quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:14 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb gesmst voor Gordon, ik heb toch een abonnement daar.
20%.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:14 schreef Penisbaard het volgende:
TS durft niet te SMSen omdat hij diep van binnen achteren weet dat hij gay is
quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:14 schreef Skylark. het volgende:
20%.
Maar antwoord nou eens... wat kreeg je terug?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:15 schreef Lakitu het volgende:
Het voorbeeld ook echt: Sms bijvoorbeeld Albert GAY ON naar 4050
Tuinkabouter.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:15 schreef Skylark. het volgende:
En voor mensen mijn abonnement'en, ik vind het gewoon leuk dat die reclame zoveel mensen irriteert en dus wil ik het in stand houden voor die paar euro.
Van achteren genaaid?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:16 schreef Lakitu het volgende:
Hoe genaaid voel je je wel niet als er iets boven de 90% uitkomt?Zowel gay als een paar euro kwijt.
En wat nou als je echt een homo bentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:16 schreef Lakitu het volgende:
Hoe genaaid voel je je wel niet als er iets boven de 90% uitkomt?Zowel gay als een paar euro kwijt.
-16,4%quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:16 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Maar antwoord nou eens... wat kreeg je terug?
Wij begrijpen elkaar.quote:
Henkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar.
Wat is je voornaam? Dan check ik wel voor jou.
Vieze flikker die je bent door mensen als jou blijven die bedrijven bestaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:14 schreef Skylark. het volgende:
20%.
Kennen wij elkaar?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:18 schreef gebrokenglas het volgende:
TS heeft het wel heel vaak over homo's. Beetje te homofoob.
Vrouw dus?quote:
Aan een nepnaam ga ik geen geld verspillen.quote:
Wat kwam er nou bij jezelf uit?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aan een nepnaam ga ik geen geld verspillen.
Heerlijk, die ergernis. Ik heb ook de mohito song als ringtone, en dan vol volume. Een hele bus vol met kwade blikken als hij afgaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:19 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Vieze flikker die je bent door mensen als jou blijven die bedrijven bestaan![]()
Doe mij dan ik heet Melvin-Janquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan heet ik Destinyquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap het niet, hoe werkt het dan; alles boven 50% is gay ofzo?quote:
Wil ik je niet aandoen, met die naam heb je het al zwaar genoeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:22 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Doe mij dan ik heet Melvin-Jan
154%.quote:
Dat is mij ook een raadsel, maar ik heb het liever laag dan hoog.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik snap het niet, hoe werkt het dan; alles boven 50% is gay ofzo?Of ben je sowieso gay en het percentage is de mate van gayheid?
Die heb ik laatst al gedaan, maar toen stond erquote:
Het werkt dus nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik snap het niet, hoe werkt het dan; alles boven 50% is gay ofzo?Of ben je sowieso gay en het percentage is de mate van gayheid?
Je vernielt nu de droomwereld waarin Skylark schijnbaar leeftquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Het werkt dus nietAlsof zo'n paupercomputer kan weten of je homo bent of niet
Ofwel: geldklopperij, maar dat weet iedereen
Doe nou!!!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil ik je niet aandoen, met die naam heb je het al zwaar genoeg.
[..]
154%.
Ach... zolang het mijn geld niet is...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Je vernielt nu de droomwereld waarin Skylark schijnbaar leeft
Natuurlijk is het niet waar, maar het is gewoon grappig om te zien. Ik ga ook al over 40 jaar dood, terwijl een vriend van me die 2 jaar ouder is en rookt en alles over 60 jaar doodgaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:30 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Je vernielt nu de droomwereld waarin Skylark schijnbaar leeft
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar je SMSt hun echt he?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die heb ik laatst al gedaan, maar toen stond er![]()
: Als je als meisje een jongen pijpt, is het fijn om met je tong langs zijn scrotum te gaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maaruh Skylark, toen je dat sms'te hè en dat antwoord kreeg, toen heb je toch wel meteen opgebeld en DOODSVERWENSINGquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet waar, maar het is gewoon grappig om te zien. Ik ga ook al over 40 jaar dood, terwijl een vriend van me die 2 jaar ouder is en rookt en alles over 60 jaar doodgaat.
Uiteraard, maar toen zeiden ze: " Whehe, je hebt hem toch gekocht" en toen stampten ze op m'n telefoon.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:32 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Maaruh Skylark, toen je dat sms'te hè en dat antwoord kreeg, toen heb je toch wel meteen opgebeld en DOODSVERWENSING![]()
![]()
geroepen
?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |