Dus alle Belgen zijn ook retards?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hahahaha Harry Potter zegt ie... Hahahahaha
Retard.
Grote grutjes, wat een grappen en grollen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:25 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Dus alle Belgen zijn ook retards?
Neequote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:25 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Dus alle Belgen zijn ook retards?
Wat maakt dat uit... Het gaat om het bericht, en de enige die de boel zuur maakt hier ben jijquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
NeeDe enige die dat uitgekouwde grapje nog maakt ben jij.
Misschien is hij zelf Belg. Dan klopt het wel weerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
NeeDe enige die dat uitgekouwde grapje nog maakt ben jij.
Ik kan me overigens best voorstellen dat Nederland treuzelt. De havenconcurrentie kunnen we missen als kiespijn.![]()
quote:
Bakkebaard hier is je volgende prooiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:33 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik weet er nog een!! Ik weet er nog een!!
BAK-ELLENDE!!! Whahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
GOEIE!!!!!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:33 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik weet er nog een!! Ik weet er nog een!!
BAK-ELLENDE!!! Whahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is toch het kenmerk van dit kabinet. Hoe kan je je daarover nog verbazenquote:Zij verbazen zich over de 'oorverdovende stilte' van het kabinet.
Sarcasme, zegt die term je iets? Zoek het anders even op. Heb je 'm ja?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:34 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Bakkebaard hier is je volgende prooi
Nou ik ben gewend dat bij sarcastische opmerkingen ditquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Sarcasme, zegt die term je iets? Zoek het anders even op. Heb je 'm ja?
Lees dan de post van Hephaistos nog eens.
Verwijzingen naar Harry Potter zijn inderdaad Dooddoeners.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:47 schreef Space-Chinees het volgende:
Verwijzing naar Harry Potter is zo 2007.
Het is toch Balkenbende?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hahahaha Harry Potter zegt ie... Hahahahaha
Retard.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Verwijzingen naar Harry Potter zijn inderdaad Dooddoeners.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |