Dan is het koud in de keukenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:56 schreef Nanook24 het volgende:
Als het buiten de koelkast hard wordt...tja, dan zou ik zo even geen oorzaak weten.
Haha!quote:
Of je snijdt 'm een keer extra door, zodat je 'm door die extra laag vulling hoger krijgt.quote:Op zondag 13 september 2009 22:01 schreef Nanook24 het volgende:
Mijn bisquit is niet hoog genoeg geworden naar mijn zin. Ik ga morgen dus nog maar een losse laag bakken om hem wat op te hogen.
Dank je wel voor het meedenken Spuuglokje. Ik heb even gemeten en de taart is maar 4 cm hoog dus dan zouden het maar hele dunne lagen biscuit worden tussen de lagen vulling.quote:Op zondag 13 september 2009 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Of je snijdt 'm een keer extra door, zodat je 'm door die extra laag vulling hoger krijgt.
En je bent een manquote:Op zondag 13 september 2009 23:37 schreef TechXP het volgende:
Leuk zeg die taarten. Heb zelf laatst kleuren en fondant aangeschaft. En uitstekers, patronen etc. Dus ga binnenkort hopelijk ook een mooie creatieve taart maken
Ik dacht die kleurstoffen niet zo geschikt waren om fondant mee te kleuren. Veel te vloeibaar. Toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:56 schreef Lips het volgende:
Je kan ook bij de hanos oid 1 kg fondant halen en bij de toko wat kleurstof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |