Wat een term is het toch ook, "doodhopen"quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Positief blijven doodhopen Juup
Klinkt wat positiever dan doodwensenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat een term is het toch ook, "doodhopen"
Te laat, je bent al gedeelte van ONZquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Topic mag dicht, ik wens niet geassocieerd te worden met ONZ.
Mr. Cooper is de nieuwe ONZ-Baasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
Topic mag dicht, ik wens niet geassocieerd te worden met ONZ.
'Baas' hoort niet thuis in ONZ. Net als 'iemand geven', de 'kaste', en dat soort puberaal geneuzel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mr. Cooper is de nieuwe ONZ-Baas
En famfare ook nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
'Baas' hoort niet thuis in ONZ. Net als 'iemand geven', de 'kaste', en dat soort puberaal geneuzel.
ONZ krijgt een "bazen"-filter toch? Kunnen alle KLB topics gekickt wordenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
'Baas' hoort niet thuis in ONZ. Net als 'iemand geven', de 'kaste', en dat soort puberaal geneuzel.
yupquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:49 schreef Timmor het volgende:
Zijn we er al uit?
quote:
In ONZ zijn we allemaal gelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
ONZ krijgt een "bazen"-filter toch? Kunnen alle KLB topics gekickt worden
quote:
Allemaal kutusers.quote:
Maar Mr. Cooper hoort ook niet thuis in ONZ, dus dat komt dan aardig overeen. Eigenlijk hoort Mr. Cooper nergens thuisquote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Schakers.quote:
Ja daar ben je toch niet echt verbaasd overquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ja godver alleen omdat die KLB-faalhaas van een Postmortum uit het niets gaat lopen schreeuwen dat ik een kloon van ons aller Schaakbaas ben moet ik dat zeker nog jaren horen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |