Jep, ik vond het niet leuk om zo'n standaard opzetstukje die je normaal bij zulke taarten hebtquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:41 schreef Nanook24 het volgende:
Als ik het goed begrijp heb je dus een hele barbie gebruikt voor deze taart kings? Ik vind het resultaat best leuk zo met het podium waar barbie op staat. (Wat je dan weer de ruimte geeft om naam en leeftijd toe te voegen.)
Komt uit een simpel versierselbusje uit de supermarkt, kan je leuke dingen mee doen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooie taart, Kings! Die roze spikkeltjes op de rok vind ik leuk, wat is dat precies?
Recept?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:55 schreef soares het volgende:
tis geen marsepein taart of fondant kunstwerk
[ afbeelding ]
maar het was wel heerlijk
en ik was niet snel genoeg met een foto maken
Euhm... een paletmes (had ik nog nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:25 schreef Taartje het volgende:
Tessie, wat gaaf bedacht zo met die sterretjes. En vind het ook erg goed gelukt!
En de taart van Take_a_Picture ziet er ook goed uit! Vind de combinatie van het paars met het donkergeel erg mooiKings, geweldige barbietaart!
Heb uiteindeiljk zelf niets meer besteld met de webshop. Wilde ook een bakvorm en had gehoopt op 20%, maar hij had 'maar' 10 % korting. Dus besloten nog even niet te doen, en hem hopelijk op de taartenbeurs te kopen. Scheelt gelijk weer verzendkosten.
DaD, wat heb je allemaal besteld? Ik weet niet hoe lang je naar New York gaat, maar ik heb eventueel nog wel het adres van een leuke taartenspullenwinkel. Wel in Queens, maar prima te bereiken per metro!
Voor een eerste keer (of zelfs al had je het heel vaak gedaan) vind ik hem super gelukt!quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb zaterdag mijn vrijgezellenfeest gehad en we hadden een workshop taart decoreren!
Ik lurk hier al een poosje mee en ik wilde heel graag eens zoiets doen (dit wisten mn vriendinnen niet!) maar het leek me heel moeilijk, veel werk en had dan alles moeten bestellen enz. Maar dit was wel echt heel erg leuk om te doen, misschien ga ik het zelf ook wel een keer proberen
We hadden elk ons eigen biscuit (dat was wel al gemaakt voor ons) maar we gingen zelf de marsepein kleuren en de taart zagen, vullen etc.
En dit is de mijne geworden, mijn allereerste eigen versierde taart!
[ afbeelding ]
Hij is gevuld met 4-vruchtenjam en botercreme
Nou, dat pakketje van mij was wel weer een leuk verhaal.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nanook, heb jij je pakketje al?.
Hahahaha nou ik wil wel spulletjes ervoor gaan aanschaffen (maar eerst trouwen volgende weekquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor een eerste keer (of zelfs al had je het heel vaak gedaan) vind ik hem super gelukt!
Maak je ook taarten in opdracht?
Ik twijfel nog, moet nog even een slachtoffer vinden om me te vergezellenquote:Op woensdag 2 september 2009 14:54 schreef Taartje het volgende:
Oh en LeNeHe, volgens mij was Tessie ook van plan te gaan. Ga jij ook?
Gevaarlijk hoor, een account aanmaken!quote:Op woensdag 2 september 2009 22:40 schreef DesertRose het volgende:
Ik wil ook zulke mooie taarten kunnen maken. Eerst even een account maken bij deleukstetaarten.nl en daarna ga ik aan de slag!! Ik heb wel vaker muffins/cupcakes en taarten gemaakt maar nooit echt versierd.
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Goed bezig Spuuglokje
Mijn laatste creatie
[ afbeelding ]
Wat zijn ze leuk!!! Hoe heb je die mondjes gemaakt?? Eetbare stift?quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Goed bezig Spuuglokje
Mijn laatste creatie
[ afbeelding ]
Je kan het altijd laten uitlekken in een schone theedoekquote:Op donderdag 3 september 2009 20:52 schreef LeNeHe het volgende:
Zaterdag ga ik een taart maken voor de verjaardag van mijn zus(je). Ik heb van Hak rabarber met framboos compote gekocht voor de taart te vullen, is dat slim of zou het te dun/nat zijn?
Ja, ik had de taart eigenlijk vierkant moeten maken, want het moest de schotse vlag voorstellen, maar het midden was misluktquote:Op donderdag 3 september 2009 20:52 schreef LeNeHe het volgende:
Taartjesfee; je doet je naam eer aan! Grappige cc s!
En Spuuglokje ook weer zo n prachtige taart van jouw hand.
Inu: dat is helemaal niks om je voor te schamen voor de eerste taart. Gewoon lekker door blijven bakken, dan gaat het steeds beter en krijg je steeds meer ideeen.
Zaterdag ga ik een taart maken voor de verjaardag van mijn zus(je). Ik heb van Hak rabarber met framboos compote gekocht voor de taart te vullen, is dat slim of zou het te dun/nat zijn?
Nee, ik hou ook totaal niet van slagroomtaart, daar zit toch ook biscuit in?quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Inu, knap gedaan hoor, voor de eerste keer! Ik kan me alleen niet voorstellen dat je biscuit niet lekker vindt, ik vind het heerlijk..
Spuuglokje, ik vind jou taarten altijd zo geweldig. Zo strak, supernetjes afgewerkt... en hij ziet er ook nog eens superlekker uit van binnen!
Hier klikken, op eigen risico.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:27 schreef tessie het volgende:
Uitrolbare witte chocolade???![]()
![]()
Waar koop je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |