Zo mooi gewoon.
 Zo mooi gewoon.

[/edit]
 [/edit]

Die extremiteiten zíjn de ledematen lijnloos.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:04 schreef Lijnloos het volgende:
hmm... even een vraagje, Poppedein misschien weet jij dat... ik lees hier het echoverslag van afgelopen week (20-weken) en daar staat, los van alles dat normaal lijkt, bij ledematen "Extremiteiten aanwezig"... WTF? ik kan me niet herinneren dat zo ook maar iets heeft gezegd dat iets gek of zo is... weet iemand wat dit (kan) betekenen... vind het nogal raar klinken eingelijk

quote:Een extremiteit is een onderdeel van het lichaam (van mens of dier) dat uitsteekt ten opzichte van de rest. Bij de mens zijn ledematen en extremiteiten synoniem.

Oh, ik dacht dat je 32 weken wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:43 schreef Linda2205 het volgende:
En Lily, is dat lang ja? Wat groeit een beebje nog eigenlijk, in de laatste 4 weken?)

Aha... niks geks dus... hihi, vond het ook al wat vreemdquote:schreef Brighteyes & anderen het volgende:[/b]
[..]
Die extremiteiten zíjn de ledematen lijnloos.
Dat wat jij bedoelt heet in medische termen 'bijzonderheden'.
Niks aan het handje dus!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Extremiteit
[..]

Tof he?!
 Tof he?!

Ik zei meteen, oooh dat worden er nog 10 meer (baby's dan hè).
 Ik zei meteen, oooh dat worden er nog 10 meer (baby's dan hè).  

Ik mag niet waggelen van de bekkentherapeutquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:45 schreef Incantrix het volgende:
Asy, whaha! Kunnen we met ons clubje ergens rond gaan waggelen(Tenminste, ik weet niet hoe het bij de andere clubleden is, maar van echt charmant lopen is bij mij allang geen sprake meer
)
 dat zou echt heel slecht zijn
  dat zou echt heel slecht zijn is echt een commandant en roept nu de hele dag: navel inttrekken, niet waggelen
 is echt een commandant en roept nu de hele dag: navel inttrekken, niet waggelen   

Meh, om heel eerlijk te zijn kom ik ook niet meer ver hoor, lopendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:47 schreef Asyniur het volgende:
Ik mag niet waggelen van de bekkentherapeutdat zou echt heel slecht zijn
En mijnis echt een commandant en roept nu de hele dag: navel inttrekken, niet waggelen

dus mijsje, je weet wat je te doen staat morgen
 En ik blijk helemaal niet te waggelen trouwens, als zodanig (zei de mevrouw gisteren), maar ik zak wel door mijn heup naarmate ik meer heb gestaan/gelopen, dus bij gebrek aan een beter woord..
 En ik blijk helemaal niet te waggelen trouwens, als zodanig (zei de mevrouw gisteren), maar ik zak wel door mijn heup naarmate ik meer heb gestaan/gelopen, dus bij gebrek aan een beter woord.. 

Mijn bekkentherapeut is heel erg tegen navel intrekkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik mag niet waggelen van de bekkentherapeutdat zou echt heel slecht zijn
En mijnis echt een commandant en roept nu de hele dag: navel inttrekken, niet waggelen

dus mijsje, je weet wat je te doen staat morgen
 Wat een maf verschil.
  Wat een maf verschil. 

Uhm ja, nuance: ze zei een klein beetje, niet tot aan je ruggengraatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn bekkentherapeut is heel erg tegen navel intrekkenWat een maf verschil.
Ze zei ook meteen tegen mij dat ik ooit houdingtherapie heb gehad en dat ik best wat relaxter mocht staan ipv met al mijn spieren op spanning.
Mijn bekken was behoorlijk wiebelig, maat ik schijn heel erg te corrigeren met mijn spieren en dat veroorzaakt meer pijn dan het bekken zelf.
 en alleen bij ondernemen van actie: dus als je gaat opstaan/lopen/liggen/draaien/tillen/etc even je navel een beetje intrekken actie in gang zetten en dan weer ontspannen
  en alleen bij ondernemen van actie: dus als je gaat opstaan/lopen/liggen/draaien/tillen/etc even je navel een beetje intrekken actie in gang zetten en dan weer ontspannen

Hopelijk zien we je gauw weer terug hier
  Hopelijk zien we je gauw weer terug hier 

(muur van hitte)
  (muur van hitte) Joehoe.
  Joehoe. 

Ah, kijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:21 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Uhm ja, nuance: ze zei een klein beetje, niet tot aan je ruggengraaten alleen bij ondernemen van actie: dus als je gaat opstaan/lopen/liggen/draaien/tillen/etc even je navel een beetje intrekken actie in gang zetten en dan weer ontspannen

En eerst goed op 2 benen staan en dan pas gaan lopen
 En eerst goed op 2 benen staan en dan pas gaan lopen 
 )
 )

ben ik nou niet een gewone walvis, maar eentje van de negersoort. Tja, bruin worden gaat vanzelf als je zo in de zon hangt...zijn er toch nog voordelen aan dat verlof. Ssserptente, hoe was jouw eerste dag van het verlof?
  ben ik nou niet een gewone walvis, maar eentje van de negersoort. Tja, bruin worden gaat vanzelf als je zo in de zon hangt...zijn er toch nog voordelen aan dat verlof. Ssserptente, hoe was jouw eerste dag van het verlof?

ik dacht dat er ook adertjes of bloed-achtig-iets door moest zitten
 ik dacht dat er ook adertjes of bloed-achtig-iets door moest zitten   

Klinkt wel heerlijk verder zeg
 Klinkt wel heerlijk verder zeg 

Ze is me maar gaan mailen om 3 uur 'snachts
  Ze is me maar gaan mailen om 3 uur 'snachts   Net als Juup© heeft mijn moeder een stoornis in het autismespectrum, waardoor afwachten en geen duidelijkheid veel spanning geeft.
  Net als Juup© heeft mijn moeder een stoornis in het autismespectrum, waardoor afwachten en geen duidelijkheid veel spanning geeft.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |