Mag ik vragen hoe jij je iPhone meeneemt tijdens het lopen? Ik draag hem in mijn broekzak en het lijkt alsof RunKeeper bij mij veel minder meetpunten doorkrijgt dan bij jou. Kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik in de stad en in een park met bomen loop. Toch ben ik benieuwd hoe jij hem meeneemt. Verder trouwens echt leuk om te zien wat voor progressie je gemaakt hebt. Heb deel 17 en 18 van dit topic even doorgelezen en het is echt heel motiverend voor mij om te zien hoe ver jij in korte tijd bent gekomen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:13 schreef yozd het volgende:
Blegh, note to self voor de volgende keer: als er 2 dames voor je hardlopen, hoef je die niet persé in te halen! Pfff, ze begonnen met lopen toen ik aan het stretchen was en toen ik begon met lopen, liepen ze heel erg in de verte. Na 2.2 km had ik ze ingehaald en mezelf volledig opgeblazen. Heb de les (les 5 van StR deel 2) wel uitgelopen, maar ik was kapot halverwege. Op het einde ging het wel weer.
Zo'n haas ik denk ik niks voor mij. Als ik gewoon op de straat fiets (of zelfs in de auto zit), dan wil ik ALTIJD mijn voorganger(s) inhalen. Wat een nare eigenschap. Snel afleren!
Vandaag had ik mijn iPhone toevallig meegenomen in mijn broekzak, maar normaal stop ik hem in een Adidas zakje die met een band om mijn arm zit. Volgens mij kloppen die stats overigens niet helemaal. Als je naar die grafiek onder de routemap kijkt, dan beweegt de km/h enorm. Ik loop niet heel constant, maar zó slecht is het ook weer niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:47 schreef MirroRobin het volgende:
Mag ik vragen hoe jij je iPhone meeneemt tijdens het lopen? Ik draag hem in mijn broekzak en het lijkt alsof RunKeeper bij mij veel minder meetpunten doorkrijgt dan bij jou. Kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik in de stad en in een park met bomen loop. Toch ben ik benieuwd hoe jij hem meeneemt. Verder trouwens echt leuk om te zien wat voor progressie je gemaakt hebt. Heb deel 17 en 18 van dit topic even doorgelezen en het is echt heel motiverend voor mij om te zien hoe ver jij in korte tijd bent gekomen.
Ik ga misschien toch maar even kijken of ik ergens een armband kan scoren dan (heb je een link toevallig?). Het signaal zal waar ik loop denk ik nooit zo perfect zijn als de weilanden waarin jij loopt, maar je ziet inderdaad wel behoorlijk verschil tussen de grafiek van de laatste les die je hebt gelopen en de link uit deze post.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:10 schreef yozd het volgende:
[..]
Vandaag had ik mijn iPhone toevallig meegenomen in mijn broekzak, maar normaal stop ik hem in een Adidas zakje die met een band om mijn arm zit. Volgens mij kloppen die stats overigens niet helemaal. Als je naar die grafiek onder de routemap kijkt, dan beweegt de km/h enorm. Ik loop niet heel constant, maar zó slecht is het ook weer niet.
Tijdens deze run is die grafiek wat constanter, maar dat is de uitzondering. De totale km/h klopt natuurlijk wel, aangezien de distance en duration wel juist zijn.
Leuk dat je mijn posts kan waarderen! Ik vond zelf de posts van andere users die het StR programma hadden doorlopen ook altijd heel motiverend om te lezen (nu nog steeds trouwens; ik ben pas in het begin van serie 2 van de StR serie).
WoOoOWw kicken zeg!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:14 schreef ColdFeet het volgende:
Maar in Central Park kun je echt superlekker rennen, zeg
Moet je even op de piratenbaai zoeken naar "vlaanderen sportland".quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:42 schreef dyna18 het volgende:
Kan iemand mij de link mailen voor de Evy serie 1 mp3's?
Een vriendin vroeg erom en ik kan hem zo snel niet meer vinden.
Ik heb vanmiddag 2 Aldi's afgegaan om te zien of het wat was. Beiden waren al bijna helemaal leeg, alleen nog wat restjes waren in de schappen. Erg snel uitverkocht dus. Het heeft dus geen zin om nu nog naar de Aldi te gaan voor de hardloopspullen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:21 schreef Tourniquet het volgende:
Loopshirts waren trouwens al uitverkocht bij de Aldi. Nog wel een jas, broek, muts en handschoenen gekocht. Reflectorarmbanden komen pas in de loop van de week.
Hardlopen tegen windkracht 7 in is trouwens niet echt prettig. Had constant het gevoel dat m'n voeten onder m'n benen werden weggeblazen. Erg vermoeiend. Daarbij had ik (vanwege de harde wind) m'n nieuwe jas van de Aldi aan, maar dat was toch veel te warm. Broek was wel relaxed.
Ik probeer zoveel mogelijk voor het eten aan te lopen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:41 schreef Smart_ass het volgende:
Voor de mensen die 's avonds lopen; hoelang wachten jullie met lopen tot na de maaltijd? Eén uur, twee uur? En passen jullie je eten er ook op aan, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |