quote:In het huis woonden veertien kinderen, waarvan de oudste 21 jaar is. Ten tijde van de brand was alleen de moeder thuis. De vader werkt als binnenschipper in Duitsland en is in alle haast door de Duitse brandweer in Düsseldorf van zijn schip gehaald en door de politie naar de Nederlandse grens gebracht waar hij werd opgepikt door Nederlandse agenten. Het gezin had nog twee kinderen, maar zij woonden niet meer thuis.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie trouwens net dat dat gezin in Kampen geen 14 maar 16 kinderen telde!
[..]
hoop toch wel dat ze dat doen... Maar in zo'n gemeenschap als in Kampen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:38 schreef moussy het volgende:
Godzijdank "" kunnen ouders ook zelfstandig slachtofferhulp inschakelen, die directeur is zum kotzen
Ik wilde altijd lange haren als kleuter, maar mamma vond het niets. Tja, alle vriendinnetjes hadden dat, dus dat wilde ik ook. Heel normaal lijkt me. Mijn nichtje (4) vind het prachtig als ik haar haren vlecht! Liefst met 100 speldjes erin haha. Dat komt toch écht bij haar vandaan, niet bij mij...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:51 schreef miss_sly het volgende:
LB, wat een heelrijke dochter heb je tochmag je best trots op zijn!
ik moest gisteren nog aan je denken. We waren bij mijn zusje en ik zei dat ik nog moest leren vlechten en invlechten enzo, om dat bij Senna ook te kunnen straks. Toen zei ze dat ze kleuters met lang haar walgelijk (citaat) vond, want dat was alleen tbv de ouders. Meisjes van die leeftijd vonden er namelijk niets aan, dat gepluk aan hun haren. Ze geloofde niet dat er ook kleuters waren die het WEL leuk vinden en graag willen...en toen moest ik dus o.a. aan jouw en Jolie denken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:51 schreef miss_sly het volgende:
LB, wat een heelrijke dochter heb je tochmag je best trots op zijn!
ik moest gisteren nog aan je denken. We waren bij mijn zusje en ik zei dat ik nog moest leren vlechten en invlechten enzo, om dat bij Senna ook te kunnen straks. Toen zei ze dat ze kleuters met lang haar walgelijk (citaat) vond, want dat was alleen tbv de ouders. Meisjes van die leeftijd vonden er namelijk niets aan, dat gepluk aan hun haren. Ze geloofde niet dat er ook kleuters waren die het WEL leuk vinden en graag willen...en toen moest ik dus o.a. aan jouw en Jolie denken.
ik wilde het net zeggen... scheelt mij weer tikkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat een onzin, en dan nog, zelfs al is het alleen voor het plezier van de ouders, zolang je het kind er geen kwaad mee doet boeit het niet toch? Ik weet bijna wel zeker dat het mijn baby straks ook heel weinig kan schelen of haar kamertje met zorg is uitgezocht of dat ze in een tigste-hands "het moet maar" wiegje ligt. Die kamer is er nu nog vooral voor mij om naar te kijken ja. En de kleertjes t/m haar weet ik veelste ook. Maar dat geeft toch niet? T is toch geen schande dat je wilt dat je kind er verzorgd en leuk bijloopt
![]()
hahaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:10 schreef Luchtbel het volgende:
Nee huup, maar ik welen nu ga ik keihard verder werken dan is er hopelijk vanmiddag tijd voor een ijsje op de markt op de terugweg.
Ik ben echt fan van een groot kind hebben
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:11 schreef Pandora73 het volgende:
cattie, wat een stoere knul heb je!
Dat bepalen wij wel, doe eens een foto?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:14 schreef cattie het volgende:
[..]
Gelukkig nu wel. De kapper is een heel ander verhaal.
Neyt zijn mama, ik ga ook liever naar de tandarts dan de kapper. Gisteren heb ik 4,5 uur bij de kapper gezeten, ik wilde zonodig blond, en nu lijk ik op de vogelverschrikker uit the wizard of Oz.
Ik durf alles met mn haar, maar niet helemaal blondquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:40 schreef cattie het volgende:
Ik vind het er zo nep uitzien, alsof ik een pruik op heb. Zal wel wennen zijn.
Ik moet mn grijs straks weer ff scheren, dan ben ik weer blote-billen-bakkebaardloosquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:42 schreef Estrys het volgende:
Staat je goed hoor Cattie![]()
Ik moet ook nodig mijn haar kleuren, het is GRIJSniet normaal.
toen ze hier op kraamvisite was mocht ze een flesje kolfmelk geven..dus zij voedt Elin, gaat haar telefoon, legt z zo t kind bij mn moeder op schoot en neemt ze haar telefoon opquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:50 schreef Estrys het volgende:
Nou Kleurdoos, ik denk dat ze met een dagje een kind niet op andere gedachte te brengen is hoor. Een kind van een ander is toch anders. Die is er namelijk niet voor altijd, die geef je weer terug aan de ouders. Maar wat een toestand. Wat zou ik ook boos zijn in zo'n situatie. Maar mijn zus is 3 jaar ouder en die zie ik al geen kind opvoeden...
Lijkt me ook zo'n pijn doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:45 schreef cattie het volgende:
Jullie zijn lief.![]()
Aha, Moussy gaat scheren en niet scheuren.![]()
Ik heb altijd shampoo voor de kleur van mn haar, dat scheelt de helftquote:Ik vind zelf rood mooier, maar dat wordt zo snel flets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is iemand toevallig naarEscher in het paleis/ geweest??
Eerlijk? Nee, hij heeft er geen zak aan, de bakken gaan onwijs meuren, omdat die beesten poepen en eten in hetzelfde water, stel je een kwak kattenvoer uit blik voor in water en dan een schildpadje er in te dobberen. En als je pech hebt zijn het ook nog bijters én vergeet niet dat ze groot worden, best wel wat aan ruimte nodig hebben en zo.. en ook land in de bak, zodat ze iig droog kunnen worden, anders gaat je schildpad rotten... nahjah, ík zou het echt niet doen, hoe leuk ik ze vind, bij anderenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Sugar het volgende:
Jongens, is een roodwangschildpadje leuk om te hebben voor Storm? In de dierenwinkel staat hij altijd binnen no time bij die beestjes te kijken en is er niet van weg te slaan. Nu denken we erover om dat voor zijn verjaardag te vragen (van opa en oma). Iemand die op dat idee wil schieten?
Een roodwangschildpadjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Sugar het volgende:
Jolie is zeker knap, vind ik ook echt!!!
Cattie, ik vind rood bij jou veel en veel mooier, sorry!![]()
![]()
Bix, leuk dat je er weer bent, ik miste je al echt hier.![]()
Jongens, is een roodwangschildpadje leuk om te hebben voor Storm? In de dierenwinkel staat hij altijd binnen no time bij die beestjes te kijken en is er niet van weg te slaan. Nu denken we erover om dat voor zijn verjaardag te vragen (van opa en oma). Iemand die op dat idee wil schieten?
Elin gaat echt niemand van een roze wolk af helpenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:06 schreef Pyttpytt het volgende:
Jeetje KD, je zusje is wel échte en puber he. zo herkenbaar, denken dat je alles wel weet en dat je het allemaal wel aankan, terwijl heel de wereld wel ziet dat het niet goed zal gaan. Want als die vriend van haar (hoe lang zijn ze samen eigenlijk...?) al twee andere kinderen heeft.. hoe trouw zal hij dan zijn aan dit pubermeisje en haar kindje? En als pubermeisje met een kind alleen staan, is nog even een slag erger dan metvriend, vrees ik. Ik zou inderdaad alle betrokkenen bij elkaar neerzetten, en met de volwassenen afspreken dat jullie het niet gaan hebben over 'hoe had je.."maar over "hoe gaan we'. Laat je zusje maar vertellen hoe ze het voor zich ziet. Maar aan mezelf als puber terugdenkende wordt dat geen gezellige middag...
En ik zou ook instanties niet schromen overigens. Vreemde ogen dwingen... dus wie weet neemt ze van vreemden wel iets meer aan. Je weet nooit...
En 'jammer' dat Elin zo lief is. Maar misschien helpt het haar toch van de roze wolk af. Al wordt ie maar lichtroze...
Wat je zelf al zegt, je kan praten als brugman, maar het gaat er toch niet in, puber = dwars dus willen toch doen wat ze willen. Ik zou mijn energie daar neit aan verspillen, maar haar helpen waar ik zou kunnen. Mocht mijn dochter op haar 15de zo thuis komen, hetzelfde.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:06 schreef Pyttpytt het volgende:
pubers
Psies. En ze blijven niet klein.quote:
Nee dat geloof ik ok niet neequote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
Elin gaat echt niemand van een roze wolk af helpenDat kan ze echt niet
Ik ook hoor, daarom hebben we er ook zo veel gehadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind ratjes leuker dan cavia`sEen rat kun je trucjes leren
en ze plassen alles onder maar zijn wel erg lief..vrouwtjes zijn veeeel drukker en minder aanhankelijk.dus daarom had ik toch liever mannetjesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:17 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind mannetjesratten zo vies! Die hebben van die enorme... dingen onder aan hun buik hangen en als ze dan over je handen lopen voel je ze gewoon!
Neuh. Hier en daar een steekje maar weinig waarvan ik denk oeh! zou het?!quote:
Nah ik ben redelijk nuchter hoor...ik heb het nu alleen zo te doen met die arme babyquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:45 schreef huuphuup het volgende:
jeuzus jij hebt geen televisie nodig zegt klinkt idd wel heel erg soapy...
kijk wel uit dat je jezelf niet verliest in de ellende, als je snapt wat k bedoel.
[..]
Neuh. Hier en daar een steekje maar weinig waarvan ik denk oeh! zou het?!![]()
ik heb net mango-sorbetijs op, en als dat niet helpt ga k misschien toch die tip van Mous maar es proberen en vanmiddag een ijsje halen in het winkelcentrum hier in de buurtdan moet et goed komen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef Pyttpytt het volgende:
Weet iemand hier trouwens of het normaal is dat je een week na het trekken van twee kiezen nog steeds jemond niet open kan doen? Ik kan niets anders eten dan yoghurt en ben het zat..
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nah ik ben redelijk nuchter hoor...ik heb het nu alleen zo te doen met die arme babyen ik zit op 3 uur reisafstand
ik schrok net wel van r hyvesprofiel..vol met foto's van haar geftotosoept met elindus misschien is er zelfs opzet van haar kant. :S
* Pyttpytt jaloers is....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Geen idee, tandarts bellen?
*knapperige worteltjes wegkauwt*
Toen F. dat de laatste keer had en ging bellen kreeg hij als antwoord dat hij even door moest bijten en dat kaakgewricht zo normaal mogelijk moest belasten. Het is pure stijfheid, niet meer en niet minder...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef Pyttpytt het volgende:
Weet iemand hier trouwens of het normaal is dat je een week na het trekken van twee kiezen nog steeds jemond niet open kan doen? Ik kan niets anders eten dan yoghurt en ben het zat..
ja, mijn moeder zit nu bij jeugdzorg ik denk dat ze wel met dit soort info komen, thnxquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Igraine het volgende:
KD, in Rotterdam is er bijvoorbeeld Arosa, die jonge zwangere meisjes en tienermoeders helpt. Ik weet niet in welke regio ze woont, maar wellicht dat iets dergelijks daar ook bestaat.
Opvang
Tienermoeders in de leeftijd tot 23 jaar behoren van oudsher al tot de doelgroep van ArosA. Voor deze doelgroep bestaat een aparte woonvoorziening waar vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week begeleiding aanwezig is.
Doel van de begeleiding is de voorbereiding op het zelfstandig wonen en leven met één of meer kinderen. Er is expliciete aandacht voor het ‘jong moeder zijn’ en het bieden van opvoedingsondersteuning. Bij de begeleiding van deze meisjes wordt de nadruk gelegd op het vinden van geschikte scholing en werk.
Het stomme is dat het verrekte zeer doet als ik iets 'forceer' en dat het echt geen milimeter beter wordt.... En mijn medicijntjes zijn nu op.... Straks toch maar even ellen, maar ze zijn mu lunchen....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toen F. dat de laatste keer had en ging bellen kreeg hij als antwoord dat hij even door moest bijten en dat kaakgewricht zo normaal mogelijk moest belasten. Het is pure stijfheid, niet meer en niet minder...
En ja, na een dag was het ook al beduidend minder, maar wel even doorbijten in eerste instantie dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |