Jij stopt ze altijd in een kartonnen doos? Of ben jij zo'n bitch die van die super de boer troep koopt in zo'n plastic bakje?quote:
Echte heren kopen een tros druivenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:08 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Jij stopt ze altijd in een kartonnen doos? Of ben jij zo'n bitch die van die super de boer troep koopt in zo'n plastic bakje?Dan nog liever kogels eten dan dat.
En stoppen ze vervolgens in een plastic tas.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Echte heren kopen een tros druiven
Dus je had een tas druiven?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:12 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
En stoppen ze vervolgens in een plastic tas.
Ik had een plastic zak met druiven in een tas, dus eigenlijk had ik een tas met een plastic zak met druiven.quote:
Pitloos zijn ze goed te doen inderdaad, met pitten daarentegen is het gewoon zwaar irritant om ze te eten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:14 schreef FastFox91 het volgende:
(Pitloze) druivenYummy, net er paar op.
Er is gewoon nog een kogeltje in blijven zitten van de druivenjacht, soms vergeten ze die eruit te halenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:20 schreef smiksmaksmek het volgende:
ja, ze zullen de druif vast wel geopend hebben, kogel er in gestopt, en weer vakkundig dichtgenaaid
ofzo
ergo: HOAX
Ja, dat ze daar druiven hebben verbaast mequote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
Dit alles speelde zich af in Amsterdam Zuid?
Nee?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
Dit alles speelde zich af in Amsterdam Zuid?
oh, het is dus zo dat de druif na het schot opnieuw een huid ontwikkeld en weer dichtgroeit?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er is gewoon nog een kogeltje in blijven zitten van de druivenjacht, soms vergeten ze die eruit te halen
Ja, net als een boom die gewoon om prikkeldraad heen groeit of een menselijke wond die vanzelf weer dicht gaat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:37 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
oh, het is dus zo dat de druif na het schot opnieuw een huid ontwikkeld en weer dichtgroeit?
wist ik helegaar niet
Dus eigenlijk verorberen we levende wezens bij het eten van druiven?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, net als een boom die gewoon om prikkeldraad heen groeit of een menselijke wond die vanzelf weer dicht gaat.
kogels in druiven steken lijkt me net zwaar against the lawquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef zomaareennaam het volgende:
zonder pit staat het he? dus niet zonder kogels.... all according the law!
Is dat nou toch echt waar?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:50 schreef TNA het volgende:
Ik sta 's morgens om vier uur op om druiven te jagen met mijn jachtgeweer. Dan zijn ze nog wat slaperig en raak ik makkelijker. Er blijft weleens een kogeltje hangen.
Hoe lok jij ze dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:50 schreef TNA het volgende:
Ik sta 's morgens om vier uur op om druiven te jagen met mijn jachtgeweer. Dan zijn ze nog wat slaperig en raak ik makkelijker. Er blijft weleens een kogeltje hangen.
echt heel interessant dit allesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe lok jij ze dan?
Ik ga meestal achter een struik zitten en doe het geluid van een vrouwtjesdruif na.
Ja ik heb 1x bij een turk druiven gehaalt ja, gatverdamme man die dingen waren echt ranzig tot het bot. Geen turkendruiven meer voor mij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:01 schreef IkBenOzan het volgende:
Bij de Turkse toko nooit problemen gehad. Als ze zeggen dat het pitloos is, is dat het ook echt.
en nou hebben ze al botten ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:04 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Ja ik heb 1x bij een turk druiven gehaalt ja, gatverdamme man die dingen waren echt ranzig tot het bot. Geen turkendruiven meer voor mij.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:04 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
en nou hebben ze al botten ook
zometeen kunnen ze nog praten ook
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:04 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Ja ik heb 1x bij een turk druiven gehaalt ja, gatverdamme man die dingen waren echt ranzig tot het bot. Geen turkendruiven meer voor mij.
Dan heb ik zeker pech ja, nooit een kogeltje ertussen gehad ook?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:12 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]Jij hebt dan echt pech. Ik koop altijd hele kisten voor max. ¤3,- per kist.
Ook altijd zonder pitten en lekker zoet
Mensen die druiven allemaal in een kist pleurenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:12 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]Jij hebt dan echt pech. Ik koop altijd hele kisten voor max. ¤3,- per kist.
Ook altijd zonder pitten en lekker zoet
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die druiven allemaal in een kist pleurenDruiven hoor je met liefde en respect te behandelen, elke druif is weer anders en verdient een andere behandeling.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
Dit soort druiven zijn trouwens wel de shit, Turkse Sultana:
[ afbeelding ]
Dat zijn helemaal geen sultana'squote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
Dit soort druiven zijn trouwens wel de shit, Turkse Sultana:
[ afbeelding ]
En veel zoeterquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:27 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]Ze zijn meestal ook nog eens niet veel duurder dan zo'n klein bakje van de supermarkt
Of op eenden met een automatisch gasgeweer! En dan vluchten voor boswachters, en later de gun weer ophalen bij het woutenbureau omdat ie legaal isquote:
doe es lezen, et ging om een kogel in de druif.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Terechte klacht, pitten zijn goor.
Weet ik, maar mijn mening is dat pitten ook vies zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:17 schreef kekz het volgende:
[..]
doe es lezen, et ging om een kogel in de druif.
ok, daar ben ik het inderdaad mee eensquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Weet ik, maar mijn mening is dat pitten ook vies zijn.
het is de schuld van de druiventeler: hij miste zijn vrouw en raakte een druif?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:50 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
kogels in druiven steken lijkt me net zwaar against the law![]()
Pitten zijn best, kogels niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:16 schreef Id_do_her het volgende:
Mensen die klagen over druiven met pit
Waarom praat je over echte mannen terwijl je eruit ziet als een onzekere faggot?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:21 schreef RickoKun het volgende:
echte mannen vreten alleen druiven doordrenkt met pesticide.
Jaloers op zijn spuitende vleesmans?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:23 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Waarom praat je over echte mannen terwijl je eruit ziet als een onzekere faggot?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:23 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Waarom praat je over echte mannen terwijl je eruit ziet als een onzekere faggot?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:23 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |