Wat/waar ga je studeren?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet niet. De introductieweek was vorige week, toen ik weg was.
Penis zuigen of CoD?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is nog best leuk om te doen
Studeren is een groot woord, ik ga eerst een jaar hbo-v doen en daarna wil ik geneeskunde gaan doen. In Leiden.quote:
Een echte film om samen met je vriendin op de bank te kijkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En pijn
Denk ik dan, martelen enzo...
goeie combi
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is nog best leuk om te doen
wtfquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:28 schreef bloodysunday het volgende:
Noem is ff een lekker nummertje om te luisteren
Zie mijn last.fmquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:28 schreef bloodysunday het volgende:
Noem is ff een lekker nummertje om te luisteren
Waar moet ik hem van kennen?quote:
Studentenvereniging.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ga jij trouwens nog bij een studentenvereniging?
Hey de broer van Emimichquote:
That's the guy.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zie mijn last.fm
[..]
Waar moet ik hem van kennen?
Is dat die dude wie wij hadden wijs gemaakt dat we Balkenende, Stegeman en Vogelaar waren?
is dat een zij ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:30 schreef reetveter het volgende:
In ieder geval heeft onze pedo Mark, die bang is voor Alberto, een vriendin gevonden.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:30 schreef reetveter het volgende:
In ieder geval heeft onze pedo Mark, die bang is voor Alberto, een vriendin gevonden.
[ afbeelding ]
Ik heb afgelopen dagen intro gehad, vond er geen flikker aan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet niet. De introductieweek was vorige week, toen ik weg was.
quote:Polls wat ben jij??
hetro
bi
homo
lesbi
Anoniem
› Bekijk resultaten .
Zo'n gaaf computerspel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van dat laatste weet ik niet eens wat het is...
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:30 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige avond was dat zeg.quote:
Daar moest ik ook aan denken.quote:
Wanneer is datquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:34 schreef reetveter het volgende:
Wie gaat er hier naar die fokmeet?
ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:34 schreef reetveter het volgende:
Party Hardquote:
ELCID, de gezamelijke introductiedagen van alle Leidse studentenverenigingen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen dagen intro gehad, vond er geen flikker aan.
Of bedoel je specifiek intro van studentenvereniging?
No fucking way, ik liep op Sziget Jh nog tegen het lijf en dat vond ik meer dan genoeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:34 schreef reetveter het volgende:
O god, wat (een spel)fout.quote:
Een maagdelijke fokster proberen te versieren zodat jullie beiden jullie slag kunnen slaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |