MIJN DR PEPPER WAT DOE JEquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Muffig. Dat lijkt me het juiste woord voor de pussy's van de meeste FOK!dames.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Leannequote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gewoon teruggaan zonder aankoopbon, en ruilen/iets anders eisen..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:06 schreef Gulo het volgende:
Ik heb zojuist een doosje pecannoten gekocht bij de Emté en opgegeten. Ik vond ze een beetje muffig smaken, maar dacht 'het zal wel'.
Nu kijk ik net op het doosje en zie staan "ten minste houdbaar dan eind juni 2009.![]()
Klacht: Ik ben bang dat ik nu een voedselvergiftiging opgelopen heb.
Wat een binnenkomer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
mwa, het gaat mij niet zozeer om die ¤ 1,49. Ruilen wordt sowieso lastig omdat ik ze reeds verorbert heb.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gewoon teruggaan zonder aankoopbon, en ruilen/iets anders eisen..
Papkind. Zo bouw je nooit weerstand op he?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:32 schreef Gulo het volgende:
[..]
mwa, het gaat mij niet zozeer om die ¤ 1,49. Ruilen wordt sowieso lastig omdat ik ze reeds verorbert heb.
Het is meer dat ik geen zin heb om morgen met een voedselvergiftiging thuis te zitten. Nu ja, maar hopen dat het zo'n vaart niet zal lopen. (ik eet normaliter echt niets wat ook maar een dag over de datum is)
Mooie binnenkomerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
nee, ok. Maar voedsel eten wat al meer dan anderhalve maand over de datum is, is natuurlijk vragen om problemen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
Papkind. Zo bouw je nooit weerstand op he?
Ik denk dat dat (vooral in dit geval) wel mee zal vallenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:39 schreef Gulo het volgende:
[..]
nee, ok. Maar voedsel eten wat al meer dan anderhalve maand over de datum is, is natuurlijk vragen om problemen.
Quote omdat iedereen het quotedquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
EPISCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Inderdaad. Een salade bakje dat 2 dagen over tijd is en waarvan de verpakking niet al te bol staat, is nog prima te doen. Kip 2 dagen over tijd is ook geen probleem, en drinkyoghurt 4 dagen over de datum gaat ook nog net, als je niet te veel op de smaak letquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
Papkind. Zo bouw je nooit weerstand op he?
Gouden reactie, zo op de woensdagavond.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |