Volgens mij klinkt het bekend (als ik het goed begrijp). Wat wil schelen is dat aanduwding dan een heel klein beetje terug halen, dan doet ie 't bij mij wel. Maar ik vind het soms een onding hoor! De dunste sliertjes lukt me bijna niet met fondant, duw m'n hele hand naar de knoppenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef tessie het volgende:
Die biggetjestaart is echt leuk! Denk dat ik die ook een x ga maken.
Ik heb een probleem met mijn sugarcraftgun. En ik kan nergens vinden hoe het zou moeten werken, dus dan zou je denken dat het heel simpel moet zijn, maar toch gaat het niet goed![]()
Dat aanduwdingetje aan de achterkant, de eerste keer krijg ik hem wel ver genoeg aangeduwd, en dan verschiet een of ander palletje ofzo, en dan kan je ff knijpen. Dat gaat nog goed, tot het punt dat er dus niks meer uitkomt. Dan moet je volgens mij weer dat achterste ding aanduwen, tot het palletje verschiet, maar dat gebeurt meestal niet. Ik krijg hem niet ver genoeg ingeduwd ofzoEn dan kan je dus niet meer knijpen.. Hoe moet het nou?
Klein stukje terug bedoel ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:58 schreef tessie het volgende:
Bedoel je terug halen en dan aanduwen? Of is alleen terug halen genoeg?
Ik vind het wel echt jammer dat het zo moeilijk gaat, had er wel meer van verwacht eigenlijk... Bestaat er geen ander apparaatje wat wel makkelijk werkt?
Ik wil dit weekend een taart maken, en dan wou ik zeg maar allemaal smalle streepjes/strookjes om de zijkant doen, maar ik denk dat ik het echt niet voor elkaar krijg om zulke lange stroken in 1 stuk uit dat apparaat te krijgen
Nog geen reactie van cakewalk gehad.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:13 schreef Lips het volgende:
aiemkoel, heb je al een reactie van cakewalk-online.nl of iets anders gevonden voor je taart??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |