abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:17:37 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72043796
Linda, wat een opluchting dat alles goed was! He, wat een pak van je hart zal dat zijn zeg!
pi_72043805
Fijn nieuws Linda!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72043982
Mooi, Linda

en 46 cm is best al lang
pi_72044013
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Linda2205 het volgende:
Het meiske had vorige week bij een normale controle-echo een vergrote blaas. 4,5cm ipv 1-2cm. Daarom vandaag controle in het ziekenhuis. Maar alles was goed gelukkig Enige wat ze vonden was dat de bloedtoevoer naar de placenta niet helemaal super meer was, waardoor de kans op een keizersnede iets groter was, maar dat is pas bij de bevalling aan de orde. Ben helemaal opgelucht! Ze was nu ongeveer 26oogram en 46cm, alles groene streepjes, dus mooi binnen de norm!
Had zeker last van de warmte dat ik dat niet meer wist, wat fijn dat het goed was!
pi_72044283
Oh Linda wat een opluchting joh... Fijn dat alles goed is!

En incantrix, sorry... Beetje in de war en haastig met vorige post, maar fijn dat er goede hoop klinkt van de therapeute en hopelijk kan ze wat voor je betekenen!
pi_72044369
Ik heb het een beetje gehad hier op kantoor, pfff. De dag duurt nu wel erg lang.
De koelinstallatie heeft het trouwens begeven dus het is hier bloedheet al de hele middag

Ik heb nu flink last van bandenpijn.
Toch raar eigenlijk gezien ik de hele dag op mijn achterwerk aan een bureau zit
pi_72044385
Silktie gefeliciteerd met je koningskoppel

Morretje wat ontzettend jammer dat het dus toch niet goed is gegaan. Veel sterkte en hopelijk zien we je snel terug!

Linda fijn dat alles goed was op de echo!

En 17 september-mama's vandaag 36 weken Nog een weekje en dan mogen we losgaan
Wij zijn vandaag naar het starnd geweest en dat was zooooooo lekker. Nu mogen die onweersbuien van mij wel losbreken. Gaat het meteen lekker afkoelen.
pi_72044435
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef SilkTie het volgende:
Door alle drukte heb ik geen tijd gehad om tussentijdse updates te geven.

In het kort: de zwangerschap is goed verlopen en vanochtend heeft mijn vrouw het leven geschonken aan een gezond koningspaar!
Ook dan even van de familie iamredleader: gefeliciteerd en mazal tov, shetigdeloe (echt meervoud) letora, choepa, oe'ma'asim tovim
  † In Memoriam † donderdag 20 augustus 2009 @ 16:34:50 #209
37843 lady-wrb
kortaf
pi_72044474
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef Stiemie het volgende:
....... Nu mogen die onweersbuien van mij wel losbreken. Gaat het meteen lekker afkoelen.
ja daaag, ik moet eerst terug zijn van boodschappen.
pi_72044744
Even een dikke voor Morretje, wat naar zeg. Heel veel sterkte.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:44:26 #211
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72044819
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:33 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Ook dan even van de familie iamredleader: gefeliciteerd en mazal tov, shetigdeloe (echt meervoud) letora, choepa, oe'ma'asim tovim
en nu?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72044884
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:44 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

en nu?
Niks en nu, we feliciteren gewoon
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:51:21 #213
190853 RockabeIIa
pi_72045069
Dat had ik er echt nooit uitgehaald
pi_72045190
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:51 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat had ik er echt nooit uitgehaald
shetigdeloe (echt meervoud) letora, choepa, oe'ma'asim tovim:

Dat zij (meervoud) mogen opgroeien in tora (dus volgens de Joodse wet), choepa (joods trouwen) en ma'asim tovim (goede daden). Typische wens bij een geboorte
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:56:19 #215
190853 RockabeIIa
pi_72045256
Helaas, ik spreek wel andere talen maar deze niet. Maar ik vind het fijn dat je het even vertaald hebt.
pi_72045298
WAT IS HET WARRRRM!!! Wanneer breekt dat noodweer nou eens los joh!

LOL Davinia Stout meisje! Zulke gedachten heb ik nou nooooit

Super dat de Cesartherapeute je kan helpen Icantrix! En fijn dat ze ook in de gaten houdt dat het voor jou niet te veel wordt op je werk!
*gaat googlen op ischias*

Wat een ontzettende opluchting Linda dat alles goed was met je meisje!!

Mefke dat draaien in bed van jou klinkt niet echt fijn

Mjin fysiotherapeut wist niets te vertellen over of mijn houding goed is (ik heb last van mijn rug) of over die diastase, maar volgende week is de bekkentherapeute terug en ik heb dinsdag een afspraak dus dan vraag ik het haar

Ik wilde morgen inderdaad naar het werk gaan maar hoe meer ik erover nadenk hoe maffer ik het vind. Iemand in de ziektewet terug laten komen om in een systeem in te loggen Zul je zien dat het ook nog eens niet 1 2 3 gaat want mijn wachtwoord is verlopen (omdat ik dus in de ziektewet zit) en om een nieuw wachtwoord aan te maken moet de oude nog geldig zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 20-08-2009 17:04:28 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72045342
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Helaas, ik spreek wel andere talen maar deze niet. Maar ik vind het fijn dat je het even vertaald hebt.
Graag gedaan
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:09:31 #218
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72045732
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:22 schreef WupWup het volgende:

[..]

We hebben een clubje opgericht Freecell, Rocka en ik dacht asyniur hebben er ook last van (correct me if i'm wrong)
Misschien moeten we een meet doen
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:12:54 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72045855
Linda wat een fijn nieuws!
pi_72046639
Oooh Linda, wat moet dat een opluchting zijn

Twinkly, ik vind het eerlijk gezegd ook maar aan rare gang van zaken daar... Ik zou zelf niet gaan waarschijnlijk, ben er helaas te ziek zwanger voor

Omdat mijn luikjes bijna dichtvielen toch maar gaan liggen en wederom wakker geworden omdat ik moest overgeven. Dit keer helaas niet tijdig uit bed kunnen komen vanwege kramp Waarschijnlijk is de combi volle maag/volle baarmoeder niet zo'n goeie om mee te gaan liggen slapen.
En nu ben ik nog steeds misselijk
En heb ik er nog een extra stapel was bij
.... met gevoel voor drama....
pi_72046883
Dank voor de lieve reacties (En Lily, is dat lang ja? Wat groeit een beebje nog eigenlijk, in de laatste 4 weken?)

Kersjes, wat vervelend dat je weer moest spugen. Positief gedacht: niet lang meer

Twinkly, moet je echt persé dat invoeren, zonder dat wordt je verlof niet geregeld ofzo? Kan je dat niet zelf proberen, via het uhm...hoe heet dat? Niet CWI...dat andere
Lotte!
Noah!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:45:05 #222
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72046942
He kersjes, wat rot joh!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 17:45:18 #223
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72046950
Wupwup, een clubje Wat een eer, ik maak deel uit van een clúbje

En Lijnloos, thnx, maar daar zou ik geen sorry voor zeggen hoor, whehe Llow-speak is veel leuker toch? Nogmaals veel plezier!

Oh, Linda, ik had helemaal over je heen gelezen, maar wat fijn dat alles goed was Toch weer een pak van je hart dan!

Huuphuup, haha, nee, charmant zijn is inderdaad ook niet iets waar je het nog van moet hebben als je zwanger bent. Wel goed dat je er nog vanaf komt, dan is dat inderdaad wel een fijn plekkie tov een warme bovenverdieping

Twinkly, even wachten voor jou dus nog. Ben benieuwd wat de bekkentherapeute daarover te zeggen heeft. En inderdaad, ik blijf het raar vinden, er is een reden dat je niet op je werk bent en die reden gaat ze weliswaar niets aan, in dit geval wordt je nu juist weer blootgesteld aan hetgeen waar je bedrijfsarts je voor wilde behoeden. Kun je de bedrijfsarts anders niet bellen om om advies te vragen? Ik vind het echtechtécht hun probleem dat ze iets moeten registreren hoor!

Asy, whaha! Kunnen we met ons clubje ergens rond gaan waggelen (Tenminste, ik weet niet hoe het bij de andere clubleden is, maar van echt charmant lopen is bij mij allang geen sprake meer )

Kersjes, balen zeg
3!
pi_72047104
@Kersjes; hey wat balen dat je nu alweer misselijk bent.... hoopte voor je dat het iets eenmaligs zou zijn... maar nee dus...

@Linda; wat fijn dat alles toch goed blijkt te zijn! kan me voorstellen dat je toch ff onzeker wordt na zo'n bericht...

ons beebje wordt trouwens steeds sterker, en ipv vlindertjes, voel ik nu steeds vaker plopjes/ schopjes...
en gisteravond in bed, toen ik even met mijn stethoscoop op zoek ging naar geluidjes, kreeg ik schopjes terug.. was erg lollig en vind het nog steeds errrrrrrg bijzonder
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_72047336
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 17:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
ons beebje wordt trouwens steeds sterker, en ipv vlindertjes, voel ik nu steeds vaker plopjes/ schopjes...
en gisteravond in bed, toen ik even met mijn stethoscoop op zoek ging naar geluidjes, kreeg ik schopjes terug.. was erg lollig en vind het nog steeds errrrrrrg bijzonder
Voor je het weet hebben we ook een eigen mening en wil... die hiero probeerd ook regelmatig door de dag heen mijn zithouding te corrigeren door flinke trapjes uit te delen... niet hard of pijnlijk maar na 4x flink achterelkaar ben ik er wel klaar mee en ga ik maar weer es staan... dan is het meestal wel weer goed..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')