Ik houd niet van asbakdouchegel, dat klopt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:32 schreef Dipkip het volgende:
Had jij niet ook iets tegen Happy 4 Sad? Lijkt ie daar enigzins op?
Lief van je vriendjes. En laat die tranen maar komen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg van mijn liefste vrienden een flinke lush doos met de post zaterdag, om me een beetje te troosten met het verlies van mijn Fritsje.
Zepen , een jelly en de none of your beesewax ( die laatste is echt jummie).
Zo lief![]()
Ik moest er ook om huilen maar ik moet echt om alles huilen tegenwoordig
Tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik houd niet van asbakdouchegel, dat klopt.Maar daar lijkt Uluru niet op. Vinnik.
En je MOET een meelul batty bar bestellen.![]()
[..]
Lief van je vriendjes. En laat die tranen maar komen.
Kannik maandag evengoed langskomen of is dat nu even niet handig?
Hij is dus nog sinaasappeliger dan H4S?quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik houd niet van asbakdouchegel, dat klopt.Maar daar lijkt Uluru niet op. Vinnik.
En je MOET een meelul batty bar bestellen.![]()
Daar lees ik niet, word ik jankig van. Sterkte moppie. *digiknuf*quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:Ja, ik heb mn vorige week maandag helaas in laten slapen...
Staat in het in memoriam topic in F & F
Top!quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Ik moet alleen nog even kijken of ik zuurvlees zelf maak, want zondag zijn we wandelen in Soest.
Maar die afspraak staat gewoon hoor
H4S ruikt naar asbak. Geen sinaasappel in te bekennen. Punt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:44 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hij is dus nog sinaasappeliger dan H4S?Maar dan ook kruidig ofzo? Njam.
Jij bent echt raaaaar, ik ruik helemaal geen rook er in en ik haaat rook sinds ik niet meer rook (quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:50 schreef Cat22 het volgende:
H4S ruikt naar asbak. Geen sinaasappel in te bekennen. Punt.
Oeiquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:Ja, ik heb mn vorige week maandag helaas in laten slapen...
Staat in het in memoriam topic in F & F
Flying Fox lekker ruiken? Ik heb een flesje gekregen bij m'n allereerste shop-aankopen vorige week maar kan de geur met de beste wil van de wereld niet lekker vinden. Ik weet niet of shampoo's ook soms vreemd-ruikende batches hebben, maar ik ruik er indringende, soort van petroleumgeur (oid) in, bah!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]
- kleine flying fox douchegel omdat ik ineens spontaan de geur heerlijk vond![]()
![]()
[..]
Dus ze begreep de stille hint wel. Nou, voor 20 euro ben je NIET op je bek gegaan en weet je WEL waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:24 schreef Olle. het volgende:
Ik zal nog even een reactie plaatsen van mijn samengestelds cadeau, ze vond het super leuk en vond de zeepjes / douchegel heerlijk!
had een fotó gemaakt van het cadeau maar dat lukt nog niet helemaal
helaas heeft ze mij wel verteld dat ze mij niet het type vond wat bij haar past,
dus met andere woorden verkapt vertellen dat ze mij niet wil.
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:17 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
Flying Fox lekker ruiken? Ik heb een flesje gekregen bij m'n allereerste shop-aankopen vorige week maar kan de geur met de beste wil van de wereld niet lekker vinden. Ik weet niet of shampoo's ook soms vreemd-ruikende batches hebben, maar ik ruik er indringende, soort van petroleumgeur (oid) in, bah!![]()
Omdat ik de Lush producten die ik tot nu toe geprobeerd heb bij gebruik vaak anders (lekkerder) vind ruiken dan droog heb ik de FF toch een keer geprobeerd, maar ook bij gebruik vind ik 'm echt vies.Nou ja, deze ga ik dus echt niet opkrijgen. Liefhebbers?
quote:En verder kan ik dus niet wachten tot de Snowcake weer verkrijgbaar is. Met dank aan Cat22 en haar asielactie Lushkraam.![]()
Nee hoor, iedereen kan bellen met mailorder!quote:De Batty-cake lijkt me dus ook wel wat, maar ik begrijp dat je daarvoor geregistreerd moet zijn op het UK Lush Forum?
Leuk om nog wat ervan te horen! Fijn dat ze het pakketje lekker vond, wel jammer dat jij op liefdesgebied minder in de smaak viel. Maar nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent en volgens mij heeft ze het gebaar heel erg gewaardeerd.quote:Op woensdag 2 september 2009 14:24 schreef Olle. het volgende:
Ik zal nog even een reactie plaatsen van mijn samengestelds cadeau, ze vond het super leuk en vond de zeepjes / douchegel heerlijk!
had een fotó gemaakt van het cadeau maar dat lukt nog niet helemaal
helaas heeft ze mij wel verteld dat ze mij niet het type vond wat bij haar past,
dus met andere woorden verkapt vertellen dat ze mij niet wil.
preciesquote:Op woensdag 2 september 2009 14:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dus ze begreep de stille hint wel. Nou, voor 20 euro ben je NIET op je bek gegaan en weet je WEL waar je aan toe bent.
Zoeken? Spreek een Lush-date af met Ollequote:Op woensdag 2 september 2009 14:41 schreef Cat22 het volgende:
* Cat22 gaat op zoek naar potentiële lover die ook Lush pakketjes samenstelt*
Snowcake, is dat die witte kerstzeep die naar amandel ruikt? Ik heb daar nog +/- 100gr (in 2 stukken) van liggen en ik vind er niks aan. Dus als je het niet meer uit kunt houden...quote:Op woensdag 2 september 2009 14:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ter overbrugging kun je een potje Smitten kopen (handcreme die ruikt naar Snowcake). Ik weet niet meer of ik die ook in jouw vlop had geduwd.
Dat issum! HaveANiceDay: JUMP!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:49 schreef -Peach het volgende:
[..]
Snowcake, is dat die witte kerstzeep die naar amandel ruikt? Ik heb daar nog +/- 100gr (in 2 stukken) van liggen en ik vind er niks aan. Dus als je het niet meer uit kunt houden...
* HaveANiceDay JUMPT van JOY!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:49 schreef -Peach het volgende:
[..]
Snowcake, is dat die witte kerstzeep die naar amandel ruikt? Ik heb daar nog +/- 100gr (in 2 stukken) van liggen en ik vind er niks aan. Dus als je het niet meer uit kunt houden...
Ja gek he, eerder vond ik m altijd vies en nu ineens vind ik m wel lekker. Maar een klein flesje is de verzendkosten niet waardquote:Op woensdag 2 september 2009 14:17 schreef HaveANiceDay het volgende:
Flying Fox lekker ruiken? Ik heb een flesje gekregen bij m'n allereerste shop-aankopen vorige week maar kan de geur met de beste wil van de wereld niet lekker vinden. Ik weet niet of shampoo's ook soms vreemd-ruikende batches hebben, maar ik ruik er indringende, soort van petroleumgeur (oid) in, bah!![]()
Omdat ik de Lush producten die ik tot nu toe geprobeerd heb bij gebruik vaak anders (lekkerder) vind ruiken dan droog heb ik de FF toch een keer geprobeerd, maar ook bij gebruik vind ik 'm echt vies.Nou ja, deze ga ik dus echt niet opkrijgen. Liefhebbers?
Morgen of overmorgen ben ik weer thuis, dan kijk ik ff hoeveel gram het is en laat ik nog weten over hoe en wat!quote:Op woensdag 2 september 2009 16:28 schreef HaveANiceDay het volgende:
[..]
* HaveANiceDay JUMPT van JOY!!!![]()
![]()
![]()
Yes please. Ruilen voor een 100gr. flesje Flying Fox?![]()
Haha nee hoor, ik wil 'm sowieso héél graag van je overnemen!
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:41 schreef Cat22 het volgende:
Ter overbrugging kun je een potje Smitten kopen (handcreme die ruikt naar Snowcake). Ik weet niet meer of ik die ook in jouw vlop had geduwd.
Omdat het naar Snowcake zou ruiken heb ik dus ook een pot Smitten gekocht vorige week, maar eerlijk gezegd vind ik Smitten veel meer pure marsepein dan de Snowcake. En laat ik nou niet echt van marsepein houden. Snowcake heeft in mijn beleving ook een zacht zeepgeurtje erbij en ik ruik er ook wel een soort cake(deeg) geur in. Apart, maar lekkerrr!quote:Op woensdag 2 september 2009 14:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik vind Smitten niet lekker ruikenMaar ik krijg er wel gladde handen van, dus ik maak de pot wel even leeg
Oh dus ook voor niet-forummers is het mogelijk om te bestellen. Omdat het een forum-party heet dacht ik dat het alleen voor forummers is. Maar goed, ik heb net flink ingeslagenquote:Nee hoor, iedereen kan bellen met mailorder!![]()
Het is alleen zo dat de nieuwtjes en updates over speciale produkten alleen op het UK forum worden gezet. Maar er zijn genoeg fokkers die daar vaak rondhangen en het hier kunnen quoten.
Hmm ja, zo'n flesje past waarschijnlijk net niet door de brievenbus natuurlijk. Wat houdt een flopjesruil precies in dan? Ik heb nl. nog niet zo heel veel ruilmateriaal he, vorige week was m'n eerste Lush-uitspatting. Ruilen tegen wat snowcake vind ik natuurlijk ook prima.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:55 schreef Dipkip het volgende:
Ja gek he, eerder vond ik m altijd vies en nu ineens vind ik m wel lekker. Maar een klein flesje is de verzendkosten niet waardwe kunnen wel een flopjesruil doen als je dat leuk vindt, ik heb ook nog zat snowcake liggen. Mn moeder verklaarde het tot haar favoriete product dus ik heb heel voortvarend 7 stukken ingeslagen en toen ontdekte ze een week later karma en was snowcake ineens saai
VROUWEN
_!
Helemaal goed! Ik wacht geduldig af.quote:Op woensdag 2 september 2009 16:56 schreef -Peach het volgende:
Morgen of overmorgen ben ik weer thuis, dan kijk ik ff hoeveel gram het is en laat ik nog weten over hoe en wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |