abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:55:45 #51
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_72027107
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:53 schreef huuphuup het volgende:
heeeeey gefeliciteerd Silktie en Silly!! van allebei eentje

ben benieuwd naar de namen!
Nog geen idee van de namen ... ik kan er altijd pas na de geboorte over denken, moet eerst die koppies zien .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_72027366
gefeliciteerd SilkTie en Silly!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72027402
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:55 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Nog geen idee van de namen ... ik kan er altijd pas na de geboorte over denken, moet eerst die koppies zien .

nou dan ben ik helemaal benieuwd, wordt vast iets moois
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † donderdag 20 augustus 2009 @ 00:09:20 #54
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72027465
Mazal tov, familie Silk Tie!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72027623
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef SilkTie het volgende:
Door alle drukte heb ik geen tijd gehad om tussentijdse updates te geven.

In het kort: de zwangerschap is goed verlopen en vanochtend heeft mijn vrouw het leven geschonken aan een gezond koningspaar!
Heeee Silktie!!! Hartelijk gefeliciteerd met jullie koningspaar!!!
#geen
pi_72029847
silktie en lief, van harte met jullie koningspaar!
Fake it till you make it...
  donderdag 20 augustus 2009 @ 06:00:26 #57
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_72029929
Jeeee toch verse beebs!!!

SilkTie en Silly gefeliciteerd

En Goedemorgen ... Lig alweer wakker vanaf half vier, maar dat is normaal voor mij sinds deze week (34). Heb er verder (nog) geen last van, mijn lichaam bereidt zich vast voor op haar komst...

LLM's veel succes vandaag, wordt hier 33 graden zeggen ze Dan zou ik ook in het ziekenhuis willen bevallen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 20 augustus 2009 @ 06:38:51 #58
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72029971
Ik weet niet wat beeb allemaal heeft gefriemeld gisteravond, maar vanochtend heb ik duidelijk het gevoel dat ik meer ruimte heb onder mijn ribben. Heerlijk!
Ik heb ook echt lekker geslapen, want op de een of andere manier draait het nu ook een stuk makkelijker in bed. Vanochtend meteen in de spiegel gecheckt natuurlijk maar ik zie geen verschil. Maar het voelt wel anders! en nou ben ik helemaal heppiedepeppie natuurlijk.

Ontbijtje is inmiddels achter de kiezen, dus dadelijk kruip ik lekker met mijn boekje in de hangmat, nog even genieten van de ochtendkoelte.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 07:23:51 #59
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_72030100
Gefeliciteerd met jullie jongen en meisje, wat grappig dat ze nog geen namen hebben. Ik was helemaal in paniek toen er bij Jessai nog geen naam was, die hebben we al puffend tussen de weeėn door nog moeten verzinnen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 07:28:32 #60
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72030119
Davinia, wat fijn dat je problemen zo makkelijk opgelost zijn!
En SilkTie, gefeliciteerd met je koningskoppel

Poeh, ik was zo moe gisteren dat ik dus om 20:45 naar bed ben gegaan en op 2x plassen na heb ik geslapen totdat om 7:00u de wekker ging vanmorgen en ik word echt zelden wekker door de wekker, ik ben eigenlijk altijd net daarvoor al wakker
pi_72030177
SilkTie, gefeliciteerd met jullie zoon en dochter
  donderdag 20 augustus 2009 @ 07:41:49 #62
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72030180
Gefeliciteerd SilkTie!

Davinia, wat heerlijk dat de oplossing zo simpel was!

Hier toch wel een wat brakke nacht gehad, gewoon echt warm zeg maar... Maar goed, ik kan de hele dag lummelen, tukken, bijslapen, lezen en doen wat ik wil, komt wel goed.

Vocht? Check! In mijn voeten uiteraard, maar mijn handen ook! Echt van die kolenschoppen met worstevingertjes nu. Ze doen ook echt enorm zeer 's nachts, kan mijn vingers bijna niet buigen dan. Moet ze echt even inwerken zeg maar dan.

Nou ja goed, vandaag heeeeeeeeeeel rustig aan doen en dan kunnen we morgen weer een beetje bijtrekken/bijplassen.
pi_72030195
Oh bah, dat vocht BE (pijnlijke worstevingers, auw).
Lekker afkoelen vandaag in je zwembad

Hier ook weer een brakke nacht. Wat was het warm heh (wij slapen ook nog op zolder onder het dak), pfff
Ik moet werken tot 17.00 (wel in de airco dus dat scheelt)
pi_72030201
Gefeliciteerd SilkTie!

Ik ken nog een meisje dat haar naam paseen dag of 3 na geboorte (vlak voor het aangeven) gekregen heeft en die heeft een hele mooie naam die heel goed bij haar past
  donderdag 20 augustus 2009 @ 07:54:04 #65
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72030252
Grappig dat je dat zegt Lily, een vriendinnetje van mij is net aan het overwegen of zij op zolder zal gaan slapen of niet. En toen zei ik dus dat dat vaak wel echt heel heet is!
Pfoe, ik benijd je niet hoor!
pi_72030307
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:51 schreef SilkTie het volgende:
Door alle drukte heb ik geen tijd gehad om tussentijdse updates te geven.

In het kort: de zwangerschap is goed verlopen en vanochtend heeft mijn vrouw het leven geschonken aan een gezond koningspaar!
Gefeliciteerd Silk!!! En Silly natuurlijk ook, topprestatie!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_72030342
Silktie en Silly, gefeliciteerd!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 08:10:46 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_72030361
Silk gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 20 augustus 2009 @ 08:11:27 #69
35189 Troel
scherp en bot
pi_72030367
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:04 schreef Kersjes het volgende:
Troel, wat heeft ze gedaan dan?
De was gedaan, opgevouwen, in de kast gelegd, Ruben beziggehouden zodat ik kon slapen, koken, noem maar op
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72030486
SilkTie, van elke smaak een, wat ontzettend leuk! Mazal tov

Ik ben zelf trouwens ook een paar dagen naamloos door het leven gegaan, op mijn ziekenhuis polsbandje stond "Baby Achternaam". Ouders die het niet eens konden worden enzo... Needless to say dat mijn moeder uiteindelijk d'r zin gekregen heeft

Davinia, wat fijn dat je direct al verbetering bemerkt! En maak je geen zorgen, er komt vast wel weer iets nieus om over te kunnen klagen

Asy, klinkt als een heerlijke nacht, had je echt even nodig dus.

Ik heb ook goed geslapen: ben tussen half 1 en 7 uur helemaal niet wakker geweest volgens mij En ik denk zelfs de hele tijd in dezelfde houding gelegen te hebben: op mijn rechterzij in innige omhelzing met voedingskussen en dekbed.

Succes met het doorkomen van deze hete dag allemaal!!!
.... met gevoel voor drama....
pi_72030494
Jeuj, SilkTie en Silly, van harte gefeliciteerd met jullie kiddo's! Ben uiteraard benieuwd naar de namen, maar zolang jullie die nog niet hebben, voldoen foto's ook hoor
pi_72030536
Lief van je mama Troel!
Ik heb zelf ook zo'n lieverd, zo krijg ik krijg bijna elke dag warm eten van d'r. Nou breng ik sinds mijn verlof veel meer tijd door met Devin, ook op dagen dat ik normaal gesproken aan het werk was en hem dus "uitbesteedde" heb ik hem nu om me heen. Gewoon nog even gezellig samen zijn, leuke dingen doen en hem mijn volle aandacht geven, zolang het nog kan. Scheelt ook dat ik op dagen dat M. thuis is ik haast niet voor hem besta, hij trekt zo enorm naar zijn papa toe dan! Da's voor mij de tijd om extra te rusten.
.... met gevoel voor drama....
pi_72030567
Goedemorgen allemaal!

Dat wordt even doorbijten vandaag voor ons allemaal! Gelukkig is de bandenpijn (als dat het is... heb geen idee eigenlijk) een klein beetje gezakt, maar echt fijn is het nog niet. Moest staan in de trein... dat hielp ook niet echt. Maar wonder boven wonder wel behoorlijk goed geslapen! En dat doet een mensch goed zullen we maar zeggen

Ik vind het wel waterijsjes weer vandaag. Ga mijn collega's maar eens lief aankijken!

Sterkte allemaal vandaag!
pi_72030581
En Silktie!!! GEFELICITEERD!
pi_72030592
goeiemorgen!

hihi BE die worstenvingertjes klinken bekend idd, langzaam op gang brengen

hier prima geslapen verder, we hebben t matras al een dag of drie in de woonkamer op de grond liggen, is een stuk aangenamer dan boven. Maar het werd me net toch wel wat te warm. Maar och, ik kan gelukkig idd lekker de hele dag niks doen enzo. Succes voor de dames die last hebben van de warmte
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')