quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef Ploertendoder het volgende:Over smaak valt niet te twisten TS... en dat mensen die in een grotere auto rijden de belasting compenseren voor Smarts is pure bullshit
Vrouwen hebben geen verstand van auto's....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:38 schreef Myraela het volgende:
Hybride!
Mijn moeder rijd de nieuwste Prius, ik vind het geen lelijk ding.
Met lere bekleding.
Nee, maar vrouwen hebben wel smaak.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:44 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen verstand van auto's....
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen hebben wel smaak.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:38 schreef Myraela het volgende:
Hybride!
Mijn moeder rijd de nieuwste Prius, ik vind het geen lelijk ding.
Met lere bekleding.
Scherp!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel CO2 die koeien hebben uitgestoten die nu verwerkt zijn in de bekleding?
Wordt dat minder dan als ze er geen Prius bekleding van hadden gemaakt?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel CO2 die koeien hebben uitgestoten die nu verwerkt zijn in de bekleding?
Maar die koeie zijn nu dood, dus dat scheelt weer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
Ik vind ze super!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Prima stadsauto toch? Je kunt die dingen overal kwijt en ze slurpen weinig benzine
Tag klopt nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:12 schreef DahBigKahuna het volgende:
@ TS: Teveel klachten in 1 post
probeer het eens hiermee:
[img]www.shop4tech.com/photos/item-5743-4-500.jpg[/img]
Om over Methaangas maar niet te sprekenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:12 schreef DahBigKahuna het volgende:
@ TS: Teveel klachten in 1 post
probeer het eens hiermee:
www.shop4tech.com/photos/item-5743-4-500.jpg
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:21 schreef bluebit het volgende:
Hey.....het gaat over een prius onder andere!!
fantastische auto en dan de reacties om je heen:
"Ja, lelijke auto".....(ja, en die opel van jou is oh zo exclusief en mooi)
"Ja, hij is niet eens echt zo zuinig"....(ja, alsof die van jou de door de fabriek opgegeven waarden haalt)
"Ja, en ik betaal voor jou de belasting"....(denk het niet, maar als het wel zo is dan heb ik daar geen problemen mee, en als jij daar problemen mee hebt dan moet je ook een hybride nemen, keuzevrijheid)
heerlijk: lekker controverse en discussie waarbij het zeker is dat je de discussie inhoudelijk kunt winnen (als de ander ook volwassen is)
Een verzonnen feit is geen feit. Je bent gewoon een kneusje.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Pleur op.... eigen feiten verzinnen en doen alsof je de wijsheid zelve bent.
Yup... maar wel 1 met fatsoenlijke auto'squote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:29 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Een verzonnen feit is geen feit. Je bent gewoon een kneusje.
pleur zelf op, niet inhoudelijk reageren is een teken van zwakte en tekort aan argumenten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:26 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Pleur op.... eigen feiten verzinnen en doen alsof je de wijsheid zelve bent.
Inhoudelijk reageren? dit is KLB notabene.... en dit topic zou er nooit gekomen zijn als die mod mijn post had laten staan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:30 schreef bluebit het volgende:
[..]
pleur zelf op, niet inhoudelijk reageren is een teken van zwakte en tekort aan argumenten.
en graag een beetje respect als je je intellectuele superieuren aanspreekt.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren? dit is KLB notabene.... en dit topic zou er nooit gekomen zijn als die mod mijn post had laten staan.
Je spelling klopt iig, maar dat maakt je nog niet intellectueel
Yup... en ik moet toegeven.... bij je eerste opjaagpoging had je me bijnaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:43 schreef bluebit het volgende:
[..]
ja....da's niet eerlijk, volgens mij ken je me....
Ja, stel je voor, inhoudelijk reageren in een serieus subforum.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren? dit is KLB notabene
kijk......dat zijn in ieder geval prestaties......de prius had bijna de chevelle te pakkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:46 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Yup... en ik moet toegeven.... bij je eerste opjaagpoging had je me bijna
Dus dan mag je je als een volslagen idioot gedragen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:40 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren? dit is KLB notabene....
Nee, ik ben me verplicht jouw gedragscode op te volgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus dan mag je je als een volslagen idioot gedragen?
Kan zo de gracht inquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:05 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Prima stadsauto toch? Je kunt die dingen overal kwijt en ze slurpen weinig benzine
Kennelijk wel, want er zijn berichten verwijderd van je en je OP is ge-edit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee, ik ben me verplicht jouw gedragscode op te volgen.
Wie zegt nou weer dat je mijn gedragscode moet opvolgen? Is begrijpend lezen geen vak meer op de basisschool?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Nee, ik ben me verplicht jouw gedragscode op te volgen.
Bekijk het ff lekker man
Jij definieerde het als "volslagen idioot" dus zeg jij het maar.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie zegt nou weer dat je mijn gedragscode moet opvolgen? Is begrijpend lezen geen vak meer op de basisschool?
Ik definieer jouw troll-topic en het feit dat je denkt in KLB niet normaal te hoeven reageren als volslagen idioot ja. Dat je daarbij ook niet goed kan lezen helpt je eigen 'onderbouwing' ook niet echt. Voor zover je van onderbouwing kan spreken dan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:57 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Jij definieerde het als "volslagen idioot" dus zeg jij het maar.
Maar goed.......De gracht in met die klotebakken
Mooi......dan heb je daarover je punt gemaakt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik definieer jouw troll-topic en het feit dat je denkt in KLB niet normaal te hoeven reageren als volslagen idioot ja. Dat je daarbij ook niet goed kan lezen helpt je eigen 'onderbouwing' ook niet echt. Voor zover je van onderbouwing kan spreken dan.
Wel volwassen van je, dat je de discussie aangaat. Maar goed, ik weet genoeg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:00 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Mooi......dan heb je daarover je punt gemaakt., en succes ermee.
Ik wil helemaal geen discussie aangaan......, daar kom jij mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel volwassen van je, dat je de discussie aangaat. Maar goed, ik weet genoeg.
ja, en dat geouwehoer van jou interesseert ons geen donderquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:06 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen discussie aangaan......, daar kom jij mee.
Wat is er te discussieren over mijn inzicht dat ik die graflelijke bak liever als plantenbak zie dan op de snelweg?
Geloof me, je kan je morele gelijk wel halen hoor.....maar dat interesseert me geen donder.
Ik vind het anders vrij frappant dat het in KLB blijkbaar niet nodig is om je normaal te gedragen. Wellicht kan je daar een toelichting op kan geven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:06 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen discussie aangaan......, daar kom jij mee.
Wat is er te discussieren over mijn inzicht dat ik die graflelijke bak liever als plantenbak zie dan op de snelweg?
Geloof me, je kan je morele gelijk wel halen hoor.....maar dat interesseert me geen donder.
Minder dan mannen helaasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen hebben wel smaak.
Dat vind jij, en ik vind wat anders......Het is hier geen gemeentehuis man, loosen up!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind het anders vrij frappant dat het in KLB blijkbaar niet nodig is om je normaal te gedragen. Wellicht kan je daar een toelichting op kan geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |