Daar heb je gelijk in, maar doelstellingen stellen laat me net even wat harder lopen en net even wat verder gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:06 schreef Smart_ass het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom iedereen zo gefixeerd is op de afstand die ze afleggen. Het gaat er toch om dat je lekker loopt, niet zozeer om hoeveel kilometer je nu uiteindelijk afgelegd hebt?
Welkom, Smart_assquote:Op donderdag 15 oktober 2009 22:20 schreef Smart_ass het volgende:
Mmm ja, oke. Nou ik vind het sowieso een prestatie als ik straks alle lessen van Evy uitgelopen heb, misschien dat ik er daarna ook eens op ga letten.
Maar mijn snelheid ben ik opzich wel benieuwd naar. Want ik loop nou niet bepaald snel ofzo, eigenlijk best langzaam vind ik zelf. Maargoed, dan houd ik het in ieder geval wel vol.
vind je het gek, bijna 12km/h op 5km?? de dag voor de wedstrijd !quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:42 schreef Skv het volgende:
..en nu heb ik pijn in mijn benen. Handig.
Dat hangt toch volledig af van zijn normale tempo?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:37 schreef Sport_Life het volgende:
vind je het gek, bijna 12km/h op 5km?? de dag voor de wedstrijd !Als interval training is 12km/h al zowat de top bij training hm.
Congrats. Wel typisch dat je je loopje van gisteren te veel van het goede vond, terwijl je gemiddelde snelheid vandaag net zo hoog lag en je nagenoeg 2x zo ver gelopen hebt.quote:
Klopt, ik had vandaag beter kunnen lopen als ik meer energie had en geen last zou hebben van mijn benen. Toch doet zo'n wedstrijdsfeer je wel goed.. Je gaat harder lopen en zet veel meer door. Heb mijn laatste finishronde in het stadion zelfs 15-16 km/h gemiddeld gelopen..quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:08 schreef Coelho het volgende:
[..]
Congrats. Wel typisch dat je je loopje van gisteren te veel van het goede vond, terwijl je gemiddelde snelheid vandaag net zo hoog lag en je nagenoeg 2x zo ver gelopen hebt.
LoL, je woont hartstikke dicht bij mij.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:32 schreef caspervc het volgende:
Van het weekend les 7 gelopen, vandaag les 8 van Evy. Toch wel pittig, voor het eerst meer lopen dan wandelen. Ik heb het goed volgehouden, maar merkte wel een lichte pijn op mijn schenen aan het einde. Ben het gewoon nog niet gewend denk ik. Ik ga les 8 ook nog wel een keer herhalen denk ik. Conditioneel zit het wel goed, dat ging gemakkelijk, ik had nog veel over op het einde.
Hier mijn rondje van vandaag :
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=317921
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |