quote:In het huis woonden veertien kinderen, waarvan de oudste 21 jaar is. Ten tijde van de brand was alleen de moeder thuis. De vader werkt als binnenschipper in Duitsland en is in alle haast door de Duitse brandweer in Düsseldorf van zijn schip gehaald en door de politie naar de Nederlandse grens gebracht waar hij werd opgepikt door Nederlandse agenten. Het gezin had nog twee kinderen, maar zij woonden niet meer thuis.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie trouwens net dat dat gezin in Kampen geen 14 maar 16 kinderen telde!
[..]
hoop toch wel dat ze dat doen... Maar in zo'n gemeenschap als in Kampen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:38 schreef moussy het volgende:
Godzijdank "" kunnen ouders ook zelfstandig slachtofferhulp inschakelen, die directeur is zum kotzen
Ik wilde altijd lange haren als kleuter, maar mamma vond het niets. Tja, alle vriendinnetjes hadden dat, dus dat wilde ik ook. Heel normaal lijkt me. Mijn nichtje (4) vind het prachtig als ik haar haren vlecht! Liefst met 100 speldjes erin haha. Dat komt toch écht bij haar vandaan, niet bij mij...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:51 schreef miss_sly het volgende:
LB, wat een heelrijke dochter heb je tochmag je best trots op zijn!
ik moest gisteren nog aan je denken. We waren bij mijn zusje en ik zei dat ik nog moest leren vlechten en invlechten enzo, om dat bij Senna ook te kunnen straks. Toen zei ze dat ze kleuters met lang haar walgelijk (citaat) vond, want dat was alleen tbv de ouders. Meisjes van die leeftijd vonden er namelijk niets aan, dat gepluk aan hun haren. Ze geloofde niet dat er ook kleuters waren die het WEL leuk vinden en graag willen...en toen moest ik dus o.a. aan jouw en Jolie denken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:51 schreef miss_sly het volgende:
LB, wat een heelrijke dochter heb je tochmag je best trots op zijn!
ik moest gisteren nog aan je denken. We waren bij mijn zusje en ik zei dat ik nog moest leren vlechten en invlechten enzo, om dat bij Senna ook te kunnen straks. Toen zei ze dat ze kleuters met lang haar walgelijk (citaat) vond, want dat was alleen tbv de ouders. Meisjes van die leeftijd vonden er namelijk niets aan, dat gepluk aan hun haren. Ze geloofde niet dat er ook kleuters waren die het WEL leuk vinden en graag willen...en toen moest ik dus o.a. aan jouw en Jolie denken.
ik wilde het net zeggen... scheelt mij weer tikkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat een onzin, en dan nog, zelfs al is het alleen voor het plezier van de ouders, zolang je het kind er geen kwaad mee doet boeit het niet toch? Ik weet bijna wel zeker dat het mijn baby straks ook heel weinig kan schelen of haar kamertje met zorg is uitgezocht of dat ze in een tigste-hands "het moet maar" wiegje ligt. Die kamer is er nu nog vooral voor mij om naar te kijken ja. En de kleertjes t/m haar weet ik veelste ook. Maar dat geeft toch niet? T is toch geen schande dat je wilt dat je kind er verzorgd en leuk bijloopt
![]()
hahaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:10 schreef Luchtbel het volgende:
Nee huup, maar ik welen nu ga ik keihard verder werken dan is er hopelijk vanmiddag tijd voor een ijsje op de markt op de terugweg.
Ik ben echt fan van een groot kind hebben
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:11 schreef Pandora73 het volgende:
cattie, wat een stoere knul heb je!
Dat bepalen wij wel, doe eens een foto?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:14 schreef cattie het volgende:
[..]
Gelukkig nu wel. De kapper is een heel ander verhaal.
Neyt zijn mama, ik ga ook liever naar de tandarts dan de kapper. Gisteren heb ik 4,5 uur bij de kapper gezeten, ik wilde zonodig blond, en nu lijk ik op de vogelverschrikker uit the wizard of Oz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |