Co-op filmpjes/interviews gezien, zo niet hier de link naar de topic : http://lionhead.com/forums/t/288153.aspxquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:28 schreef TamaravdS het volgende:
Nu ik heb gezien wat voor achievements er zijn, kan ik al helemaal niet meer wachten!
Wil je zo'n slimme 360? Ik denk het overigens niet, ze houden het op die fantastische Fable controller.quote:Op woensdag 22 september 2010 14:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee heeft iemand al een idee of er een Fable 3 consolebundel komt? Daar heb ik tegen die tijd wel interesse in namelijk!
Yeah ik wil zo'n slimme 360, die van mij heeft al 6x de geest gegeven (lang leve mijn Dr. Frankenstein kunsten), maakt een takkeherrie (omdat de fan aan het sterven is) en de DVD-drive wil soms niet meer open...quote:Op woensdag 22 september 2010 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wil je zo'n slimme 360? Ik denk het overigens niet, ze houden het op die fantastische Fable controller.
Dat is dan nog wel een goede redenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah ik wil zo'n slimme 360, die van mij heeft al 6x de geest gegeven (lang leve mijn Dr. Frankenstein kunsten), maakt een takkeherrie (omdat de fan aan het sterven is) en de DVD-drive wil soms niet meer open...
Roy, je bent een man, meer reden dan dat heb je niet nodig!quote:Op woensdag 22 september 2010 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is dan nog wel een goede redenDe mijne loopt prima en zelfs het lawaai valt relatief mee! Ik wil ook wel een slimme 360, maar gewoon omdat het kan
Ik heb dit jaar inderdaad nog geen console gekochtquote:Op woensdag 22 september 2010 14:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Roy, je bent een man, meer reden dan dat heb je niet nodig!
Fable III komt gewoon uit voor PCquote:
God knows whenquote:Op woensdag 22 september 2010 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fable III komt gewoon uit voor PC
When it's donequote:
als de wereld vergaat in 2012 gaan we het iig niet reddenquote:
geen problemen mee hoorquote:Op woensdag 22 september 2010 17:39 schreef msnk het volgende:
Vertical placing, when will they learn.
Je xbox verticaal neerzetten is zelfs beter voor je xbox. Sowieso voor je games, aangezien xbox de neiging heeft om je disk te bekrassen. (ikzelf speel vaak vanaf de hd)quote:Op woensdag 22 september 2010 17:26 schreef RickoKun het volgende:
Tsssk tssssk, spankmaster, je mot je xbox 360 beter behandelen!Je bent zeker zo'n ramptourist die de Xbox verticaal neerzet
Anaaajwaaajs, kan je dus met de co-op uit elkaars beeld lopen?
Die van Fable 2 was zo ongelovelijk sufJe zag niet eens elkaars échte poppetje, zo sneu!
Vond hem niet grappig of leuk....de anderen daarentegen wel, trouwens ze verwachten fable 3 op de pc ongeveer voor Kerstmisquote:
Ik zou niet durven! Horizontaal, zoals een xbox hoort te zijn!quote:Op woensdag 22 september 2010 17:26 schreef RickoKun het volgende:
Tsssk tssssk, spankmaster, je mot je xbox 360 beter behandelen!Je bent zeker zo'n ramptourist die de Xbox verticaal neerzet
Aaaaaaah goedzoquote:Op donderdag 23 september 2010 11:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zou niet durven! Horizontaal, zoals een xbox hoort te zijn!
Ik hoop vooral dat je ook echt evil kan zijn, stalin-style willekeurig mensen afmaken en deporteren, dat soort shit... Niet alleen "oh nee! u had teddyberen beloofd aan het weeshuis, en nu zijn alle weesjes aan het huilen, boehoe!quote:Op donderdag 23 september 2010 11:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Aaaaaaah goedzo![]()
+25 erkenning punten alsof je daar op zit te wachten
![]()
Anyho's! Ik ben benieuwd hoe dat "tweede" gedeelte zal gaan als je koning bent! Ik hoop dat het wel een beetje uitgebreid is en niet een leuke gimmick wordt ofzulks! (want we weten, hoge beloftes maar oppervlakkige gameplay(mechaniek))
Heb Fable2 uit gespeeld en de sfeer is inderdaad heel goed. Vooral de stemmen en muziek spraken mij erg aan, vond het alleen niet erg moeilijk (vergeleken met bijvoorbeeld Zelda).quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:32 schreef SpankmasterC het volgende:
Ff hier ook meeposten,heb Laatste fable 2 maar gekocht om weer in de sfeer te raken,heb hem wel gespeeld maar was op debug.... blijft echt leuke sfeer in dat spel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |