abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:57:49 #226
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72548171
Oké, misschien niet perfect (verre van, maar hey, het is zoals het is)

En pffffffffffffffffffffffffffffff wat een klus! Maar ik ben echt heel trots (en emotioneel een beetje wiebelig, zat er blijkbaar nogal over in )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:18:06 #227
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72548729
buuf wat gaaaaf! Echt superleuk
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:26:02 #228
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_72548973
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:25 schreef Nanook24 het volgende:
Ik vind de Janneke taart ook ontzettend leuk zo.

En ik ben erg benieuwd naar die rijbewijs taart van jou Lips. Niet vergeten daar een foto van te maken hè?

Welke kleur blauw is dat waar iedereen die smurfen monden van krijgt. Ik ga aankomend weekend een taart met royal blue maken voor de leidsters van de opvang maar het zou toch een beetje lullig zijn als die na afloop allemaal met een blauwe tong in de rondte lopen.
Nee van de rijbewijstaart zijn al foto's!! Foto's zijn helaas niet zo mooi maar dat is maar even niet anders, in het echt was de taart erg leuk.
Ik had zelf witte fondant donkerblauw gekleurd dus is geen voorgekleurde fondant. Vond het wel grappig toen ik zag dat de tong en tanden van m'n vriend helemaal blauw waren

Debuurvrouw, ik vind 'm super leuk!! Ok, hij is niet perfect afgewerkt maar het ontwerp komt zeker tot z'n recht!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_72549171
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:57 schreef debuurvrouw het volgende:

[ afbeelding ]

En pffffffffffffffffffffffffffffff wat een klus! Maar ik ben echt heel trots (en emotioneel een beetje wiebelig, zat er blijkbaar nogal over in )
Ow wat een lieve taart ! Je kunt echt zien dat je er veel werk aan hebt besteed !
pi_72549322
DeBuurvrouw, wat is hij mooi geworden!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72553285
Ik zie weer prachtige taarten!!

ik ben net bij taart en decoratie geweest in Ridderkerk...
Een hele slechte winkel voor mijn portemonnee

Allemaal hele leuke dingen... en moet voor a.s zaterdag een verjaari taart maken dus komt allemaal van pas
And It Hurts With Every HeartBeat
pi_72553350
quote:

[ afbeelding ]

Wow, wat een mooie taart!
Jullie worden ook echt steeds beter he

Die Janneke taart is ook al zo mooi
pi_72561212
De buurvrouw, de versiering op de taart zit misschien niet super strak maar dat vind ik zelf ook vaak moeilijk hoor. En ondanks dat blijft het wel een ontzettend leuke taart zo met dat blauw en de poppetjes er bovenop als 'kers' op de taart.

quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:26 schreef Lips het volgende:

Ik had zelf witte fondant donkerblauw gekleurd dus is geen voorgekleurde fondant. Vond het wel grappig toen ik zag dat de tong en tanden van m'n vriend helemaal blauw waren

Welke kleur blauw had je gebruikt dan? (Ik moet ook zelf kleuren nl.)

Ik was vanmiddag even bij Ikea en wilde een klein Blanda schaaltje meenemen. Helaas zijn er meer mensen die die schalen gebruiken op het moment geloof ik want ze hadden ze alleen nog maar in grote maten en ik wilde juist een kleintje voor zo'n 4 persoons taartje.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_72561324
quote:

[ afbeelding ]

Wauw
pi_72563070
De Buurvrouw... mooi!!! Complimenten!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  woensdag 9 september 2009 @ 08:17:13 #236
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_72573369
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:24 schreef Nanook24 het volgende:
Welke kleur blauw had je gebruikt dan? (Ik moet ook zelf kleuren nl.)
Ik gebruik Royal Blue van Wilton.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_72575213
ik zie op heel veel CC van die leuke lieve vlindertjes zitten, ik vroeg me af maken jullie die zelf? of kopen jullie die ergens?
  woensdag 9 september 2009 @ 10:51:56 #238
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72576063
Debuurvrouw wat knap gedaan!

LeNeHe wat mooi!
pi_72581201
quote:
Op woensdag 9 september 2009 08:17 schreef Lips het volgende:
Ik gebruik Royal Blue van Wilton.
Dan worden het juffies met blauwe tongen op de opvang volgende week.
Ik heb dan wel Royal blue van Americolor maar ik vrees dat dat niet uitmaakt en dat het hem gewoon in de kleur zit.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_72585881
Oh oh wat maken jullie een mooie dingen ik heb nog steeds niks durven bestellen Al die termen die voorbij komen waar ik niks van snap
  woensdag 9 september 2009 @ 18:15:01 #241
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_72589809
quote:
Op woensdag 9 september 2009 13:58 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Dan worden het juffies met blauwe tongen op de opvang volgende week.
Ik heb dan wel Royal blue van Americolor maar ik vrees dat dat niet uitmaakt en dat het hem gewoon in de kleur zit.
Ach, ze vinden het vast wel een grappig bij-effect
Miauw
  woensdag 9 september 2009 @ 18:15:28 #242
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_72589828
quote:
Op woensdag 9 september 2009 16:25 schreef heaven7 het volgende:
Oh oh wat maken jullie een mooie dingen ik heb nog steeds niks durven bestellen Al die termen die voorbij komen waar ik niks van snap
Gewoon bestellen en beginnen
(en die termen gewoon opzoeken natuurlijk)
Miauw
pi_72590002
Is het gek dat ik bang word van dat soort termen en al gauw denk ik het toch niet kan? Ik ga zeker een keer een taartje proberen, alleen blanco bekleding ziet er al zo mooi uit
  woensdag 9 september 2009 @ 19:08:25 #244
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_72591439
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:21 schreef heaven7 het volgende:
Is het gek dat ik bang word van dat soort termen en al gauw denk ik het toch niet kan? Ik ga zeker een keer een taartje proberen, alleen blanco bekleding ziet er al zo mooi uit
Tuurlijk is dat niet gek! Wij hebben 't ook allemaal moeten leren
Miauw
pi_72593705
Ik dacht ook dat ik het nooit zou kunnen. Ben toen met een vriendengroepje een workshop gaan doen, maar ik ben altijd nogal onhandig, dus ik dacht dat het zelfs met een workshop niks zou worden. Maar bleek toch wel mee te vallen uiteindelijk. Het is op zich helemaal niet zo moeilijk als het lijkt. Je kan op youtube heel veel filmpjes vinden met goede uitleg, als je alleen al fondant intypt.
En als je van bepaalde dingen wil weten wat het betekend of iets wil vragen hoe het moet, kan je dat hier ook altijd doen.
En het is zo leuk!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72613178
zo mijn allereerst CC staan in de over:p
nou hopen dat er iets moois en lekkers uit komt:p
  donderdag 10 september 2009 @ 14:19:26 #247
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_72613758
Spannend
Miauw
pi_72647203
1 van drie biscuits staat in de oven...
deze is blauw!!
pi_72649001
is het de bedoeling dat botercreme zach blijft? want anders is er bij mij iets niet helemaal goed gegaan.
de CC zijn wel lekker hoor daar niet van haha:) ik heb er een pas bekleed met fondant, maar ik vond dat spul eigenlijk best wel stinken
kben benieuwd naar de nieuwe taarten van jullie:P
pi_72650516
deel 2 staat in de oven...

blauw is klaar.. geel zit erin!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')