Nouja, zeg dat dan meteen godnondeju!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:22 schreef Picchia het volgende:
Ze kunnen net zo goed meteen op mijn bed schijten.
Juist!!!quote:
Het is dat je het zelf voorstelt...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:22 schreef Picchia het volgende:
Ze kunnen net zo goed meteen op mijn bed schijten.
Haha, k dacht alquote:
quote:
TS valt door een bank heen, terwijl iemand met laserstralen uit de ogen schiet en een hond kijkt toe?quote:
Is uit een boek, ik weet alleen niet meer welk boek (ooit gelezen voor nederlands)quote:
Aha, mensen die zich laten indoctrineren door een boek.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:49 schreef BlackStar2k het volgende:
[..]
Is uit een boek, ik weet alleen niet meer welk boek (ooit gelezen voor nederlands)
Ff snel gezocht, is uit Turks Fruit
Spreken ze bij jullie ook van "ons mem" ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:57 schreef Picchia het volgende:
Plotseling weet niemand meer wat een bulletje is.
Die ken ik. Of een "bul".quote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bulletje (voor de kijker op bovenstaande foto (Katja was trouwens wel lekker vroeger) links).
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bulletje (voor de kijker op bovenstaande foto (Katja was trouwens wel lekker vroeger) links).
Schoonmakerstermen, sorry.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:57 schreef Picchia het volgende:
Plotseling weet niemand meer wat een bulletje is.
Gloeiende gloeiende.. ik zat bij de vraag 'wat is een bulletje' half internet af te zoeken naar een foto van bulletje... eindelijk gevonden..... staat die er alquote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |