abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72006268
quote:
Meer dan veertig doden bij zes aanslagen in Bagdad

Bij zes aanslagen in de Iraakse hoofdstad Bagdad zijn woensdag zeker 45 mensen omgekomen. Dat heeft het ministerie van Binnenlandse Zaken gemeld.

Minstens 300 mensen raakten gewond. De zwaarste aanslagen werden gepleegd bij het ministerie van Financien en in de buurt van het ministerie van Buitenlandse Zaken. Allebei de aanslagen werden gepleegd met een vrachtwagen, gevuld met explosieven.

Net voordien waren al twee mortiergranaten terechtgekomen in de 'groene zone' en een net erbuiten
quote:

Massive Explosions Rock Baghdad

BAGHDAD — Huge explosions rocked an area of Baghdad near the heavily-fortified Green Zone security area on Wednesday, sending a giant plume of black smoke spiraling into the sky and prompting the authorities to close bridges linking the east and west of the city, witnesses said.

News reports quoted police as saying at least 10 people were killed and 50 wounded. A first blast came shortly before 11 a.m., sending white smoke into the sky. But then, 10 minutes later, a more powerful blast shook another area of Baghdad near the foreign ministry, shattering windows inside the nearby Green Zone and shaking houses in many parts of the city.

Two American helicopters were seen by witnesses hovering over the scene of the second explosion as Iraqi police and army units moved in. Two main bridges across the River Tigris — Jumhouriya Bridge and Sinak Bridge — were closed to civilian traffic.

The second explosion was close to but not apparently inside the Green Zone, a complex housing government officials and diplomats, including the American Embassy, according to the witnesses. News reports said a mortar shell may have landed close to a United Nations compound in the Green Zone.

The blasts seemed large even by the standards of a city frequently rocked by suicide bombings and other explosions. Witnesses initially said they heard two blasts, but news reports later said there may have been more.

No group immediately took responsibility for the attacks, which came less than two months after American troops withdrew from the streets of the city under a security agreement at the end of June.
Daar gaan we weer Dodental loopt verder op aldus Reuters. Aantal aanslagen verschilt per nieuwsbron. Tactiek van: we laten een bom ontploffen en dan komen mensen kijken en dan ploft er nog een grotere in de buurt?
pi_72006383
Let us bring pies and democracy.
Allah Al Watan Al Malik
pi_72006422
10 doden en 6 aanslagen ... beetje faal van die lui maar toch
No Guts, No Glory
pi_72006462
Omg.
-
pi_72006567
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:18 schreef nuget het volgende:
10 doden en 6 aanslagen ... beetje faal van die lui maar toch
45 doden inmiddels volgens BNR Nieuwsradio
pi_72006646
Dat dit kan in Irak!!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:42:28 #7
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_72007016
Was vorige maand nog in irak.

Amerika doet niks anders dan olie stelen daar.
pi_72007602
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:42 schreef Che_ het volgende:

Boehoehoe
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_72007723
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:42 schreef Che_ het volgende:

Ondertussen wel klagen als brandstof weer te duur wordt
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_72008592
95 doden aldus de radio zojuist

gaat hard
(in tegenstelling tot het topic )

[ Bericht 81% gewijzigd door Frutsel op 19-08-2009 16:44:04 ]
  woensdag 19 augustus 2009 @ 17:01:14 #11
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_72014231
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:08 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ondertussen wel klagen als brandstof weer te duur wordt
Brandstof wordt duur dus laten we het stelen. Dan ook nooit meer commentaar op criminelen geven, dom.
pi_72014503
.. ach ja niet onverwacht .
Maar alles wordt beter daar als we de Opbouwers daar mogen geloven
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72014576
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
Klopt.
Alleen sommige gestoorde geloofswaanzinnigen in allah vermoorden hun broeders.
Dus wat lul je mutant?
pi_72014585
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:01 schreef Che_ het volgende:

[..]

Brandstof wordt duur dus laten we het stelen. Dan ook nooit meer commentaar op criminelen geven, dom.
Wat voor een taal is dit?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_72014880
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:14 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Wat voor een taal is dit?
Taal van een zwakzinnige...
  Trouwste user 2022 woensdag 19 augustus 2009 @ 17:34:14 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_72015119
Je zal er maar geboren worden

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72015302
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
Sinds wanneer blazen die Amerikanen zichzelf daar op?

Ironisch ook, hoe tijdens een speech over Islam, de explosie te horen was (te zien op RTL7). Er werd iets gezegd als: "De Islam moet met respect beleefd worden.." BOEM.
pi_72015439
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:42 schreef Disorder het volgende:

[..]

Sinds wanneer blazen die Amerikanen zichzelf daar op?

Ironisch ook, hoe tijdens een speech over Islam, de explosie te horen was (te zien op RTL7). Er werd iets gezegd als: "De Islam moet met respect beleefd worden.." BOEM.
En jij dacht nog een reactie van onze troll mutant te krijgen?
pi_72015511
quote:
Afghanistan zal buitenlandse journalisten het land uitzetten, als zij melding maken van aanslagen tijdens de verkiezingen morgen.
Lokale media kunnen sluiting tegemoetzien. Dat heeft een woordvoerder van het Afghaanse ministerie van Buitenlandse Zaken vandaag gezegd.
De Afghaanse regering riep media gisteren op met geen woord te spreken over terreuraanslagen. Kiezers zouden dan namelijk kunnen besluiten niet naar de stembureaus te gaan.
"Dit is een buitengewone situatie en alle media moeten het besluit gehoorzamen", verklaarde de zegsman.
Wat een land ook..als er dan een aanslag komt horen we het niet
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_72015579
Zeer triest dit.
Het was de zomer van 1969
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
pi_72015830
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 17:34 schreef tong80 het volgende:
Je zal er maar geboren worden

Ja, vreselijk. Zeker als je ook nog eens vrouw bent. Ben toch erg blij dat ik hier woon.
pi_72016976
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, vreselijk. Zeker als je ook nog eens vrouw bent. Ben toch erg blij dat ik hier woon.
Als ik Grote Linksche Denkers als Femke H. en Anja Vuilnisbelt mag geloven, dan is het respect voor de vrouw nergens groter dan in de islam. Uit respect geen handen schudden, niet op uiterlijk beoordelen (want dat is alleen zichtbaar voor de echtgenoot) en vrouwen niet zomaar blootstellen aan de gevaren als automobiliste.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_72017096
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als ik Grote Linksche Denkers als Femke H. en Anja Vuilnisbelt mag geloven, dan is het respect voor de vrouw nergens groter dan in de islam.
O, is dat zo? Als Femke Halsema gezegd heeft dat respect voor de vrouw nergens zo groot is als in de Islam, dan is zo volslagen krankzinnig. Dus wat heeft ze precies gezegd?
pi_72021412
Is Irak nu nog steeds een VN-missie , en wie doen er aan die missie mee ?
Why the hell dont we let them cook in their own shit ?
megalomaniac
pi_72022239
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 18:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

O, is dat zo? Als Femke Halsema gezegd heeft dat respect voor de vrouw nergens zo groot is als in de Islam, dan is zo volslagen krankzinnig. Dus wat heeft ze precies gezegd?
Telkens als je denkt dat er toch echt een pseudoprogressief haar stem zou moeten verheffen tegen alle vunzigheden die binnen de islam heersen over juist die groepen die pseudoprogressief Nederland zo omarmde (homo's, vrouwen en allochtonen), dan kom je van een koude kermis thuis.

Oorverdovende stilte klinkt als notoire ranzige islammers uitspraken doen, zelfs als het binnen haar eigen partij is. Een cryptoterrorist als Mohamed Rabbae bijvoorbeeld.

Dat zegt mij genoeg. En Anja Vuilnisbelt komt er gewoon ronduit vooruit. Maar die wordt dan ook geneukt door een goatfucker.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')