Nee van de rijbewijstaart zijn al foto's!! Foto's zijn helaas niet zo mooi maar dat is maar even niet anders, in het echt was de taart erg leuk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:25 schreef Nanook24 het volgende:
Ik vind de Janneke taart ook ontzettend leuk zo.
En ik ben erg benieuwd naar die rijbewijs taart van jou Lips. Niet vergeten daar een foto van te maken hè?
Welke kleur blauw is dat waar iedereen die smurfen monden van krijgt. Ik ga aankomend weekend een taart met royal blue maken voor de leidsters van de opvang maar het zou toch een beetje lullig zijn als die na afloop allemaal met een blauwe tong in de rondte lopen.
Ow wat een lieve taartquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Oké, misschien niet perfect (verre van, maar hey, het is zoals het is)
[ afbeelding ]
En pffffffffffffffffffffffffffffff wat een klus! Maar ik ben echt heel trots (en emotioneel een beetje wiebelig, zat er blijkbaar nogal over in)
Wow, wat een mooie taart!quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
En pffffffffffffffffffffffffffffff wat een klus! Maar ik ben echt heel trots (en emotioneel een beetje wiebelig, zat er blijkbaar nogal over in)
Welke kleur blauw had je gebruikt dan? (Ik moet ook zelf kleuren nl.)quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:26 schreef Lips het volgende:
Ik had zelf witte fondant donkerblauw gekleurd dus is geen voorgekleurde fondant. Vond het wel grappig toen ik zag dat de tong en tanden van m'n vriend helemaal blauw waren
Wauwquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gebruik Royal Blue van Wilton.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:24 schreef Nanook24 het volgende:
Welke kleur blauw had je gebruikt dan? (Ik moet ook zelf kleuren nl.)
Dan worden het juffies met blauwe tongen op de opvang volgende week.quote:
Ach, ze vinden het vast wel een grappig bij-effectquote:Op woensdag 9 september 2009 13:58 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Dan worden het juffies met blauwe tongen op de opvang volgende week.![]()
Ik heb dan wel Royal blue van Americolor maar ik vrees dat dat niet uitmaakt en dat het hem gewoon in de kleur zit.
Gewoon bestellen en beginnenquote:Op woensdag 9 september 2009 16:25 schreef heaven7 het volgende:
Oh oh wat maken jullie een mooie dingenik heb nog steeds niks durven bestellen
Al die termen die voorbij komen waar ik niks van snap
Tuurlijk is dat niet gek! Wij hebben 't ook allemaal moeten lerenquote:Op woensdag 9 september 2009 18:21 schreef heaven7 het volgende:
Is het gek dat ik bang word van dat soort termen en al gauw denk ik het toch niet kan?![]()
Ik ga zeker een keer een taartje proberen, alleen blanco bekleding ziet er al zo mooi uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |