Nee, vandaar dat mijn klacht ook is dat de EO alsnog zo'n debiel van de Arabische Europese Liga uitnodigtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:03 schreef Nobu het volgende:
Had je iets anders verwacht van de AEL?
AELquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:03 schreef Nobu het volgende:
Had je iets anders verwacht van de AEL?
Juist, want in een Westers land moeten we geen discussies aan gaan met uitgesproken moslims...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat mijn klacht ook is dat de EO alsnog zo'n debiel van de Arabische Europese Liga uitnodigt
Ah, Chamberlain heeft het topic ook gevonden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:19 schreef JoaC het volgende:
[..]
Juist, want in een Westers land moeten we geen discussies aan gaan met uitgesproken moslims...
Onze westerse samenleving is namelijk nooit op het hoge niveau gekomen wat het nu is door middel van rede in plaats van principes...
De Belgische luchtmacht zou aanvallen moeten uitvoeren op al die landen daar. De Nederlandse ook trouwens.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:34 schreef cultheld het volgende:
Terechte klacht. De Belgische luchtmacht zou dit beest boven het middelpunt van de Sahara moeten lozen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Marr Blame him.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:37 schreef Triggershot het volgende:
Als je een Arabier een anti-semiet gaat noemen ben je gewoon echt lomp.
Nee, hoogstens ongenuanceerd of onwetend.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:37 schreef Triggershot het volgende:
We zijn inmiddels een eeuw verder en iedereen die het verkeerd gebruikt / misbruikt is er zelf verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Marr Blame him.
Neuh, ik reageerde eerst op de OP.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, hoogstens ongenuanceerd of onwetend.
Maar wel verrassend, een Arabische Fokker die valt over de bewoordingen waarop kritiek op een moslim of de islam wordt geuit, i.p.v. op de inhoud in te gaan. Werkelijk waar nog nooit vertoond.
Joden>Ajax>AFCAquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:59 schreef damsco het volgende:
Net bij Knevie en Brinkie: geflipte Moslim die denkt een publiek debat opgang te kunnen brengen dmv kwetsende cartoons. Maar nee, zijn ware aard kwam al snel naar buiten. Een rasechte anti-semietMeneer kwam alleen om zijn jihad te verkondigen, walgelijk. Dat hij maar lekker tegen een boom aan mag rijden de terugweg uit de studio
Klacht: EO die extremisten uitnodigt
Helaas mijn beste. Je probeert mij onderuit te halen op een dergelijk, op het eerste oogopslag correct lijkende, opmerking. Los van het feit dat het totaal niet boeiend is en het juist afleidt van de daadwerkelijke discussie wil ik toch nog even de moeite nemen om je publiekelijk een draai om de oren terug te geven.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:37 schreef Triggershot het volgende:
Ga nu maar de uitzending bekijken en probeer inhoudelijk te blijven, zonder meteen op de man te spelen.quote:Het antisemitisme, dat nu (maar ook voorheen) meestal haat en discriminatie specifiek tegen Joden betekent, op etnische, nationale, religieuze en/of rassen-achtergrond. Soms verbreedt men het concept, omdat taalkundig gezien dus ook andere 'semieten' eronder zouden vallen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:49 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb het niet gezien maar dat programma heeft over het algemeen autisten in de studio dus ik ga er vanuit dat de klacht terecht is.
Dat heeft hij niet, kijk nu maar dat stuk af. Meneer koestert haat tegen Joden, en dat is de drijfveer. Blijkt wel aan het einde van uitzending.quote:
Beetje hetzelfde als Indianen nog steeds zodanig noemen alleen omdat dit ooit historisch zodanig is bestempeld. Feit is dat anti-Arabisch zijn taalkundig net zo antisemitisch is net zoals anti-joods sentiment. Dat we de één kunnen terugkoppelen aan recent historische gebeurtenissen doet daar niets aan af.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Helaas mijn beste. Je probeert mij onderuit te halen op een dergelijk, op het eerste oogopslag correct lijkende, opmerking. Los van het feit dat het totaal niet boeiend is en het juist afleidt van de daadwerkelijke discussie wil ik toch nog even de moeite nemen om je publiekelijk een draai om de oren terug te geven.
Hoewel antisemitisme in de letterlijke vertaling over het Semitische volk gaat, heeft het hedendaags vooral te maken met haat specifiek tegen Joden. Taal veranderd mijn beste, interpretatie ook. Zelfs Wikipedia geeft dit toe.
[..]
Ga nu maar de uitzending bekijken en probeer inhoudelijk te blijven, zonder meteen op de man te spelen.
Nee hoor, spiegel voor houden is wat anders, het pleit je juist vrij van het oprecht menen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:51 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet, kijk nu maar dat stuk af. Meneer koestert haat tegen Joden, en dat is de drijfveer. Blijkt wel aan het einde van uitzending.
Don't blame me. Ik heb het woord niet uitgevonden. Indianen blijven ook indianen, of dit historisch nu correct is of niet. Ik vind het nogal simpel om vervolgens enkel hier op te reageren. Maargoed, genoegh hierover. Ik vind het niet bijster interessant.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Indianen nog steeds zodanig noemen alleen omdat dit ooit historisch zodanig is bestempeld. Feit is dat anti-Arabisch zijn taalkundig net zo antisemitisch is net zoals anti-joods sentiment. Dat we de één kunnen terugkoppelen aan recent historische gebeurtenissen doet daar niets aan af.
Vooral in een tijdperk dat er meer Arabieren wonen in Europa dan Joden lijkt het me vrij logisch om oppervlakkige interpretaties van termen te droppen voor wat het echt is.
Het gebruik op zo een manier draagt bij aan het fout gebruiken. Dat in mijn ogen dus erg lomp is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:56 schreef damsco het volgende:
[..]
Don't blame me. Ik heb het woord niet uitgevonden. Indianen blijven ook indianen, of dit historisch nu correct is of niet. Ik vind het nogal simpel om vervolgens enkel hier op te reageren. Maargoed, genoegh hierover. Ik vind het niet bijster interessant.
Niet als de drijfveer Jodenhaat is, iets wat hij later openlijk toegeeft door o.a. Joden als volk en de regering van Israël door elkaar te halen. Hoe simpel ben je dan. Meneer wou ook geen hand geven, omdat hij anders geen knip voor de neus waard zou zijn. Sorry hoor, maar dan wil je helemaal geen publiek debat. Dan wil je enkel Jodenhaat in gang brengen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, spiegel voor houden is wat anders, het pleit je juist vrij van het oprecht menen.
Misschien moet je het nog eens even goed terug luisteren. Hij onderscheidt het namelijk heel duidelijk en herhaaldelijk. Dat hij geen hand geeft heeft wmb geen toegevoegde waarde op het op zoeken / voeren van een debat. Tevens leg je woorden en intenties in zijn mond, hij zei heel duidelijk heilige huisjes op te zoeken, net zoals het bashen van homo's in de cartoons.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Niet als de drijfveer Jodenhaat is, iets wat hij later openlijk toegeeft door o.a. Joden als volk en de regering van Israël door elkaar te halen. Hoe simpel ben je dan. Meneer wou ook geen hand geven, omdat hij anders geen knip voor de neus waard zou zijn. Sorry hoor, maar dan wil je helemaal geen publiek debat. Dan wil je enkel Jodenhaat in gang brengen.
En nee, daar werk ik niet aan mee. Ik vind het een grote schoft.
Jij moet gewoon kleur bekennen en toegeven dat je een aversie van Joden hebt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:05 schreef Triggershot het volgende:
Dat ze überhaupt een jood gesprek/zendtijd geven wanneer een moslim aanwezig is. Beetje onnodig en zinloos lijkt me. In het vervolg geen joden meer uitnodigen.
Wat voor toegevoegde waarde heeft een jood daar nou?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij moet gewoon kleur bekennen en toegeven dat je een aversie van Joden hebt.
ontopic: Ze hebben die rechtszaak aangespannen, tegen die cartoon.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:05 schreef Triggershot het volgende:
Dat ze überhaupt een jood gesprek/zendtijd geven wanneer een moslim aanwezig is. Beetje onnodig en zinloos lijkt me. In het vervolg geen joden meer uitnodigen.
Meteen weer slachtofferrol, wij hebben de holocaust over ons heen gehad, wij hebben geleden.
CIDI?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:10 schreef Fappie het volgende:
[..]
ontopic: Ze hebben die rechtszaak aangespannen, tegen die cartoon.
moslimquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor toegevoegde waarde heeft een jood daar nou?
Ben jij toevallig laatst opgepakt aan de Somalische grens?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:05 schreef Triggershot het volgende:
Whehe, eerst zeuren dat we deze buitengewoon aimabele man niet van antisemitisme mogen betichten, en dan over een slachtofferrol gaan huilen.quote:Meteen weer slachtofferrol, wij hebben de holocaust over ons heen gehad, wij hebben geleden.
Jup, met Butters en Cartman, niet te vergeten Icke.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:12 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ben jij toevallig laatst opgepakt aan de Somalische grens?
[..]
Van mij mag het hoor, ik ga daar niet over, alleen is het even zinloos als een jood betichten van anti-semitisme.quote:Whehe, eerst zeuren dat we deze buitengewoon aimabele man niet van antisemitisme mogen betichten, en dan over een slachtofferrol gaan huilen.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:05 schreef Triggershot het volgende:
Meteen weer slachtofferrol, wij hebben de holocaust over ons heen gehad, wij hebben geleden.
zegt de auteur vanquote:
quote:Dat hij maar lekker tegen een boom aan mag rijden de terugweg uit de studio
Jij beledigt een heel volk. Ik heb het over een dwaas. Moeilijk he, dat verschil zien. Ga je schamen, schoftquote:
Is goed voor de kijkcijfers, das alles.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:21 schreef cerror het volgende:
Wat dacht je van fanatieke reli's gewoon bannen van televisie.
Je gelooft of je doet het niet, via de tv zal je niemand overtuigen hoor.
Hoe immoreel van mij vergeleken met een semi doodverwensing.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:22 schreef damsco het volgende:
[..]
Jij beledigt een heel volk. Ik heb het over een dwaas. Moeilijk he, dat verschil zien. Ga je schamen, schoft
Het is goed met jequote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe immoreel van mij vergeleken met een semi doodverwensing.
Psies. Maar volgens "hen" is discussie en debat goed voor integratie en blahblah ooraids blah.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is goed voor de kijkcijfers, das alles.
Jup, en met jou?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:27 schreef damsco het volgende:
[..]
Het is goed met jeMooi om te weten dat ook jij een haat jegens Joden koestert. Verklaard meteen je sympathie met de AEL.
Met doodsverwensingen neem jij iig wel afstand van walgelijke dingen.quote:Ik walg van je
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup, en met jou?
Ik koester haat tegen de joden idd, schoften dat het zijn. Beetje Mohammed niet als profeet erkennen, doe je toch niet?
[..]
Met doodsverwensingen neem jij iig wel afstand van walgelijke dingen.
Vergeet :quote:
Heeft idd een arrogant kutkop. Cheppih die kon er tenminste nog wat van.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:36 schreef Chain_Reaction het volgende:
En serieus dat hij zichzelf neemt
Volgens mij zijn 'jullie' diegenen die af worden gemaakt met de verschijning van Mahdi. Zie het als tegen een boom aan rijden, beetje zelfde resultaat. Over meteen van af zijn gesproken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:38 schreef damsco het volgende:
Wordt tijd dat die Mahdi van jou maar eens verschijnt. Zijn we meteen van jullie af
Dat denk ik niet vriend. Dat is ook het komische, alles blijkt voor niks te zijn geweest. Mahdi is er op dit moment trouwens al, en erg leuk is het er niet. Succes man!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij zijn 'jullie' diegenen die af worden gemaakt met de verschijning van Mahdi. Zie het als tegen een boom aan rijden, beetje zelfde resultaat. Over meteen van af zijn gesproken.
Ah ok. Jij ook dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat denk ik niet vriend. Dat is ook het komische, alles blijkt voor niks te zijn geweest. Mahdi is er op dit moment trouwens al, en erg leuk is het er niet. Succes man!
Wauw, wat een inhoudelijke reactie...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:24 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ah, Chamberlain heeft het topic ook gevonden.
Soms is praten niet de oplossing, maar helaas willen sommige mensen dat niet inzien. Als uitgesproken moslim zijn trouwens automatisch inhoudt dat je een bloedhekel aan Joden hebt vind ik dat op zijn minst twijfelachtig. Misschien is "uitgesproken moslim" niet helemaal de juiste term...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:14 schreef JoaC het volgende:
[..]
Wauw, wat een inhoudelijke reactie...
Ja, maar dan mag dat allemaal onder het zalvende motto van "wij zijn zo tolerant en zo begrijpend" en "ies koeltoer". Dat moet je andersom eens proberen. Dan word je wekenlang afgemaakt in de media en met een beetje pech worden er kamervragen over je gesteld!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:59 schreef damsco het volgende:
Net bij Knevie en Brinkie: geflipte Moslim die denkt een publiek debat opgang te kunnen brengen dmv kwetsende cartoons. Maar nee, zijn ware aard kwam al snel naar buiten. Een rasechte anti-semietMeneer kwam alleen om zijn jihad te verkondigen, walgelijk. Dat hij maar lekker tegen een boom aan mag rijden de terugweg uit de studio
Klacht: EO die extremisten uitnodigt
Jodenhaterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor toegevoegde waarde heeft een jood daar nou?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:05 schreef Penisbaard het volgende:
Zionisten
Moslim-extremisten
KoningDavid
Rellende monniken in Tibet
Notabene een van de meiden van halalquote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:05 schreef Penisbaard het volgende:
Zionisten
Moslim-extremisten
KoningDavid
Rellende monniken in Tibet
|