is dit dan één van je beter grappen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:02 schreef jitzzzze het volgende:
Inderdaad, alles dichthouden. Buitenlucht, brrrr, das eng
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:01 schreef KirkLazarus het volgende:
Mams wil dat je achter je computertje uit komt in dat donkere hol van je...
Koud? Woon op je noordpool ofzo? Ik vind het niet zo fijn dat het hier in huis rond de 28 graden is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:07 schreef zout-droppie het volgende:
Ik vind het juist lekker dat de warmte in huis komt anders heb ik het in de avond weer zo koud doordat ik de hele dag buiten in de warmte ben geweest. Maar in de slaapkamer vind ik het wel minder.
Ja, dat tochten is misschien lekker, maar wat je dan niet beseft is dat de warmte dan ook naar binnen komt. Dus jij zit vrijdag nog steeds met een warm huis. Dus zijn klacht is geheel terecht.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:11 schreef HugoBaas het volgende:
Ik zet altijd alles open dat tocht het lekker door.
Als ik alles dichtdoe wordt het juist warmer dan met alles open.
Dus je klacht is onterecht.
Ik heb het geprobeerd, maar het is warmer met alles dicht. Ook eind van de weekquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, dat tochten is misschien lekker, maar wat je dan niet beseft is dat de warmte dan ook naar binnen komt. Dus jij zit vrijdag nog steeds met een warm huis. Dus zijn klacht is geheel terecht.
Mijn kamer is een dakkapel met een groot raamquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, dat tochten is misschien lekker, maar wat je dan niet beseft is dat de warmte dan ook naar binnen komt. Dus jij zit vrijdag nog steeds met een warm huis. Dus zijn klacht is geheel terecht.
ha naamgenootquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:17 schreef Ro_bin het volgende:
[..]
Mijn kamer is een dakkapel met een groot raamDat wordt heel erg warm zonder ontluchting.
Dan zou ik toch maar een airco'tje kopen. Ik kan echt niet pitten als het warmer is dan 20 gradenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:17 schreef Ro_bin het volgende:
[..]
Mijn kamer is een dakkapel met een groot raamDat wordt heel erg warm zonder ontluchting.
in mijn oven 250 graden, dan gaan die afrikanen ook dood.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Eigenlijk hè... zijn wij tere Hollanders helemaal niks gewendIn Afrika kan het wel 50 graden worden
dat zou lullig zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
in mijn oven 250 graden, dan gaan die afrikanen ook dood.
Eigenlijk hè... zijn die tere Afrikanen niets gewend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Eigenlijk hè... zijn wij tere Hollanders helemaal niks gewendIn Afrika kan het wel 50 graden worden
Racist.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
in mijn oven 250 graden, dan gaan die afrikanen ook dood.
In Afrika is de warmte heel anders, iets met zeeklimaat enzo.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik geef je gelijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eigenlijk hè... zijn die tere Afrikanen niets gewend.In Nederland kan het wel -15 graden worden.
Ze zijn toch al bruin, hoef je ze toch niet in de oven te stoppen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch zo? Of wil jij beweren dat Afrikanen niet sterven als het 250 graden is?
Niet alle Afrikanen zijn bruin, ik ken zat blanke Afrikanenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ze zijn toch al bruin, hoef je ze toch niet in de oven te stoppen.
Hoe kom je daar bij?quote:
Wacht even... je wil beweren dat je dit ook echt een keer hebt geprobeerd?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:13 schreef Ra-z het volgende:
Moet je ze eens proberen uit te leggen dat het van airco + ramen open alles behalve koeler wordt
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom? Het is toch zo? Of wil jij beweren dat Afrikanen niet sterven als het 250 graden is?
In Nederland is het benauwd warm door lucht-vochtigheidquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
In Afrika is de warmte heel anders, iets met zeeklimaat enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |