abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72358625
Had jij niet ook iets tegen Happy 4 Sad? Lijkt ie daar enigzins op?
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:37:12 #152
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_72358761
Ik kreeg van mijn liefste vrienden een flinke lush doos met de post zaterdag, om me een beetje te troosten met het verlies van mijn Fritsje.
Zepen , een jelly en de none of your beesewax ( die laatste is echt jummie ).
Zo lief
Ik moest er ook om huilen maar ik moet echt om alles huilen tegenwoordig
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_72358898
Is Frits dood? Nee toch? Ach meissie toch dat heb ik helemaal gemist, wat ontzettend rot voor je fijn dat je dan een opkikkertje hebt gehad.

None of your beeswax ruikt lekker he naar citruskwarktaart vind ik. Maar zachter dan snowshowers. Mjam. Ik heb er twee.
pi_72358951
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:32 schreef Dipkip het volgende:
Had jij niet ook iets tegen Happy 4 Sad? Lijkt ie daar enigzins op?
Ik houd niet van asbakdouchegel, dat klopt. Maar daar lijkt Uluru niet op. Vinnik.
En je MOET een meelul batty bar bestellen.
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik kreeg van mijn liefste vrienden een flinke lush doos met de post zaterdag, om me een beetje te troosten met het verlies van mijn Fritsje.
Zepen , een jelly en de none of your beesewax ( die laatste is echt jummie ).
Zo lief
Ik moest er ook om huilen maar ik moet echt om alles huilen tegenwoordig
Lief van je vriendjes. En laat die tranen maar komen.
Kannik maandag evengoed langskomen of is dat nu even niet handig?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:43:42 #155
176471 oh-oh
pi_72358957
Ja, ik heb mn vorige week maandag helaas in laten slapen...
Staat in het in memoriam topic in F & F
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 1 september 2009 @ 23:44:33 #156
176471 oh-oh
pi_72358982
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik houd niet van asbakdouchegel, dat klopt. Maar daar lijkt Uluru niet op. Vinnik.
[..]

Lief van je vriendjes. En laat die tranen maar komen.
Kannik maandag evengoed langskomen of is dat nu even niet handig?
Tuurlijk wel!
Ik moet alleen nog even kijken of ik zuurvlees zelf maak, want zondag zijn we wandelen in Soest.
Maar die afspraak staat gewoon hoor
( Groucho Marx )
pi_72358985
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
Hij is dus nog sinaasappeliger dan H4S? Maar dan ook kruidig ofzo? Njam.
pi_72359004
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Daar lees ik niet, word ik jankig van. Sterkte moppie. *digiknuf*
pi_72359119
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:44 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Tuurlijk wel!
Ik moet alleen nog even kijken of ik zuurvlees zelf maak, want zondag zijn we wandelen in Soest.
Maar die afspraak staat gewoon hoor
Top!
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:44 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hij is dus nog sinaasappeliger dan H4S? Maar dan ook kruidig ofzo? Njam.
H4S ruikt naar asbak. Geen sinaasappel in te bekennen. Punt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72359262
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:50 schreef Cat22 het volgende:
H4S ruikt naar asbak. Geen sinaasappel in te bekennen. Punt.
Jij bent echt raaaaar, ik ruik helemaal geen rook er in en ik haaat rook sinds ik niet meer rook ( ). Ik ruik er voornamelijk sinaasappels in.

Pfff ik weet niet hoe veel ik van alles zal nemen. Misschien maar gewoon een van elk.
  woensdag 2 september 2009 @ 11:26:10 #161
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72365761
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Oei Sterkte!
Goed van je vriendjes dat je Lush hebt gekregen, dat is natuurlijk het ultieme troostmiddel
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_72370105
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 00:34 schreef Dipkip het volgende:
[..]

- kleine flying fox douchegel omdat ik ineens spontaan de geur heerlijk vond

[..]
Flying Fox lekker ruiken? Ik heb een flesje gekregen bij m'n allereerste shop-aankopen vorige week maar kan de geur met de beste wil van de wereld niet lekker vinden. Ik weet niet of shampoo's ook soms vreemd-ruikende batches hebben, maar ik ruik er indringende, soort van petroleumgeur (oid) in, bah!
Omdat ik de Lush producten die ik tot nu toe geprobeerd heb bij gebruik vaak anders (lekkerder) vind ruiken dan droog heb ik de FF toch een keer geprobeerd, maar ook bij gebruik vind ik 'm echt vies. Nou ja, deze ga ik dus echt niet opkrijgen. Liefhebbers?

En verder kan ik dus niet wachten tot de Snowcake weer verkrijgbaar is. Met dank aan Cat22 en haar asielactie Lushkraam. De Batty-cake lijkt me dus ook wel wat, maar ik begrijp dat je daarvoor geregistreerd moet zijn op het UK Lush Forum?
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
  woensdag 2 september 2009 @ 14:24:41 #163
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_72370260
Ik zal nog even een reactie plaatsen van mijn samengestelds cadeau, ze vond het super leuk en vond de zeepjes / douchegel heerlijk!
had een fotó gemaakt van het cadeau maar dat lukt nog niet helemaal

helaas heeft ze mij wel verteld dat ze mij niet het type vond wat bij haar past,
dus met andere woorden verkapt vertellen dat ze mij niet wil.
A man's got to do what a man's got to do
  woensdag 2 september 2009 @ 14:25:52 #164
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72370289
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:24 schreef Olle. het volgende:
Ik zal nog even een reactie plaatsen van mijn samengestelds cadeau, ze vond het super leuk en vond de zeepjes / douchegel heerlijk!

helaas heeft ze mij wel verteld dat ze mij niet het type vond wat bij haar past,
Dus ze begreep de stille hint wel. Nou, voor 20 euro ben je NIET op je bek gegaan en weet je WEL waar je aan toe bent.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_72370691
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:17 schreef HaveANiceDay het volgende:

[..]

Flying Fox lekker ruiken? Ik heb een flesje gekregen bij m'n allereerste shop-aankopen vorige week maar kan de geur met de beste wil van de wereld niet lekker vinden. Ik weet niet of shampoo's ook soms vreemd-ruikende batches hebben, maar ik ruik er indringende, soort van petroleumgeur (oid) in, bah!
Omdat ik de Lush producten die ik tot nu toe geprobeerd heb bij gebruik vaak anders (lekkerder) vind ruiken dan droog heb ik de FF toch een keer geprobeerd, maar ook bij gebruik vind ik 'm echt vies. Nou ja, deze ga ik dus echt niet opkrijgen. Liefhebbers?

FF (en Godiva) = bleeeeuuuurrrrggggg!
quote:
En verder kan ik dus niet wachten tot de Snowcake weer verkrijgbaar is. Met dank aan Cat22 en haar asielactie Lushkraam.
Ter overbrugging kun je een potje Smitten kopen (handcreme die ruikt naar Snowcake). Ik weet niet meer of ik die ook in jouw vlop had geduwd.
quote:
De Batty-cake lijkt me dus ook wel wat, maar ik begrijp dat je daarvoor geregistreerd moet zijn op het UK Lush Forum?
Nee hoor, iedereen kan bellen met mailorder!
Het is alleen zo dat de nieuwtjes en updates over speciale produkten alleen op het UK forum worden gezet. Maar er zijn genoeg fokkers die daar vaak rondhangen en het hier kunnen quoten.
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:24 schreef Olle. het volgende:

Leuk om nog wat ervan te horen! Fijn dat ze het pakketje lekker vond, wel jammer dat jij op liefdesgebied minder in de smaak viel. Maar nu weet je in ieder geval wel waar je aan toe bent en volgens mij heeft ze het gebaar heel erg gewaardeerd.

* Cat22 gaat op zoek naar potentiële lover die ook Lush pakketjes samenstelt*

Ik kom net uit een badje met Snowdrop Ballistic. Ruikt lekker mintig, de suikerklonten zijn lekker om op te sabbelen maar helaasch... glitters. Ik zit nog onder. En een soort van vochtige restjes papier die door het hele bad dreven. Ik heb niks tegen een tuin in mijn bad maar dit zag er gewoon onsmakelijk uit.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:46:19 #166
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_72370813
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:25 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dus ze begreep de stille hint wel. Nou, voor 20 euro ben je NIET op je bek gegaan en weet je WEL waar je aan toe bent.
precies
denk dat dit ook een goede manier is om het te weten te komen

thnx cat!
als je nog eens iets zoekt, ik weet nu hoe je moet bestellen op lush.nl
haha
A man's got to do what a man's got to do
  woensdag 2 september 2009 @ 14:49:31 #167
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_72370890
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:41 schreef Cat22 het volgende:

* Cat22 gaat op zoek naar potentiële lover die ook Lush pakketjes samenstelt*

Zoeken? Spreek een Lush-date af met Olle

Samen naar Amsterdam, naar de Lush, daarna koffie bovenin de Kalvertoren en genieten van dit uitzicht

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 2 september 2009 @ 14:49:58 #168
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72370905
quote:

[..]

Ter overbrugging kun je een potje Smitten kopen (handcreme die ruikt naar Snowcake). Ik weet niet meer of ik die ook in jouw vlop had geduwd.
Snowcake, is dat die witte kerstzeep die naar amandel ruikt? Ik heb daar nog +/- 100gr (in 2 stukken) van liggen en ik vind er niks aan. Dus als je het niet meer uit kunt houden...
pi_72370939
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:49 schreef -Peach het volgende:

[..]

Snowcake, is dat die witte kerstzeep die naar amandel ruikt? Ik heb daar nog +/- 100gr (in 2 stukken) van liggen en ik vind er niks aan. Dus als je het niet meer uit kunt houden...
Dat issum! HaveANiceDay: JUMP!
pi_72370958
Ik vind Smitten niet lekker ruiken Maar ik krijg er wel gladde handen van, dus ik maak de pot wel even leeg
pi_72371803
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:49 schreef -Peach het volgende:

[..]

* HaveANiceDay JUMPT van JOY!

Yes please!!! Ruilen voor een 100gr. flesje Flying Fox?

Haha nee hoor, ik wil 'm sowieso héél graag van je overnemen!
And they all fall down..
pi_72371977
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:17 schreef HaveANiceDay het volgende:
Ja gek he, eerder vond ik m altijd vies en nu ineens vind ik m wel lekker. Maar een klein flesje is de verzendkosten niet waard we kunnen wel een flopjesruil doen als je dat leuk vindt, ik heb ook nog zat snowcake liggen. Mn moeder verklaarde het tot haar favoriete product dus ik heb heel voortvarend 7 stukken ingeslagen en toen ontdekte ze een week later karma en was snowcake ineens saai VROUWEN _!
  woensdag 2 september 2009 @ 16:56:57 #173
159909 -Peach
Prunus persica
pi_72372026
quote:
Op woensdag 2 september 2009 16:28 schreef HaveANiceDay het volgende:

[..]

* HaveANiceDay JUMPT van JOY!!!

Yes please. Ruilen voor een 100gr. flesje Flying Fox?
Haha nee hoor, ik wil 'm sowieso héél graag van je overnemen!
Morgen of overmorgen ben ik weer thuis, dan kijk ik ff hoeveel gram het is en laat ik nog weten over hoe en wat!
  woensdag 2 september 2009 @ 17:08:56 #174
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_72372343
Snowcake ruikt naar schoolbordkrijtjes(voor zover dat ruikt) vind ik.

Die nieuwe lippenbalsem klinkt goed! Gaat ook op het lijstje. Naast American Cream en Yummy douchegel. Ow, dat is eigenlijk te weinig om een lijstje te noemen. Owja! Dat voetenpakketje wilde ik ook nog! En Squeaky Green klinkt ook lekker. Ik moet natuurlijk wel een echte shampoo hebben naast die conditioner!

Antwerpen: here I come!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_72375542
quote:
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:52 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik vind Smitten niet lekker ruiken Maar ik krijg er wel gladde handen van, dus ik maak de pot wel even leeg
Omdat het naar Snowcake zou ruiken heb ik dus ook een pot Smitten gekocht vorige week, maar eerlijk gezegd vind ik Smitten veel meer pure marsepein dan de Snowcake. En laat ik nou niet echt van marsepein houden. Snowcake heeft in mijn beleving ook een zacht zeepgeurtje erbij en ik ruik er ook wel een soort cake(deeg) geur in. Apart, maar lekkerrr!
De Smitten komt wel op, daar niet van, maar ik denk niet dat ik 'm nog eens koop. Dan liever een pot Dream Cream, die vond ik vaag ook wel wat weg hebben van Snowcake en m'n huid kon 'm ook ergl waarderen.
quote:
Nee hoor, iedereen kan bellen met mailorder!
Het is alleen zo dat de nieuwtjes en updates over speciale produkten alleen op het UK forum worden gezet. Maar er zijn genoeg fokkers die daar vaak rondhangen en het hier kunnen quoten.
Oh dus ook voor niet-forummers is het mogelijk om te bestellen. Omdat het een forum-party heet dacht ik dat het alleen voor forummers is. Maar goed, ik heb net flink ingeslagen en om nou voor 1 product een UK bestelling te plaatsen is ook zo wat.
quote:
Op woensdag 2 september 2009 16:55 schreef Dipkip het volgende:
Ja gek he, eerder vond ik m altijd vies en nu ineens vind ik m wel lekker. Maar een klein flesje is de verzendkosten niet waard we kunnen wel een flopjesruil doen als je dat leuk vindt, ik heb ook nog zat snowcake liggen. Mn moeder verklaarde het tot haar favoriete product dus ik heb heel voortvarend 7 stukken ingeslagen en toen ontdekte ze een week later karma en was snowcake ineens saai VROUWEN _!
Hmm ja, zo'n flesje past waarschijnlijk net niet door de brievenbus natuurlijk. Wat houdt een flopjesruil precies in dan? Ik heb nl. nog niet zo heel veel ruilmateriaal he, vorige week was m'n eerste Lush-uitspatting. Ruilen tegen wat snowcake vind ik natuurlijk ook prima.
quote:
Op woensdag 2 september 2009 16:56 schreef -Peach het volgende:
Morgen of overmorgen ben ik weer thuis, dan kijk ik ff hoeveel gram het is en laat ik nog weten over hoe en wat!
Helemaal goed! Ik wacht geduldig af.
And they all fall down..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')