foei!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:17 schreef Rosbief het volgende:
En hoe kwamen ze daar achter, tijdens de vleeskeuring?
Dit dus. Bovendien heb je bepaalde gebieden in de wereld zoals Afrika waar seksueel misbruik aan de orde van de dag is. Met de kans om ooit uitgezonden te worden naar zulke gebieden moet je dus wel honderd procent in orde zijn en dat je dus niet last ondervindt van de gebeurtenissen die in het verleden plaatsgevonden hebben. Hoe ga je reageren wanneer je in bepaalde gebieden ziet dat vrouwen of kinderen seksueel misbruikt worden?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als jij dusdanig veel last ondervind van dat feit wel ja... Je moet geestelijk natuurlijk wel 'in orde' zijn.
Respectloosquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:17 schreef Rosbief het volgende:
En hoe kwamen ze daar achter, tijdens de vleeskeuring?
Hoezo heftig dat het duidelijk gezegd is? Als ze bij Defensie ook al alles wat een beetje gevoelig ligt gaan verbloemen of om de feiten heen draaien dan zou het helemaal een puinhoop worden lijkt me. Wees blij dat mensen die ooit ons land misschien moeten verdedigen zo streng uitgekozen worden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Heftig dat jou dat zó duidelijk gezegd is, pfffff.
Misschien had je in je functie veel moeten samenwerken met mannelijke collega's en dat ze daarom misschien problemen verwachtten?
Ja, en waar je komt te werken. Ik heb nog niet begrepen dat TS in een oorlogsgebied komt te zitten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:29 schreef Raug het volgende:
Puur en alleen afkeuren op sexueel misbruik vind ik niet kunnen. Niet iedereen houdt er een levenslang trauma aan over. Ze moeten vin dik wel in overweging nemen hoe en in hoeverre je het verwerkt hebt.
Iedereen is militair en kan op uitzending,quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, en waar je komt te werken. Ik heb nog niet begrepen dat TS in een oorlogsgebied komt te zitten.
Ja, dat ook inderdaad.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, en waar je komt te werken. Ik heb nog niet begrepen dat TS in een oorlogsgebied komt te zitten.
oooohw..wist ik niet!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iedereen is militair en kan op uitzending,Ook als je lepels oppoetst voor in het magazijn.
En je komt sowieso in een 'gevechtspositie' als je je laat keuren.quote:
Dat is het eerste wat ze je zo'n beetje vragen: of je weet dat je uitgezonden kan worden en hoe je daar over denkt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Goh... nooit geweten... ik dacht dat je dat expliciet moest aangeven dat je eventueel uitgezonden wilt worden.
Nou jaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Goh... nooit geweten... ik dacht dat je dat expliciet moest aangeven dat je eventueel uitgezonden wilt worden.
Grappig dat je er gelijk vanuit gaat dat het een vrouw is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Heftig dat jou dat zó duidelijk gezegd is, pfffff.
Misschien had je in je functie veel moeten samenwerken met mannelijke collega's en dat ze daarom misschien problemen verwachtten?
Omg, hoeveel meiden waren daar wel niet aanwezig dat er wel 3 seksueel misbruikt/verkracht zijn?quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:11 schreef hadassa1 het volgende:
heej rock shocker
dat is nou juist het punt ik heb ook gezegd dat het me niks meer doet dat het verleden tijd is en dat ik mijn verleden heb laten rusten en opnieuw ben begonnen met het leven..
en toch ben ik afgekeurd omdat ik seksueel misbruikt ben.
en het hele rare was toen ik weer terug kwam in de kantine natuurlijk helemaal over de zeik heb ik daar het verhaal gedaan en toen kwamen 2 meiden naar me toe die zeiden dat hun wel doorwaren terwijl ze allebei verkracht zijn geweest dat was echt heel vaag..
Dan waren ze daar blijkbaar echt niet van overtuigd, spijtig maar helaas. Maar ik zou het gewoon opnieuw proberen als ik jou was. Misschien denken ze er nu anders over of ben jij ook daadwerkelijk veranderd (hoewel je dat zelf natuurlijk niet zo voelt misschien). Succes!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:11 schreef hadassa1 het volgende:
heej rock shocker
dat is nou juist het punt ik heb ook gezegd dat het me niks meer doet dat het verleden tijd is en dat ik mijn verleden heb laten rusten en opnieuw ben begonnen met het leven..
en toch ben ik afgekeurd omdat ik seksueel misbruikt ben.
en het hele rare was toen ik weer terug kwam in de kantine natuurlijk helemaal over de zeik heb ik daar het verhaal gedaan en toen kwamen 2 meiden naar me toe die zeiden dat hun wel doorwaren terwijl ze allebei verkracht zijn geweest dat was echt heel vaag..
quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:43 schreef Silven het volgende:
[..]
Omg, hoeveel meiden waren daar wel niet aanwezig dat er wel 3 seksueel misbruikt/verkracht zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |