Hebben ze ook nooit gevraagd:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Natuurlijk krijg ik heel veel begrip van het thuisfront. Ze zijn apetrots op het werk dat ik doe.
quote:WAAROM!? In Hemelsnaam... WAAROM!?!?
Ok dan vraag ik hem nu aan jou. WAAROM ben je erin gegaan??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hebben ze ook nooit gevraagd:
[..]
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Hebben ze ook nooit gevraagd:
[..]
Hoe praten ze dan als ze er geweest zijn?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:21 schreef Equites het volgende:
2 vrienden van me zitten er ook in, 1 gaat binnekort voor de 2e keer naar afghanistan, maar die hoort die nieuwelingen ook praten over stoere schietgevechten en actie enzo maar als ze er zijn geweest praten ze wel anders.
Je hebt een achterlijke-thuisfront? Aan je avatar en je post zo te zien wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:41 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Ik heb geen geitenwollensokken-thuisfront.
Nee, ik heb een gezonde, nuchtere thuisfront.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je hebt een achterlijke-thuisfront? Aan je avatar en je post zo te zien wel.
Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:33 schreef Rave_NL het volgende:
Vader is trots, moeder is bang, vrienden maakt het niet zo veel uit.
Normale situatie dunkt mij.
Nou als je echt een freak bent praat je nog precies hetzelfde. Als je collega's hebt zien liggen met afgeschoten ledematen, kinderen die half uit mekaar liggen en taliban die je omsingelt hebben hebt meegemaakt zal je daar geen stoere praatjes over hebben me dunkt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:19 schreef Booomer het volgende:
[..]
Hoe praten ze dan als ze er geweest zijn?
Hoe vaak maken de Nederlandse militairen dat nou mee? Natuurlijk, er zijn militairen die klote dingen meemaken (rijden over een IED bijv.), maar volgens mij zijn er zat die dat soort dingen niet meemaken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:53 schreef Equites het volgende:
[..]
Nou als je echt een freak bent praat je nog precies hetzelfde. Als je collega's hebt zien liggen met afgeschoten ledematen, kinderen die half uit mekaar liggen en taliban die je omsingelt hebben hebt meegemaakt zal je daar geen stoere praatjes over hebben me dunkt.
Nu eerst niet, maar misschien na enkele jaren wel (zoals bv libanon).quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:16 schreef Booomer het volgende:
[..]
Hoe vaak maken de Nederlandse militairen dat nou mee? Natuurlijk, er zijn militairen die klote dingen meemaken (rijden over een IED bijv.), maar volgens mij zijn er zat die dat soort dingen niet meemaken.
Correct me if I'm wrong.
Leg even uit, want ik begrijp zo niet wat je bedoelt...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Nu eerst niet, maar misschien na enkele jaren wel (zoals bv libanon).
Hoezo niet aan de Klu dan?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:33 schreef Pumatje het volgende:
Apetrots, steunen me 3 miljoen procent.
maargoed, mijn familie heeft elke generatie wel gedoneerd aan de strijdkrachten, Marine, knil, landmacht, Kmar.. alles behalve de Klu
Das volgens mij wel de meest standaard situatie ja...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:33 schreef Rave_NL het volgende:
Vader is trots, moeder is bang, vrienden maakt het niet zo veel uit.
Normale situatie dunkt mij.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hoezo niet aan de Klu dan?
OT: ik vond het een stuk minder toen mijn broer voor 4 maanden naar Afghanistan moest. Heb het niet aan hem laten blijken maar ik scheet 7 kleuren dat er hem iets zou overkomen. Aan de andere kant, hij heeft er zelf voor gekozen om het leger in te gaan en weet ook wat voor risico's daaraan vast kunnen zitten en daar heb ik respect voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |