echt heel interessant dit allesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoe lok jij ze dan?
Ik ga meestal achter een struik zitten en doe het geluid van een vrouwtjesdruif na.
Ja ik heb 1x bij een turk druiven gehaalt ja, gatverdamme man die dingen waren echt ranzig tot het bot. Geen turkendruiven meer voor mij.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:01 schreef IkBenOzan het volgende:
Bij de Turkse toko nooit problemen gehad. Als ze zeggen dat het pitloos is, is dat het ook echt.
en nou hebben ze al botten ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:04 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Ja ik heb 1x bij een turk druiven gehaalt ja, gatverdamme man die dingen waren echt ranzig tot het bot. Geen turkendruiven meer voor mij.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:04 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
en nou hebben ze al botten ook
zometeen kunnen ze nog praten ook
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:04 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Ja ik heb 1x bij een turk druiven gehaalt ja, gatverdamme man die dingen waren echt ranzig tot het bot. Geen turkendruiven meer voor mij.
Dan heb ik zeker pech ja, nooit een kogeltje ertussen gehad ook?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:12 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]Jij hebt dan echt pech. Ik koop altijd hele kisten voor max. ¤3,- per kist.
Ook altijd zonder pitten en lekker zoet
Mensen die druiven allemaal in een kist pleurenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:12 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]Jij hebt dan echt pech. Ik koop altijd hele kisten voor max. ¤3,- per kist.
Ook altijd zonder pitten en lekker zoet
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die druiven allemaal in een kist pleurenDruiven hoor je met liefde en respect te behandelen, elke druif is weer anders en verdient een andere behandeling.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
Dit soort druiven zijn trouwens wel de shit, Turkse Sultana:
[ afbeelding ]
Dat zijn helemaal geen sultana'squote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:19 schreef Sapstengel het volgende:
Dit soort druiven zijn trouwens wel de shit, Turkse Sultana:
[ afbeelding ]
En veel zoeterquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:27 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]Ze zijn meestal ook nog eens niet veel duurder dan zo'n klein bakje van de supermarkt
Of op eenden met een automatisch gasgeweer! En dan vluchten voor boswachters, en later de gun weer ophalen bij het woutenbureau omdat ie legaal isquote:
doe es lezen, et ging om een kogel in de druif.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:56 schreef Mr.Cooper het volgende:
Terechte klacht, pitten zijn goor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |