Cooper is een jankerd die niet tegen zijn verlies kanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou leuk zeg een georganiseerde rel.
Oké ik begin:
BoWa is een kutjong.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Cooper is een jankerd die niet tegen zijn verlies kan
Die bakkebaarden staan je niet, vuilak !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik heb nog geen echte rel gezien. Begin er nu maar eens mee zou ik zeggen. Tot nu toe valt het erg tegen.
Mensen die het erg vinden als "onbekenden" in hun afgebakende subforumpje postenquote:
Nou, kick es wat van die gasten naar ONZ danquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar in plaats daarvan gedragen zich er een heel stel onzinnig in klaagbaak
Ik pak altijd de middelste wc en baal stiekem heus wel als die bezet isquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen die het erg vinden als "onbekenden" in hun afgebakende subforumpje posten
Kun jij ook helemaal door het lint gaan als iemand in je stamkroeg op het moment dat je moet pissen je vaste pispot bezet houdt ? (terwijl ernaast 16 urinoirs vrij zijn ? ).
Gewoon even voor de info he.
En daar zijn al meerdere topics over geweest.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar laten we ipv klagen en zeiken en zeuren eens gaan brainstormen over hoe we KLB weer leuk, bruisend, gezellig en uitnodigend kunnen maken.
ja laten we dat doen, dan ben je gelukkig ook geen 5 á 6 topics te laatquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar laten we ipv klagen en zeiken en zeuren eens gaan brainstormen over hoe we zowel ONZ als KLB weer leuk, bruisend, gezellig en uitnodigend kunnen maken.
En toch nog steeds geen uitkomst/verbetering/veranderingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En daar zijn al meerdere topics over geweest.
Lieve optimistquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja laten we dat doen, dan ben je gelukkig ook geen 5 á 6 topics te laat
Viel mij ook op. Gaat de goede kant zo opquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:50 schreef Het_hupt het volgende:
wow, zie al menig ONZ waardig topique uit KLB naar ONZ gaan.
Chapeau
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:53 schreef Het_hupt het volgende:
Het einde van de baggeraartopiques in KLB is in zicht.
goed bezig
Positief blijven doodhopen Juupquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |