10 miljoen voor Honda en een vertrek van Oleguer vind jij een goede zaakquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:20 schreef Gabbylicious het volgende:
Best case scenario:
- Sno en Kennedy vertrekken naar Panathinakos en Ajax ontvangt maarliefst 2m voor de beide heren
- Oleguer word verkocht aan Espanyol voor 2,5m
- Honda komt naar Ajax voor het prachtige bedrag van 10m
- Rafael van der Vaart besluit terug te keren naar Ajax
- Roy Makaay word voor één seizoen verhuurd aan Feyenoord. Dario Cvitanich bewandeld de omgekeerde weg
- Daniel Majstorovich word overgenomen van Basel
- Obradovic komt alsnog naar Ajax
Maar dat zie ik niet gebeuren.
Die laat niet met zich sollen. gelijk er bovenop om onzinnige uitspraken in het vervolg weg te houden uit dat soort programma'squote:
En Makaay voetbalt volgens mij al voor Feyenoord. 10 miljoen voor Honda .. moet niet gekker worden ..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
10 miljoen voor Honda en een vertrek van Oleguer vind jij een goede zaak? Liever Wielaert weg en 10 miljoen wtf, max 5/6 aan uitgeven voor die gast
Makaay is momenteel echt geen betere optie dan Cvitanich, Majstorovic is net getransfereerd naar AEK Athene en van der Vaart heeft Ajax al uitgesloten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:20 schreef Gabbylicious het volgende:
Best case scenario:
- Rafael van der Vaart besluit terug te keren naar Ajax
- Roy Makaay word voor één seizoen verhuurd aan Feyenoord. Dario Cvitanich bewandeld de omgekeerde weg
- Daniel Majstorovich word overgenomen van Basel
- Obradovic komt alsnog naar Ajax
Maar dat zie ik niet gebeuren.
Kan ik wel waarderen aan Jol. Hij spreekt zich gewoon onomwonden uit in dergelijke situaties.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die laat niet met zich sollen. gelijk er bovenop om onzinnige uitspraken in het vervolg weg te houden uit dat soort programma's
ik zie hem al toekijken hoe een centrale verdediger op komt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:35 schreef TAV74 het volgende:
Toch zie ik Makaay nog best renderen naast Suarez. Maar hij mag evengoed wegblijven.
quote:Martin Jol heeft zijn selectie bekendgemaakt voor de wedstrijd Ajax - Slovan Bratislava. Siem de Jong, nog trefzeker in het oefenduel Jong Ajax - Alemannia Aachen, is opgenomen in de wedstrijdselectie. Bruno Silva moet het duel missen wegens een schorsing, Ismaïl Aissati is geblesseerd.
Ajax speelt donderdag om 20.45 uur het eerste kwalificatieduel in de voorronde van de Europa League. De return wordt een week later gespeeld in Bratislava. De winnaar van de dubbele confrontatie plaatst zich voor de groepsfase van de Europa League.
De wedstrijdselectie voor het duel ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Thimothée Atouba
Oleguer
Jan Vertonghen
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Rob Wielaert
Urby Emanuelson
Eyong Enoh
Siem de Jong
Mitchell Donald
Demy de Zeeuw
Miralem Sulejmani
Luis Suarez
Dario Cvitanich
Marvin Zeegelaar
Dennis Rommedahl
Tja. Toch Honda halen, is het enige type speler dat overeenkomt met hem.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Aissati wordt zo langerhand een gevalletje Robben.
Is hij geblesseerd dan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Aissati wordt zo langerhand een gevalletje Robben.
Klopt. Gemiste kans om deze zomer eens grote schoonmaak te maken. De helft van de spelers die nu weg mogen hadden we natuurlijk al eind mei in de etalage moeten zetten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:45 schreef TAV74 het volgende:
en toch hé... als je de selectie zo ziet houdt het kwalitatief echt niet over. Voor de eredivisie een behoorlijke selectie, maar Europees......
Veel mensen schrijven Atouba al af op basis van 90 minuten tegen PSV terwijl hij een conditieachterstand heeftquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Makaay is momenteel echt geen betere optie dan Cvitanich, Majstorovic is net getransfereerd naar AEK Athene en van der Vaart heeft Ajax al uitgesloten.
Obradovic, jullie hebben Atouba al.
Donald had toch nog een hele tijd als spits gespeeld? Meende ik gelezen te hebben in een interview.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:00 schreef DemonDEFO het volgende:
Is Donald niet in te zetten als aanvallende middenvelder? Hij heeft er zeker de body voor en techniek heeft hij volgens mij ook wel. Weet iemand hoe het met zn passing zit? Lijkt mij wel aardig als hij normaal verdedigende middenvelder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |