Leuke taart en wat een vreselijke leuke letters heb je gebruikt!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:38 schreef Taartje het volgende:
Hij is af! Pff, gisteravond dus m'n eerste bestelling gekregen. En als kon wilde ze dan toch eigenlijk wel een taart voor vandaag. Ze kiest het wel uit haha. Ben dus maar vroeg opgestaan, om in ieder geval de hitte een beetje voor te zijn. Het is een verjaardagstaart voor iemand die 40 wordt, er moesten bloemen op en de vrouw heeft drie kinderen dus daar ook graag wat mee. Vond hoofdjes maken niet bij de taart passen, dus maar 3 rozen en steeds 3 stipjes. Hij is gevuld met banketbakkersroom en abrikozenjam (fruit!) Hoop zo dat ze er blij mee is!
[ afbeelding ]
Djeezus, het enige wat ik vroeg was waarom jullie alleen met fondant etc werken en niet met fruit.. meer niet. Het topic heet toch "taarten en cupcakes decoreren" ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:03 schreef Lips het volgende:
[..]
Je kan ook kleinere stukjes snijden...![]()
[..]
Ja maar wat wil je nou van ons horen? Je gaat in een topic met vegetariërs ook niet roepen dat jij liever vlees eet.
Wat wil je nou?
Oh ben wel benieuwd hoe je dat maakt! Snijd je dan kleine stukjes uit een vierkante biscuit die je gewoon vult en waar je een plaatje marsepijn / fondant op legt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:09 schreef soares het volgende:
haiiii was ik ook weer... dit weekend petit fours maken voor een high tea
Zoiets wou ik ook posten!quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:22 schreef Lips het volgende:
Is niet gelukt he soaresMaar ze komen vast nog!
Taartje, heb je 't nog op kunnen lossen? Ik heb geen tips vor je, puzzel nooit.
Jeps... was wel echt de helft van het werk; heb nog geen verdikkingsmiddel om het fondant dikker te maken, maar dit is intussen besteldquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:21 schreef Lips het volgende:
Wat leuk met dat beertje! Heb je die zelf geboetseerd?
Wat leuk gedaan! Ik boetseer overigens nooit met tylose, hoewel ik wel fondant gebruik. Moet wel zeggen dat ik mijn boetseersels altijd vooraf al maak.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:23 schreef KrnKje het volgende:
Jeps... was wel echt de helft van het werk; heb nog geen verdikkingsmiddel om het fondant dikker te maken, maar dit is intussen besteld
Is het altijd alleen maar 'n romp? Ik dacht eerlijk gezegd altijd dat jullie 'n cake om een hele barbie heen aan het pletten warenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Hee wat knap gemaakt, dat beertje!
Taartje, ik ga niet heen, want Hilversum vind ik helaas iets te ver weg.![]()
Ik wou even mijn Barbietaart komen showen. Ik heb de onderkant van de jurk een reliëf gegeven met zo'n mat, en verder alleen een randje van pareltjes aan de bovenkant gedaan, ik houd van niet teveel poespas verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo ziet 't er aan de binnenkant uit:
[ afbeelding ]
Haha, wat blijken sommige dingen toch makkelijk te gaan hequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Is het altijd alleen maar 'n romp? Ik dacht eerlijk gezegd altijd dat jullie 'n cake om een hele barbie heen aan het pletten waren
Oh da's een goed idee! Ben ik al zo lang niet meer geweest dat ik er niet aan dacht om daar langs te gaan!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:37 schreef Taartje het volgende:
Haha, de laatste keer dat ik het daar haalde (paar maanden terug!) had ik inderdaad het laatste pak.Misschien kun je kijken of ze bij de Dommelse Watermolen ook biscuitmix verkopen? Volgens mij hebben ze daar ook allerlei mixen.
Zo, en nu ga ik aan de slag met een taartje met m'n eerste puzzelplaatje erop. Hoop dat het wat wordt!
Spannend! Ben benieuwd naar de foto's!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:50 schreef xxjosjex het volgende:
Vanmiddag ga ik de taart halen bij sweet things.. ben heel benieuwd.
Zal morgen even foto's posten!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |