Loser...quote:Op donderdag 10 september 2009 00:57 schreef Mordreth het volgende:
Opgeschoond. Adolecens: kappen met die onzin.
Die post met die quotes waren ab-so-luut ontopic om aan beeldvorming te doen van haar probleem en hoe ze moet veranderen. Dat je die post weghaalde met die fotos had ik van jou wel verwacht, maar die eerste...quote:Op donderdag 10 september 2009 01:02 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Heeft hij ook wel maar d'r zijn hier users die het wel normaal kunnen verwoorden.
No pun intentedquote:Op donderdag 10 september 2009 01:08 schreef Mordreth het volgende:
Ik zag het idd. Ten eerste note ik daar niet voor
. En daarnaast kwam die post over als een pure bash (wat het laatste zinnetje nog even een extra duw in die richting gaf).
quote:Op donderdag 10 september 2009 00:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Serieus he, -knip- post eens een foto dan?
daar komen we nog op terugquote:Op donderdag 10 september 2009 13:51 schreef ideanaal het volgende:
Ga nu de psychologische confrontatie met jezelf aan!
beetje ordinair kijkcijfers en winst maken over de problemen van mensen...
hoort zoiets hier wel thuis?
wat wil je oversight?quote:Op donderdag 10 september 2009 12:09 schreef Oversight het volgende:waarom iets willen voorkomen, dat een logisch gevolg is van onderwerp van gesprek, zeker in dit subforum.....
Het verzoek om uiterlijk en alles daaromheen, (wat zich nu eenmaal openbaart door foto's vragen) niet te gieten in een vraag naar een foto, maakt oprecht reageren bijna onmogelijk.... en da's jammer want volgens mij zijn we in alle andere subforums voldoende ver gekomen om "normaal te doen" onder jullie toeziend oog......
waar?quote:Op donderdag 10 september 2009 17:58 schreef Cahir het volgende:
Waarom zijn mijn OP quotes verwijderd?
Een quote van de hele OP maken voor het geval dat TS m verwijderd is onnodigquote:Op donderdag 10 september 2009 17:58 schreef Cahir het volgende:
Waarom zijn mijn OP quotes verwijderd?
Dat soort posts kunnen prima via een TR of de PMquote:Op zondag 13 september 2009 23:27 schreef Smart_ass het volgende:
Waarom wordt mijn reactie verwijderd? Als jullie gewoon normaal modden had ik 'm ook niet hoeven plaatsen.
Niets mis met het goede voorbeeld geven dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |