quote:Klonk schreef op woensdag 19 augustus 2009 @ 19:12
damn, we lagen net tv te kijken, ineens twee mauwtjes, van buiten leek het, overal gezocht maar uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat een van de andere poezen het gedaan moet hebben, aan de voorkant zitten de ramen en rolluiken potdicht ivm met de zon en alleen de achterdeur staat open, maar in de aangrenzende tuin spelende kinderen dus het moet van dichtbij zijn geweest, nou echt elke steen opgetild, elk bosje op zij geschoven, onder elke auto gekeken, ik heb allemaal rooie krassen op mijn benen van de stiekelstruiken, niets....
* Netsplitter ookquote:
ik ben een geboren en getogen Drenth. en kattebakgrid ga ik morgenochtend doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:02 schreef TheFrankey het volgende:
ik ben er ook weer bij. Moest trouwen lachen om het woord stiekelstruiken. Ik dacht dat dat typisch gronings was. Ik zei het vroeger ook maar in NH waar ik nu woon hoor je het nooit
En ik maar denken dat je probeerde Belvends te praote. Aangezien het daar sjteakelsjtruuk heetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben een geboren en getogen Drenth. en kattebakgrid ga ik morgenochtend doen
Laat het jonge beestje niet te lang wachtenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:39 schreef Klonk het volgende:
Mag ik toch even iets raars vertellen, ik ben iemand die best wel geloofd in dingen die boven ons staan zullen we maar zeggen, toeval bestaat niet.
We hadden een hele dikke lieve zwarte kater kees, en kees dacht dat hij niet hoefde te wachten voor een overstekeden hyundai (klotewagens derhalve). Zijn opvolger Wolle, een niet zo dikke rooie knuffelkater bleek vlakbij de plek te hebben gewoond waar Kees is aangereden
Nu zijn we een kat kwijt en wordt er een jong beestje gevonden midden in het gebied waar het gebeurt is, niet dat ik nu al aan een nieuwe poes denk, maar sterk is het wel...
En volgende keer volgt zo'n klomp aarde je naar huis en is het toch Wabbesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:59 schreef Klonk het volgende:
net weer een rondje gemaakt, maar ik moet het even niet meer doen denk ik, ik zie overal poezen, elke klomp aarde, elke struik, alles lijkt op Wabbes...
Grind niet, maar ff zoeken wellicht wel? Arme beest in dit noodweer zitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:30 schreef Klonk het volgende:
nee, zoektocht en kattegrid spoor voor vandaag afgelast, zal niet veel zin hebben omdat nu in de stromende regen te gaan doen..
het gaat hier als een gek tekeer met onweer enzo, dus zoeken heeft nu nog minder zin dan normaal, ze zal zich nu zeker verstopt hebben, deed ze thuis ook in het kleinst mogelijk hoekje zover mogelijk bij alle herrie vandaan...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Grind niet, maar ff zoeken wellicht wel? Arme beest in dit noodweer zit![]()
(regent het daar al dan? Hier in R'dam nog een spatje gevallen)
Ga 'm nou niet helemaal gek zitten maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Grind niet, maar ff zoeken wellicht wel? Arme beest in dit noodweer zit![]()
(regent het daar al dan? Hier in R'dam nog een spatje gevallen)
Ja wat moet ik dan zeggen, het ís toch gewoon kutweer. Maar Klonk heeft gelijk, Wabbes zit gewoon ergens te schuilen van het rotweer, en komt eruit als het zonnetje weer schijntquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ga 'm nou niet helemaal gek zitten maken.
En hij kwam van Amivedi dus ik dacht ik geef het door.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ja Wabbes, kom eens terug!![]()
Klonk, doe nou dat spoortje nog even met wat korreltjes uit de kattenbak proberen alsjeblieftWaarom zou je het niet proberen? Ik vond het zo'n goede tip!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |