Dynabyte ook 26equote:Op maandag 4 oktober 2010 22:47 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Bij mijn dixons order staat
Verzending op 26 oktober
Gast, flikker eens op. Je zat op Xboxworld ook al alles vol te spammen met je reclame voor Cheapgames. Kom je hier nu ook.quote:
Ja ik heb daar 8723827812997 exemplaren besteld. En als je ze niet levert op de releasedag, dan klaag ik je aan voor 159797946168977788931 euro.quote:
Zo dat is meer dan 100 euro dan kan je nog meer xbox spellen kopen =Dquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik heb daar 8723827812997 exemplaren besteld. En als je ze niet levert op de releasedag, dan klaag ik je aan voor 159797946168977788931 euro.
Neeeheeeeej, je moet op dat vergrootglas kklikken bij regions en dan kan je NL ook aanklikken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:47 schreef ikookhier het volgende:
Staan de schatten bij jou wel in NL of stuurt i je ook naar de UK ?
Dat kan toch niet in de appquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neeeheeeeej, je moet op dat vergrootglas kklikken bij regions en dan kan je NL ook aanklikken.
Nee volgens mij niet, moet je eerst op de website kijken waar ze zijn en dan daarheen gaanquote:
Ja sorry, dat bedoel ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, moet je eerst op de website kijken waar ze zijn en dan daarheen gaan
Is niet echt handigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, moet je eerst op de website kijken waar ze zijn en dan daarheen gaan
Ze hadden beter een soort van Pub games kunnen releasen als arcade inplaats van deze gare shit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat Kingmaker is bestwel kut eigenlijk!
over Diablo 3 ik hoorde van iemand die een beetje in de blizzard shit zat. (kan natuurlijk ook onzin zijn) ik hoorde iets van in november 2011 dus ja dat wordt nog tijdke wachtenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neeeheeeeej, je moet op dat vergrootglas kklikken bij regions en dan kan je NL ook aanklikken.
-edit-
Ohja budgetgaming.nl ftw trouwens!Ik zal eens even kijken naar fable 3 en F3:NV
Dat worden denk ik voor mij misschien wel een van de laatste spellen voor xbox360 (i.e.g voor dit jaar).
Volgend jaar denk ik nog Diablo 3 (PC) (of duurt dat ook langer)
Die andere spellen duren nog eeuwen waar ik op wacht
TES 5
GTA 5
En misschien nog een next gen MMO ofzo (zeg maar niet het klakkeloos overnemen van het WoW systeem). of Guildwars 2
quote:Uhm...ze zijn best wel positief, je hebt gewoon verkeerd gezocht of hebt er maar 1 of 2 gelezenOp dinsdag 26 oktober 2010 12:52 schreef RickoKun het volgende:
Ja ik wacht nog wel even, ze zijn nou niet heel erg positief.
quote:The story is grim at times, but that’s not to say that it isn’t also one of the funniest games of the year. The writing is top notch, and there are at least three or four quests that rank among my favorite missions I’ve ever played. One highlight has the hero joining in a bickering trio’s Dungeons & Dragons-type game, complete with hoary descriptions and every RPG cliché you can imagine. Other times you might be asked to break up a doomed marriage or even try your hand at acting. You’ll find plenty of variety and choices to make.
Even after you “beat” the game, new quests, locations, and characters open up. And those decisions you made as king? They’ll affect the way the world looks and behaves, too. Without spoiling anything, let’s just say that when I said just about everybody died, I wasn’t kidding. From raising a family, becoming a land baron, and even partnering up with friends locally or online, this is the most fully realized version of Albion yet. It’s a must-play for fans of adventure or anyone who thinks they can run things better than those bums in Washington. Good luck.
quote:Is ook zo, je hebt altijd uitzonderingen (zoals vorige week met fallout NV) kwa winkels.Op woensdag 27 oktober 2010 12:11 schreef Catch_me het volgende:
Hmm jammer, meestal als bedrijven de game versturen ligt ie de volgende dag ook in de winkel
quote:Dit keer dus niet, ik heb het ook al gechecked, nog een paar dagenOp woensdag 27 oktober 2010 12:11 schreef Catch_me het volgende:
Hmm jammer, meestal als bedrijven de game versturen ligt ie de volgende dag ook in de winkel
quote:Heb je er nog 40Op woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef Dutchguy het volgende:
Gamespot review: 7,5/10
http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/fableiii/review.html?
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 13:47 schreef Xblister het volgende:
Kan hem eind v/d middag ophalen, heb er zin in
quote:het schijnt dit keer meer invloed te hebben, maar ik neem aan dat je ook evil allies kan krijgen.Op woensdag 27 oktober 2010 14:58 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik heb hemNet effe een uurtje ofzo gespeeld, maar ze zeggen dat je allies moet vergaren. Kan dit als je zowel morele als immorele keuzes maakt? Ik bedoel, er wordt behoorlijk geinsinueerd dat je het goede pad moet kiezen om in ieder geval Koning te worden.. Ik ga in Fable eigenlijk altijd voor een evil path, maar ik heb nu mijn bedenkingen..
Hoe zit dat?Maakt het dit keer wél uit of je goed of slecht wordt?
quote:Okay that's it! Ik ga em niet halen!Op woensdag 27 oktober 2010 14:16 schreef Dutchguy het volgende:
Gamespot review: 7,5/10
http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/fableiii/review.html?
quote:Daar had ik inderdaad nog niet aan gedachtOp woensdag 27 oktober 2010 15:02 schreef Alehandro89 het volgende:
[..]
het schijnt dit keer meer invloed te hebben, maar ik neem aan dat je ook evil allies kan krijgen.
quote:Idk ze hebben hem al binnen..Op woensdag 27 oktober 2010 14:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Volgens de distributeur worden ze vandaag pas verzonden zodat morgen de winkels ze pas ontvangen. En daarbij is er een contract getekend met boete clausule dus of ze zulke risico's willen nemen, denk het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |