Fapverhaal?quote:
Lieve kittenquote:
Heb al een andere neergezetquote:
Ze is verliefd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
Arme BT, is je introductie zo zwaar gevallen?
Ja ik denk serieus dat het daardoor komtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:02 schreef Allure_ het volgende:
Arme BT, is je introductie zo zwaar gevallen?
Was dan ook gewoon met Jh meegegaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik denk serieus dat het daardoor komtik had gewoon een verneukt ritme met weinig slaap en weinig fatsoenlijk eten.
Ja, dat krijg je he als je niet gewent bent om te drinken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik denk serieus dat het daardoor komtik had gewoon een verneukt ritme met weinig slaap en weinig fatsoenlijk eten.
Hehe, nouja lekker weer even bijkomen voordat je aan den studie begint!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook niet op de man met de stoere baard?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je he als je niet gewend bent om te drinken.
Ik had gisteren anders behoorlijk moeite om te scheren na m'n baard van 2 weken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:06 schreef gers het volgende:
zotheid ik heb tenminste een echte baard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |