weg dan inderdaad![]()
Snap ook niet hoe je dan kan uitspelen door die tut achter te laten
Maar verder, echt heel goed gedaan
quote:There is no actual New Game+ option. Starting a new game, rather than continuing, will carry over your level and stats. Sorry, no carrying over items / equipment.
http://www.gamespot.com/x(...)wers.html?qid=101281
Ik snap dat ook niet. Enige reden is volgens mij dat ze het MP vinkje op de achterkant van de doos kunnen afvinken. Na 2 weken speelt toch niemand dat meer een gaat iedereen weer vrolijk aan Halo en CoD4. Blij dat Batman geen MP heeft.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:21 schreef Chocobo het volgende:
Zo waar,.... sommige devs voelen zich verplicht het te integreren,... en outsourcen die zooi ook nog! Gelukkig maar,... kunnen ze zich focussen op de SP! Sowieso vind ik het bij Uncharted en Brutal Legend nergens over gaan hoor de MP!
Na dat had ik toch gelezen ergens in een reviewquote:
Ik wist niet eens dat BL MP had Gijsquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Enige reden is volgens mij dat ze het MP vinkje op de achterkant van de doos kunnen afvinken. Na 2 weken speelt toch niemand dat meer een gaat iedereen weer vrolijk aan Halo en CoD4. Blij dat Batman geen MP heeft.
Ik ben een beetje huiverig voor de MP elementen van Brütal Legend. Die schijnen namelijk ook terug te komen in de SP. Nu lijkt de God of War-achtige gameplay me erg tof, maar ik weet niet of ik zit the wachten op een third person RTS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:10 schreef Chocobo het volgende:
Smeer vrouwen altijd lekker inVooral als de zon flink schijnt!
[ afbeelding ]
,.............Spoilers met foto's werken niet in de oude layout, dankjewel voor een trauma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
das hier vlakbijquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:08 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Jep.
Eerst zaterdag hierheen ff relaxen.
Zondag door naar Zwitserland.
Ligt Zwitserland tegenwoordig naast Brabant.quote:
kuiken is tegenwoordig ook weer vaak beneden in de kamer en wil ook nog wel eens wat zien en verder ben ik regelmatig wat standup of mma aan het kijken ofzo. Dat doe ik ook niet meer via de 360 maar een losse speler, scheelt in de electra en het geluidquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je ook weinig gezien. Ben je allemaal aan het doen pik,....
nee maar geldrop welquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ligt Zwitserland tegenwoordig naast Brabant.
Ik zag het vanmiddag en moest ook aan Noot denken!quote:
Vrijdag richting Eindhoven, zitten dan in een hotel in het centrum, zaterdag naar Geldrop om te relaxen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ligt Zwitserland tegenwoordig naast Brabant.
Ach zo, klinkt lekker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:24 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vrijdag richting Eindhoven, zitten dan in een hotel in het centrum, zaterdag naar Geldrop om te relaxen.
Zondag vertrekken van Eindhoven naar Zwitserland.
Wat is het verschil met Ninja Gaiden? Buiten het feit dat je geen pookjes hoeft te bewegen?quote:
Best coolquote:
Ik wilde hem ook kopen! Helemaal omdat die oranje isquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is het verschil met Ninja Gaiden? Buiten het feit dat je geen pookjes hoeft te bewegen?
[..]
Best coolWaar haal je die?
Je hebt dus net Layton 2 gekocht? Dan heb je toch een game? Anders wachten tot vrijdag, Batman, week erna Guitar Hero 5.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb trouwens weer niets te gamenHele middag maar met m'n DS en Layton 2 op de bank gezeten. Lost Odyssey kan altijd nog, maar daar heb ik geen zin in en ik zou die GTA DLC kunnen downloaden maar ook die trekt me niet...
Waar is de tijd gebleven dat ik een backlog van hier tot Tokyo had?
Ik moet een consolegame, alleen handheld is niet genoeg!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hebt dus net Layton 2 gekocht? Dan heb je toch een game? Anders wachten tot vrijdag, Batman, week erna Guitar Hero 5.
September komen er toch aardig wat games uit, maar oktober? Beste maand van het jaar, er komen zoveel topppers uit. Maar jij bent Royquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet een consolegame, alleen handheld is niet genoeg!
Batman verwacht ik hier volgende week pas trouwens. Maar daarna weer hetzelfde probleem. De games zijn op! De crisis heeft keihard doorgewerkt in de gamesreleases. Er is NIETS boeiends.
Misschien toch maar weer een Wii kopen. Voor. Euh...Nevermind.
Als het zo doorgaat koop ik dadelijk Assassin's Creed 2 nogquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
September komen er toch aardig wat games uit, maar oktober? Beste maand van het jaar, er komen zoveel topppers uit. Maar jij bent Roy
Komkommertijd Gijs! Maar ik voel het ook. Sta op het punt om mijn Amazon Batman game te cancellen om vrijdag fijn naar de winkel te lopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat koop ik dadelijk Assassin's Creed 2 nog
Jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Komkommertijd Gijs! Maar ik voel het ook. Sta op het punt om mijn Amazon Batman game te cancellen om vrijdag fijn naar de winkel te lopen![]()
Game ik dit weekend weer!!
Mus,..t,.... ga,..me!! MUST GAME!!!
Voor jou 16 oktober pas toch,.... Uncharted 2quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet een consolegame, alleen handheld is niet genoeg!
Batman verwacht ik hier volgende week pas trouwens. Maar daarna weer hetzelfde probleem. De games zijn op! De crisis heeft keihard doorgewerkt in de gamesreleases. Er is NIETS boeiends.
Misschien toch maar weer een Wii kopen. Voor. Euh...Nevermind.
PROESTquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
JaIk heb dus Batman al betaald
![]()
![]()
FML.
Yup. Eerste consolegame na Batman wordt Uncharted 2 en daarna Ratchet 2. Oktober en November.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Voor jou 16 oktober pas toch,.... Uncharted 2? Das best lang Gijs,.... bijna 2 maanden
Cancelen kost 5%. Had ik Gamehubs niet eerder al een keer afgezworen? Cheap-ass-heid wordt keihard afgestraftquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PROEST!
Maar je kan zoiets toch gewoon cancellen. Jouw Betmen gaat er eventueel 2 weken over doen om hier te komen. Das best lang,... ik trek het ook niet langer nu hoor zonder game. Mijn laatste aanschaf was Resident Evil 5 in maart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |