Begon als spits, toen steeds 1 plekje naar achter.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:15 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Donald had toch nog een hele tijd als spits gespeeld? Meende ik gelezen te hebben in een interview.
Maar inderdaad, how de fuck is Aissati nou weer geblesseerd geraakt, zo erg dat hij donderdag niet bij de selectie kan zitten..
Als de verdediging niet goed staat, kan Stekelenburg er weinig aan doen. Moet toegeven dat hij ook aantal stomme fouten maakt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:26 schreef MaxC het volgende:
Net terug van vakantie, wel PSV - Ajax gezien. Tjah, echt legendarische wedstrijd alleen jammer dat het dubbeltje niet onze kant opviel. Moet in ieder geval een verdedigende versterking komen en Stekeleburg mag het nog even proberen maar hij heeft van mij weinig krediet meer
Ja en die eerste was wel zo ontzettend hard dat op het moment dat hij z'n hand er nog wel tegenaan zou kunnen krijgen in een uiterste krachtinspanning dat ie waarschijnlijk 2 vingers breekt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:29 schreef Chadi het volgende:
Stekelenburg zat mis bij die tweede. Bij die eerste bal gaat de muur opzij
quote:Donderdag wordt de warmte in de loop van de dag verdreven door fikse onweersbuien.
En dan maakt Honda in Bratislava een hattrick, deal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:38 schreef Nashje het volgende:
Denk dat we niet gaan winnen van Slovan en Jol er nadien alles aan gaat doen Honda te halen, na een constatering dat de creativiteit op het middenveld om te janken is.
Zolang het maar niet meer dan 5/6 miljoen gaat kosten mag hij hem van mij halen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:38 schreef Nashje het volgende:
Denk dat we niet gaan winnen van Slovan en Jol er nadien alles aan gaat doen Honda te halen, na een constatering dat de creativiteit op het middenveld om te janken is.
Dak open zou een manier kunnen zijn om makkelijk van spelers af te komen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Dak open of dicht morgen jongens?
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:38 schreef Nashje het volgende:
Honda wordt vandaag toch gepresenteerd bij psv volgens ons nieuwe huisboertje in het topicquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:38 schreef Nashje het volgende:
Want dat gaat van je zakgeld af?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Zolang het maar niet meer dan 5/6 miljoen gaat kosten mag hij hem van mij halen.
Ja ik denk niet dat Ajax hem al heeft ingeschreven voor de europa league een paar weken geledenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
En dan maakt Honda in Bratislava een hattrick, deal.
En iedereen wel te janken op Luquequote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Want dat gaat van je zakgeld af?
Interesseert me weinig meer wat ze voor spelers neer gaan leggen. Kampioen wil ik worden.
Maakt geen bal uit. Zolang hij binnen de transfer periode naar Ajax komt en hij niet voor een andere club op europees niveau heeft gespeeld in het zelfde seizoen, mag hij gewoon meedoen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat Ajax hem al heeft ingeschreven voor de europa league een paar weken geleden
Dan morgen maar winnen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:42 schreef jna het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat Ajax hem al heeft ingeschreven voor de europa league een paar weken geleden
Laat Rutten eerst maar eens proberen het woord 'sushi' uit te spreken, praten we dan weer verder.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:41 schreef jna het volgende:
[..]
Honda wordt vandaag toch gepresenteerd bij psv volgens ons nieuwe huisboertje in het topic
Wedden voor een 6-pack bier dat Ajax met 3 doelpunten verschil wint?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:42 schreef Aanvoerder het volgende:
Slovan krijgt geen zware klop tenzij echt alles mee zit.
Niet in deze ronde.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:43 schreef opinionr het volgende:
[..]
Maakt geen bal uit. Zolang hij binnen de transfer periode naar Ajax komt en hij niet voor een andere club op europees niveau heeft gespeeld in het zelfde seizoen, mag hij gewoon meedoen.
Zal wel open zijn, buien bereiken het Noord-Oosten al rond het avonduurquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Dak open of dicht morgen jongens?
[..]
Lijkt het je verstandig om te wedden met iemand die goede kennis heeft van die competitie?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:45 schreef opinionr het volgende:
[..]
Wedden voor een 6-pack bier dat Ajax met 3 doelpunten verschil wint?
Ja hoor.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
Lijkt het je verstandig om te wedden met iemand die goede kennis heeft van die competitie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |