abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:23:39 #1
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72003245
NN duuuuuuuuuuuus
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72003254
heerlijke TT
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 augustus 2009 @ 10:25:26 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72003281
Ik zie trouwens net dat dat gezin in Kampen geen 14 maar 16 kinderen telde!
quote:
In het huis woonden veertien kinderen, waarvan de oudste 21 jaar is. Ten tijde van de brand was alleen de moeder thuis. De vader werkt als binnenschipper in Duitsland en is in alle haast door de Duitse brandweer in Düsseldorf van zijn schip gehaald en door de politie naar de Nederlandse grens gebracht waar hij werd opgepikt door Nederlandse agenten. Het gezin had nog twee kinderen, maar zij woonden niet meer thuis.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72003361
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie trouwens net dat dat gezin in Kampen geen 14 maar 16 kinderen telde!
[..]

ze gaan maandag met het balkon beginnen
komt wel goed uit.. ik ben toch op vakantie, zit ik niet in de herrie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72003420
Kleurdoos, ik hoop dat je zusje zich aan de gemaakte afspraken met je houdt. En inderdaad, ben er voor haar, zonder al te veel boosheid, want die zal ze al meer dan voldoende tegenkomen. Iemand die niet al te boos reageert, kan haar beter helpen en kan waarschijnlijk meer invloed uitoefenen, juist omdat die persoon redelijk blijft.

Wat vreselijk, dat gezin uit Kampen Maar dat slachtofferhulp afgewezen wordt op die grond vind ik werkelijk belachelijk en schandalig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:34:46 #6
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_72003469
Kleurdoos mocht het helmaal verkeerd gaan lopen http://www.fiom.nl/ is er ook voor tienerzwangerschappen en begeleiding.
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2009 @ 10:38:16 #7
7074 moussy
kuttekop
pi_72003537
Godzijdank " " kunnen ouders ook zelfstandig slachtofferhulp inschakelen, die directeur is zum kotzen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_72003596
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:38 schreef moussy het volgende:
Godzijdank " " kunnen ouders ook zelfstandig slachtofferhulp inschakelen, die directeur is zum kotzen
hoop toch wel dat ze dat doen... Maar in zo'n gemeenschap als in Kampen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:43:33 #9
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_72003668
Soms he, soms loop ik gewoon helemaal over van trots.

Vandaag de eerste schooldag na de vakantie. Kind trots want op woensdag mogen alleen de kleuters van vijf en zes jaar naar school. Zij nu ook. En hoe? Met de fiets! Nééégen kilometer gefietst naar school en huppelend naar binnen! Ik ben zo trots want het is me een route man!

Oh hadden jullie het ergens anders over? Ja nou ja sorry Trots
pi_72003701
je klinkt heerlijk trots LB!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:44:48 #11
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72003702
Lekker trots zijn LB zou ik ook zijn
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72003876
LB, wat een heelrijke dochter heb je toch mag je best trots op zijn!

ik moest gisteren nog aan je denken. We waren bij mijn zusje en ik zei dat ik nog moest leren vlechten en invlechten enzo, om dat bij Senna ook te kunnen straks. Toen zei ze dat ze kleuters met lang haar walgelijk (citaat) vond, want dat was alleen tbv de ouders. Meisjes van die leeftijd vonden er namelijk niets aan, dat gepluk aan hun haren. Ze geloofde niet dat er ook kleuters waren die het WEL leuk vinden en graag willen...en toen moest ik dus o.a. aan jouw en Jolie denken.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 10:54:15 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72003955
Een schippersgezin en dan 16 kinderen produceren!
Sorry, vreselijk gevoelloos, I know, maar het schoot me te binnen.

De muggenlijkjes zijn weg!
Met de bezem, scheelde weer warme lucht het huis in blazen.
pi_72004057
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:51 schreef miss_sly het volgende:

ik moest gisteren nog aan je denken. We waren bij mijn zusje en ik zei dat ik nog moest leren vlechten en invlechten enzo, om dat bij Senna ook te kunnen straks. Toen zei ze dat ze kleuters met lang haar walgelijk (citaat) vond, want dat was alleen tbv de ouders. Meisjes van die leeftijd vonden er namelijk niets aan, dat gepluk aan hun haren. Ze geloofde niet dat er ook kleuters waren die het WEL leuk vinden en graag willen...en toen moest ik dus o.a. aan jouw en Jolie denken.
Ik wilde altijd lange haren als kleuter, maar mamma vond het niets. Tja, alle vriendinnetjes hadden dat, dus dat wilde ik ook. Heel normaal lijkt me. Mijn nichtje (4) vind het prachtig als ik haar haren vlecht! Liefst met 100 speldjes erin haha. Dat komt toch écht bij haar vandaan, niet bij mij...
Al hebben sommige kinderen van dat haar dat wel een schaar kan gebruiken. Niet meteen kort, maar iets minder lijzig.
pi_72004180
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 10:51 schreef miss_sly het volgende:

wat een onzin, en dan nog, zelfs al is het alleen voor het plezier van de ouders, zolang je het kind er geen kwaad mee doet boeit het niet toch? Ik weet bijna wel zeker dat het mijn baby straks ook heel weinig kan schelen of haar kamertje met zorg is uitgezocht of dat ze in een tigste-hands "het moet maar" wiegje ligt. Die kamer is er nu nog vooral voor mij om naar te kijken ja. En de kleertjes t/m haar weet ik veelste ook. Maar dat geeft toch niet? T is toch geen schande dat je wilt dat je kind er verzorgd en leuk bijloopt

nouja scuzi;
ook goeiemorgen haha

Bijgelezen, Bix welcome back! Klinkt als een heerlijke vakantie de thuiskomst lijkt me wat minder prettig maar ik hoop dat dat nu opgelost is
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72004213
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:01 schreef huuphuup het volgende:

[..]

wat een onzin, en dan nog, zelfs al is het alleen voor het plezier van de ouders, zolang je het kind er geen kwaad mee doet boeit het niet toch? Ik weet bijna wel zeker dat het mijn baby straks ook heel weinig kan schelen of haar kamertje met zorg is uitgezocht of dat ze in een tigste-hands "het moet maar" wiegje ligt. Die kamer is er nu nog vooral voor mij om naar te kijken ja. En de kleertjes t/m haar weet ik veelste ook. Maar dat geeft toch niet? T is toch geen schande dat je wilt dat je kind er verzorgd en leuk bijloopt
ik wilde het net zeggen... scheelt mij weer tikken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:02:59 #17
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_72004231
Ik ben gewoon trots op hoe ze dat allemaal doet. En dat gevoel is prettig en overheersend vandaag want voor de rest werk ik vanuit een verhuisdoos momenteel geloof ik en vind ik zo'n eerste dag na de vakantie niet bijzonder leuk ;-)

En lief Miss_sly dat je daar toen aan dacht. Jolie houdt daar inderdaad van. Voor haar hoort het bij meisjeszijn geloof ik. Haar haren mogen we straks wel weer een keertje bijknippen, want in laagjes kamt en zit het een stuk beter. Maar zolang het zomer is moet het toch steeds vast en omhoog en dat is mooi en dat hoort, voor haar. Ze houdt gewoon van tutten en alles en speelde nog geen vijf minuten met Iris van Lois en riep; 'Mama, heb je wel gezien, dat mijn nieuwe vriendin Iris WEL! oorbellen heeft!'

woensdag 19 augustus 2009 @ 11:03:32 #18
108648 cattie
lieve moeder
pi_72004246
* Cattie kijkt weer eens voorzichtig om het hoekje...

Die brand, wat vreselijk!

Kleurdoos, wat een toestand. Volgens mij pak je het heel goed aan. Ik sluit me aan bij miss_sly. Iemand zal trouwens voogdij over de baby moeten krijgen na de geboorte omdat je zusje minderjarig is. Dat kan Jeugdzorg zijn, maar ook familie. Ook iets om over na te denken.

Ik ben met Ive naar de tandarts geweest en dat ging helemaal super! De tandarts heeft zelfs zijn tandjes mogen bekijken en voelen. We hebben gelukkig een schat van een tandarts. Ik ben erg opgelucht.
pi_72004268
hahaha LB ze laat het niet gaan he die oorbellen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72004317
Wat goed van Ive!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:10:15 #21
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_72004455
Nee huup, maar ik wel en nu ga ik keihard verder werken dan is er hopelijk vanmiddag tijd voor een ijsje op de markt op de terugweg. Ik ben echt fan van een groot kind hebben
pi_72004506
cattie, wat een stoere knul heb je!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_72004573
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:10 schreef Luchtbel het volgende:
Nee huup, maar ik wel en nu ga ik keihard verder werken dan is er hopelijk vanmiddag tijd voor een ijsje op de markt op de terugweg. Ik ben echt fan van een groot kind hebben
haha *negeer!*

werkse! hoop dat je een ijsje kunt halen met je grote dochter je klinkt erg gelukkig zo!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:14:42 #24
108648 cattie
lieve moeder
pi_72004587
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:11 schreef Pandora73 het volgende:
cattie, wat een stoere knul heb je!
Gelukkig nu wel. De kapper is een heel ander verhaal. Neyt zijn mama, ik ga ook liever naar de tandarts dan de kapper. Gisteren heb ik 4,5 uur bij de kapper gezeten, ik wilde zonodig blond, en nu lijk ik op de vogelverschrikker uit the wizard of Oz.
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2009 @ 11:18:47 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_72004716
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:14 schreef cattie het volgende:

[..]

Gelukkig nu wel. De kapper is een heel ander verhaal. Neyt zijn mama, ik ga ook liever naar de tandarts dan de kapper. Gisteren heb ik 4,5 uur bij de kapper gezeten, ik wilde zonodig blond, en nu lijk ik op de vogelverschrikker uit the wizard of Oz.
Dat bepalen wij wel, doe eens een foto?
pi_72004863
Ik ben de discussie niet aangegaan gisteren, had ik helemaal geen zin in, maar ik ben het met jullie eens, hoor. Haar punt was dat de meeste kleuters het zo vreselijk vonden dat gefrut met het haar, maar dat ouders hun dwongen. Het was onmogelijk dat een kleuter het leuk zou vinden, a la Jolie. Ach, ieder zijn mening, denk ik dan maar Jaja, door het moederschap word ik wijs en mild

cattie, zo erg zal het toch niet zijn, joh? Maar 4,5 uur bij de kapper is wel lang
pi_72004893
Super Ive bij de tandarts.

Anna vindt staartjes en vlechtjes en speldjes en alles wat daarbij hoort prachtig. Die zou echt geen kort haar willen. Hoe meer frutsels hoe beter, liefst allemaal verschillend ook nog.

Jolie als oudste kleuter al.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:24:57 #28
108648 cattie
lieve moeder
pi_72004919
Mijn man vindt het mooi zegt hij. Volgens mij om me te troosten. Ik ben een foto aan het uploaden.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:25:26 #29
108648 cattie
lieve moeder
pi_72004937
Ik verheug me er ook op om Fee in te vloechten enzo.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:26:07 #30
108648 cattie
lieve moeder
pi_72004954

Oh ja, ik spaar wallen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:26:38 #31
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_72004970
Oudste kleuter al he Yppy. Ik merkte dat ik me afvroeg of ze dat volgend jaar weer zal zijn of dat ze dan naar de eerste klas gaat. Op de eerste dag na de vakantie Terwijl dat toch echt een typisch geval is van: zien we allemaal straks wel weer
pi_72005253
Staat je goed Cattie!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2009 @ 11:36:58 #33
7074 moussy
kuttekop
pi_72005259
Ik vind het wel leuk hoor Cattie Vind je het zelf nog te rossig?
pi_72005352
*mag ik ook een aai... voor mijn afvallen en mijn 3 maandelijkse zooi *

*grumpppp* ben in een K humeur door de komende ongi, heb buikpijn en t is ook nog eens heet BELGH

catie dat is niet blond volgens mij toch ? Maar ik vind het wel leuk !
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:40:44 #35
108648 cattie
lieve moeder
pi_72005371
Ik vind het er zo nep uitzien, alsof ik een pruik op heb. Zal wel wennen zijn.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:41:03 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_72005382
miss_sly, is het niet stiekem gewoon een beetje jaloezie bij je zus dat ze zo reageert? Hier ook in de omgeving juist van die frutmeiden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:41:38 #37
108648 cattie
lieve moeder
pi_72005394
Het moet goudblond voorstellen, maar zelfs na ruim een uur ontkleuren was her rood er nog niet helemaal uit.
pi_72005401
Ik vind het ook leuk

Hihih ik hoor allemaal dingen vallen.
Kitten had rozijntjes gepikt en gooide ze allemaal in de lucht zodat ze op haar hoofd "regende".
Ik roep uit, haha schatje nu regent het allemaal rozijntjes.
Zij roept blij, jaaaaaaaaaaaaaaa hahahaaaaaaaaaaahaaa en blijft er vervolgens in hangen

Mijn dag is helemaal opgevrolijkt
pi_72005410
Staat je goed hoor Cattie
Ik moet ook nodig mijn haar kleuren, het is GRIJS niet normaal.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2009 @ 11:42:44 #40
7074 moussy
kuttekop
pi_72005431
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:40 schreef cattie het volgende:
Ik vind het er zo nep uitzien, alsof ik een pruik op heb. Zal wel wennen zijn.
Ik durf alles met mn haar, maar niet helemaal blond en ik baal nu al dat mijn kleine beetje blond een dikke donkere uitgroei heeft en ik wil ook niet blijven blonderen, want snot, cup a soup reklame enz enz, nahjah lastig dat haar, maar bij jou is het leuk, echt!
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:42 schreef Estrys het volgende:
Staat je goed hoor Cattie
Ik moet ook nodig mijn haar kleuren, het is GRIJS niet normaal.
Ik moet mn grijs straks weer ff scheren, dan ben ik weer blote-billen-bakkebaardloos
pi_72005478
edittoooo

[ Bericht 50% gewijzigd door Kleurdoos op 20-08-2009 14:18:59 ]
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:44:41 #42
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72005482
* Spuuglokje aait Stout

Cattie, het misstaat je absoluut niet, maar ik denk dat donker mooier staat.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:45:33 #43
108648 cattie
lieve moeder
pi_72005498
Jullie zijn lief.

Aha, Moussy gaat scheren en niet scheuren.

Ik vind zelf rood mooier, maar dat wordt zo snel flets.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:48:17 #44
108648 cattie
lieve moeder
pi_72005583
Fijne moeder KD. Sterkte ermee!
pi_72005593
o en TF gefeliciteerd met je neefje!

Ik word ook tante! raap me op
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2009 @ 11:48:47 #46
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72005609
Kleurdoos, veel sterkte gewenst met het houden van de balans tussen gevoel en verstand. Het lijkt me zo moeilijk als het om je eigen zusje gaat.

Tante Taartjesfee, van harte!

aeque, op naar schoorsteen-af, veel succes ermee!
fijn dat je nog even meldde waarvan je afkickverschijnselen hent, meeleven is veel makkelijker en fijner als je weet waarom

Luchtbel, je hebt een hele lieve stoere grote dochter!

En Cattie, niks mis met die haarkleur. <bol dot com modus /> Ik heb 'm zelf ook.
Maar misschien kunnen je wenkbrauwen ook wat lichter?
Wat is Fee toch een snoeppie!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72005657
Nou Kleurdoos, ik denk dat ze met een dagje een kind niet op andere gedachte te brengen is hoor. Een kind van een ander is toch anders. Die is er namelijk niet voor altijd, die geef je weer terug aan de ouders. Maar wat een toestand. Wat zou ik ook boos zijn in zo'n situatie. Maar mijn zus is 3 jaar ouder en die zie ik al geen kind opvoeden...
pi_72005767
Cattie leuk kleurtje! staat wel mooi bij je ogen t staat al wat natuurlijker als je een minibeetje uitgroei krijgt omdat het pruikeffect dan weg is

[ Bericht 46% gewijzigd door Kleurdoos op 20-08-2009 14:19:52 ]
pi_72005835
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:50 schreef Estrys het volgende:
Nou Kleurdoos, ik denk dat ze met een dagje een kind niet op andere gedachte te brengen is hoor. Een kind van een ander is toch anders. Die is er namelijk niet voor altijd, die geef je weer terug aan de ouders. Maar wat een toestand. Wat zou ik ook boos zijn in zo'n situatie. Maar mijn zus is 3 jaar ouder en die zie ik al geen kind opvoeden...
toen ze hier op kraamvisite was mocht ze een flesje kolfmelk geven..dus zij voedt Elin, gaat haar telefoon, legt z zo t kind bij mn moeder op schoot en neemt ze haar telefoon op
pi_72005839
OW ja en vraagje, ik wil voor de verjaardag van Seb's stiefoma een afdruk van zijn voetjes en/of handjes maken. kan ik daar gewoon plakaat/vingerverf voor gebruiken? Acrylverf maar niet doen he?
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2009 @ 11:57:19 #51
7074 moussy
kuttekop
pi_72005845
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:45 schreef cattie het volgende:
Jullie zijn lief.

Aha, Moussy gaat scheren en niet scheuren.
Lijkt me ook zo'n pijn doen
quote:
Ik vind zelf rood mooier, maar dat wordt zo snel flets.
Ik heb altijd shampoo voor de kleur van mn haar, dat scheelt de helft
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:57:44 #52
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72005855
Jolie is zeker knap, vind ik ook echt!!!

Cattie, ik vind rood bij jou veel en veel mooier, sorry!

Bix, leuk dat je er weer bent, ik miste je al echt hier.

Jongens, is een roodwangschildpadje leuk om te hebben voor Storm? In de dierenwinkel staat hij altijd binnen no time bij die beestjes te kijken en is er niet van weg te slaan. Nu denken we erover om dat voor zijn verjaardag te vragen (van opa en oma). Iemand die op dat idee wil schieten?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72005900
Suug, ze worden groter en kunnen gaan bijten... heb ik gehoord
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 19 augustus 2009 @ 11:59:35 #54
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72005910
Ik wil chocola...veel
Tis ff wennen cattie, maar je kan het hebben
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_72005913
ze kunnen heel hard bijten Sugar
pi_72005921
Nu ben ik zo blij dat ik geen zusje heb..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is iemand toevallig naarEscher in het paleis/ geweest??
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2009 @ 12:00:28 #57
7074 moussy
kuttekop
pi_72005937
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Sugar het volgende:

Jongens, is een roodwangschildpadje leuk om te hebben voor Storm? In de dierenwinkel staat hij altijd binnen no time bij die beestjes te kijken en is er niet van weg te slaan. Nu denken we erover om dat voor zijn verjaardag te vragen (van opa en oma). Iemand die op dat idee wil schieten?
Eerlijk? Nee, hij heeft er geen zak aan, de bakken gaan onwijs meuren, omdat die beesten poepen en eten in hetzelfde water, stel je een kwak kattenvoer uit blik voor in water en dan een schildpadje er in te dobberen. En als je pech hebt zijn het ook nog bijters én vergeet niet dat ze groot worden, best wel wat aan ruimte nodig hebben en zo.. en ook land in de bak, zodat ze iig droog kunnen worden, anders gaat je schildpad rotten... nahjah, ík zou het echt niet doen, hoe leuk ik ze vind, bij anderen
pi_72005941
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Sugar het volgende:
Jolie is zeker knap, vind ik ook echt!!!

Cattie, ik vind rood bij jou veel en veel mooier, sorry!

Bix, leuk dat je er weer bent, ik miste je al echt hier.

Een roodwangschildpadje wat een leuk idee! (of wil je juist horen: he gets een roodwangschildpadje, zou ik niet doen

Hmmm de dingen hierboven in overweging genomen zou ik voor een hamster gaan. Die leven ongeveer 2 jaar, dat is overzichtelijk. Maar het klinkt gewoon zo onwijs schattig: roodwangschildpadje
pi_72005967
..

[ Bericht 98% gewijzigd door Kleurdoos op 20-08-2009 14:23:34 ]
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:02:10 #60
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72005987
Ik zou het niet doen sugar! Ze kunnen inderdaad groot worden en gaan bijten, en daarnaast stinken ze als een malle
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:03:22 #61
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72006013
Bedankt voor jullie nuchtere woorden. Moussy in particular.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_72006031
en hij kan er niet mee spelen, wat hij waarschijnlijk wel wil
AAI
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:04:21 #63
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72006038
Estrys, we hebben Koos al, ons dwerghangoorkonijn. Dus dan gewoon geen extra huisdiertje voor ons.
pi_72006063
geef m een mierenboerderij

2 glasplaten tegen elkaar, zand ertussen, handjevol mieren erin proppen en dan gangetjes kijken

wel in de tuin zetten dat ding *grijns*
pi_72006081
Jeetje KD, je zusje is wel échte en puber he. zo herkenbaar, denken dat je alles wel weet en dat je het allemaal wel aankan, terwijl heel de wereld wel ziet dat het niet goed zal gaan. Want als die vriend van haar (hoe lang zijn ze samen eigenlijk...?) al twee andere kinderen heeft.. hoe trouw zal hij dan zijn aan dit pubermeisje en haar kindje? En als pubermeisje met een kind alleen staan, is nog even een slag erger dan metvriend, vrees ik. Ik zou inderdaad alle betrokkenen bij elkaar neerzetten, en met de volwassenen afspreken dat jullie het niet gaan hebben over 'hoe had je.."maar over "hoe gaan we'. Laat je zusje maar vertellen hoe ze het voor zich ziet. Maar aan mezelf als puber terugdenkende wordt dat geen gezellige middag...

En ik zou ook instanties niet schromen overigens. Vreemde ogen dwingen... dus wie weet neemt ze van vreemden wel iets meer aan. Je weet nooit...

En 'jammer' dat Elin zo lief is. Maar misschien helpt het haar toch van de roze wolk af. Al wordt ie maar lichtroze...
pi_72006135
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:06 schreef Pyttpytt het volgende:
Jeetje KD, je zusje is wel échte en puber he. zo herkenbaar, denken dat je alles wel weet en dat je het allemaal wel aankan, terwijl heel de wereld wel ziet dat het niet goed zal gaan. Want als die vriend van haar (hoe lang zijn ze samen eigenlijk...?) al twee andere kinderen heeft.. hoe trouw zal hij dan zijn aan dit pubermeisje en haar kindje? En als pubermeisje met een kind alleen staan, is nog even een slag erger dan metvriend, vrees ik. Ik zou inderdaad alle betrokkenen bij elkaar neerzetten, en met de volwassenen afspreken dat jullie het niet gaan hebben over 'hoe had je.."maar over "hoe gaan we'. Laat je zusje maar vertellen hoe ze het voor zich ziet. Maar aan mezelf als puber terugdenkende wordt dat geen gezellige middag...

En ik zou ook instanties niet schromen overigens. Vreemde ogen dwingen... dus wie weet neemt ze van vreemden wel iets meer aan. Je weet nooit...

En 'jammer' dat Elin zo lief is. Maar misschien helpt het haar toch van de roze wolk af. Al wordt ie maar lichtroze...
Elin gaat echt niemand van een roze wolk af helpen Dat kan ze echt niet
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2009 @ 12:09:33 #67
7074 moussy
kuttekop
pi_72006182
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:06 schreef Pyttpytt het volgende:
pubers
Wat je zelf al zegt, je kan praten als brugman, maar het gaat er toch niet in, puber = dwars dus willen toch doen wat ze willen. Ik zou mijn energie daar neit aan verspillen, maar haar helpen waar ik zou kunnen. Mocht mijn dochter op haar 15de zo thuis komen, hetzelfde.

Sjuug, een cavia is ook een heel gezellig diertje voor kindertjes hoor, zelfs groot genoeg om mee te spelen, knuffelen en vooral slepen
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:10:36 #68
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72006213
Ik vind ratjes leuker dan cavia`s Een rat kun je trucjes leren
pi_72006234
zitten je eierstokken nog vast TF?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:11:30 #70
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72006249
Ja gaat best zo
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2009 @ 12:13:09 #71
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_72006289
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 11:59 schreef Kleurdoos het volgende:
ze kunnen heel hard bijten Sugar
Psies. En ze blijven niet klein.
Vanwege dat bijten worden veel roodwangschildpadden 'over het hek' gezet bij kinderboerderijen en in parkvijvers en sloten, of zelfs door het riool gespoeld.
Op het viva forum is een informatief draadje: http://forum.viva.nl/forum/list_messages/51945
(vooral de tip 'geef geen kipfilet want ze gaan je vinger er snel voor aanzien' vind ik wel veelzeggend )

Toen ik nog een dreumesje was hadden we buren met twee landschildpadden die door de kamer liepen. Dat waren lieve schildpadden, ik mocht ze slablaadjes geven en ze hebben me nooit gebeten. Ze piesten wel onder de box.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_72006313
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:08 schreef Estrys het volgende:

[..]

Elin gaat echt niemand van een roze wolk af helpen Dat kan ze echt niet
Nee dat geloof ik ok niet nee Dat koppie doet volgens mij iedereen haar eierstokken wel rammelen... Maar ook lieve meisjes hebben stinkende luiers...
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:13:57 #73
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72006315
middag.

Wat een drama kleurdoos Serieus... ik snap echt heel goed dat je met de handen in je haar zit hierover. Je zusje klinkt naast dat gepuber enorm naief..
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72006316
Nou ja Suug, dan zou ik het ook maar bij Koos houden
Of had je plannen voor het kerstdiner? Dan kan jer er alvast een diertje bij nemen
  † In Memoriam † woensdag 19 augustus 2009 @ 12:14:23 #75
7074 moussy
kuttekop
pi_72006326
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind ratjes leuker dan cavia`s Een rat kun je trucjes leren
Ik ook hoor, daarom hebben we er ook zo veel gehad
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:17:11 #76
190853 RockabeIIa
pi_72006389
ik vind mannetjesratten zo vies! Die hebben van die enorme... dingen onder aan hun buik hangen en als ze dan over je handen lopen voel je ze gewoon!
pi_72006454
..

[ Bericht 99% gewijzigd door Kleurdoos op 20-08-2009 14:35:25 ]
pi_72006488
die zak is naar idd bij mannenratjes
maar de mannetjes zijn wel weer gezelliger dan vrouwtjes.

schildpadden heb ik ook gehad. stinken idd en je kan er verder zo weinig mee.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_72006514
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:17 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind mannetjesratten zo vies! Die hebben van die enorme... dingen onder aan hun buik hangen en als ze dan over je handen lopen voel je ze gewoon!
en ze plassen alles onder maar zijn wel erg lief..vrouwtjes zijn veeeel drukker en minder aanhankelijk.dus daarom had ik toch liever mannetjes Ik ging zelfs zwemmen met Oreon in de pannekoekplas (oldenzaal)ook wel de flikkerplas
pi_72006673
ik ben blij ik ben blij ik ben blij
had ik al gezegd dat ik blij ben?

Maandag gaan ze het balkon opknappen en het balkonhek vervangen. De aannemer belde vandaag met de totaalprijs en omdat ie wat kon regelen scheelt het me ruim 650 euro
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72006703
Ik vind ratten eng, ik had vroeger wel een muis
pi_72006726
Das lekker vicky en een behoorlijk verschil, kan je een hoop leuke dingen voor doen!
pi_72006777
Zoooo afwas gedaan, nu een bakje mango-ijs

TF gefeli met de verse aanwinst! fijn dat je eierstokken nog op hun plek zitten wanneer hoor je wat over je uitslag enzo?

KD pfff wat een situatie zeg. Heb je eventueel al met je tante overlegt enzo? Of wil je die er ook buiten houden? Als ze zo goed omgaat met haar dochter dan kan ze wellicht ook een klein beetje vinger aan de pols houden. Het laatste wat je nu wilt (lijkt mij althans) is dat je zusje zich echt opstandig op gaat stellen en alle contact verbreekt of iets in die richting.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72006995
..

[ Bericht 99% gewijzigd door Kleurdoos op 20-08-2009 14:36:18 ]
pi_72007004
Heb je al last van voorwerk Huup?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:42:39 #86
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_72007021
Ik word als het goed is straks gebeld met de uitslag..ben benieuwd
KD tis een nare, nare situatie zo
pi_72007095
jeuzus jij hebt geen televisie nodig zeg t klinkt idd wel heel erg soapy...
kijk wel uit dat je jezelf niet verliest in de ellende, als je snapt wat k bedoel.
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Heb je al last van voorwerk Huup?
Neuh. Hier en daar een steekje maar weinig waarvan ik denk oeh! zou het?!
ik heb net mango-sorbetijs op, en als dat niet helpt ga k misschien toch die tip van Mous maar es proberen en vanmiddag een ijsje halen in het winkelcentrum hier in de buurt dan moet et goed komen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72007171
Dat wat huup zegt zou inderdaad erg zijn... Ze zal haar familie hard nodig hebben. Fijn dat je oma zo verstandig lijkt, Je kan je zusje natuurlijk alle mogelijkheden voorleggen, maar dwingen tot abortus kan ook niet natuurlijk. Maar aan de andere kant is ze wél minderjarig, dus tot op zekere hoogte hebben ouders natuurlijk wel wat inbreng (niet het dwingen tot abortus, begrijp me niet verkeerd).

En als die vriend echt zo'n type is, maakt dat de zaak niet makkelijker. Ik kan me de aggressie jegens hem goed voorstellen, hij is immers de meerderjarige hier en had nooit seks met je zusje moeten hebben. Maargoed, daar kun je niets meer aan veranderen. Het is te hopen dat ze van jou als zus of misschien van je oma als 'oude wijze' wel wat aanneemt. Dat ligt toch net even wat anders dan een moeder, waar je je als pubermeisje toch het meest tegen verzet. Moeilijk hoor...

Weet iemand hier trouwens of het normaal is dat je een week na het trekken van twee kiezen nog steeds jemond niet open kan doen? Ik kan niets anders eten dan yoghurt en ben het zat..
pi_72007203
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:45 schreef huuphuup het volgende:
jeuzus jij hebt geen televisie nodig zeg t klinkt idd wel heel erg soapy...
kijk wel uit dat je jezelf niet verliest in de ellende, als je snapt wat k bedoel.
[..]

Neuh. Hier en daar een steekje maar weinig waarvan ik denk oeh! zou het?!
ik heb net mango-sorbetijs op, en als dat niet helpt ga k misschien toch die tip van Mous maar es proberen en vanmiddag een ijsje halen in het winkelcentrum hier in de buurt dan moet et goed komen
Nah ik ben redelijk nuchter hoor...ik heb het nu alleen zo te doen met die arme baby en ik zit op 3 uur reisafstand

ik schrok net wel van r hyvesprofiel..vol met foto's van haar geftotosoept met elin dus misschien is er zelfs opzet van haar kant. :S
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:50:08 #90
190853 RockabeIIa
pi_72007207
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef Pyttpytt het volgende:
Weet iemand hier trouwens of het normaal is dat je een week na het trekken van twee kiezen nog steeds jemond niet open kan doen? Ik kan niets anders eten dan yoghurt en ben het zat..

Geen idee, tandarts bellen?

*knapperige worteltjes wegkauwt*
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:50:46 #91
190853 RockabeIIa
pi_72007224
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Nah ik ben redelijk nuchter hoor...ik heb het nu alleen zo te doen met die arme baby en ik zit op 3 uur reisafstand

ik schrok net wel van r hyvesprofiel..vol met foto's van haar geftotosoept met elin dus misschien is er zelfs opzet van haar kant. :S

Het wordt steeds mooier zo...
pi_72007255
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Geen idee, tandarts bellen?

*knapperige worteltjes wegkauwt*
* Pyttpytt jaloers is....
pi_72007302
KD, in Rotterdam is er bijvoorbeeld Arosa, die jonge zwangere meisjes en tienermoeders helpt. Ik weet niet in welke regio ze woont, maar wellicht dat iets dergelijks daar ook bestaat.

Opvang
Tienermoeders in de leeftijd tot 23 jaar behoren van oudsher al tot de doelgroep van ArosA. Voor deze doelgroep bestaat een aparte woonvoorziening waar vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week begeleiding aanwezig is.
Doel van de begeleiding is de voorbereiding op het zelfstandig wonen en leven met één of meer kinderen. Er is expliciete aandacht voor het ‘jong moeder zijn’ en het bieden van opvoedingsondersteuning. Bij de begeleiding van deze meisjes wordt de nadruk gelegd op het vinden van geschikte scholing en werk.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_72007304
..

[ Bericht 99% gewijzigd door Kleurdoos op 20-08-2009 14:37:08 ]
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:53:45 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72007322
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef Pyttpytt het volgende:

Toen F. dat de laatste keer had en ging bellen kreeg hij als antwoord dat hij even door moest bijten en dat kaakgewricht zo normaal mogelijk moest belasten. Het is pure stijfheid, niet meer en niet minder...
En ja, na een dag was het ook al beduidend minder, maar wel even doorbijten in eerste instantie dus.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 12:54:02 #96
190853 RockabeIIa
pi_72007328
jezelf mokkeltje noemen ook....
pi_72007401
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Igraine het volgende:
KD, in Rotterdam is er bijvoorbeeld Arosa, die jonge zwangere meisjes en tienermoeders helpt. Ik weet niet in welke regio ze woont, maar wellicht dat iets dergelijks daar ook bestaat.

Opvang
Tienermoeders in de leeftijd tot 23 jaar behoren van oudsher al tot de doelgroep van ArosA. Voor deze doelgroep bestaat een aparte woonvoorziening waar vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week begeleiding aanwezig is.
Doel van de begeleiding is de voorbereiding op het zelfstandig wonen en leven met één of meer kinderen. Er is expliciete aandacht voor het ‘jong moeder zijn’ en het bieden van opvoedingsondersteuning. Bij de begeleiding van deze meisjes wordt de nadruk gelegd op het vinden van geschikte scholing en werk.

ja, mijn moeder zit nu bij jeugdzorg ik denk dat ze wel met dit soort info komen, thnx
pi_72007414
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Toen F. dat de laatste keer had en ging bellen kreeg hij als antwoord dat hij even door moest bijten en dat kaakgewricht zo normaal mogelijk moest belasten. Het is pure stijfheid, niet meer en niet minder...
En ja, na een dag was het ook al beduidend minder, maar wel even doorbijten in eerste instantie dus.
Het stomme is dat het verrekte zeer doet als ik iets 'forceer' en dat het echt geen milimeter beter wordt.... En mijn medicijntjes zijn nu op.... Straks toch maar even ellen, maar ze zijn mu lunchen....
pi_72007449
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 12:54 schreef RockabeIIa het volgende:
jezelf mokkeltje noemen ook....
juh het is echt op en top woonwagenkamp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')