quote:In het huis woonden veertien kinderen, waarvan de oudste 21 jaar is. Ten tijde van de brand was alleen de moeder thuis. De vader werkt als binnenschipper in Duitsland en is in alle haast door de Duitse brandweer in Düsseldorf van zijn schip gehaald en door de politie naar de Nederlandse grens gebracht waar hij werd opgepikt door Nederlandse agenten. Het gezin had nog twee kinderen, maar zij woonden niet meer thuis.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:25 schreef Rewimo het volgende:
Ik zie trouwens net dat dat gezin in Kampen geen 14 maar 16 kinderen telde!
[..]
hoop toch wel dat ze dat doen... Maar in zo'n gemeenschap als in Kampen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:38 schreef moussy het volgende:
Godzijdank "" kunnen ouders ook zelfstandig slachtofferhulp inschakelen, die directeur is zum kotzen
Ik wilde altijd lange haren als kleuter, maar mamma vond het niets. Tja, alle vriendinnetjes hadden dat, dus dat wilde ik ook. Heel normaal lijkt me. Mijn nichtje (4) vind het prachtig als ik haar haren vlecht! Liefst met 100 speldjes erin haha. Dat komt toch écht bij haar vandaan, niet bij mij...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:51 schreef miss_sly het volgende:
LB, wat een heelrijke dochter heb je tochmag je best trots op zijn!
ik moest gisteren nog aan je denken. We waren bij mijn zusje en ik zei dat ik nog moest leren vlechten en invlechten enzo, om dat bij Senna ook te kunnen straks. Toen zei ze dat ze kleuters met lang haar walgelijk (citaat) vond, want dat was alleen tbv de ouders. Meisjes van die leeftijd vonden er namelijk niets aan, dat gepluk aan hun haren. Ze geloofde niet dat er ook kleuters waren die het WEL leuk vinden en graag willen...en toen moest ik dus o.a. aan jouw en Jolie denken.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:51 schreef miss_sly het volgende:
LB, wat een heelrijke dochter heb je tochmag je best trots op zijn!
ik moest gisteren nog aan je denken. We waren bij mijn zusje en ik zei dat ik nog moest leren vlechten en invlechten enzo, om dat bij Senna ook te kunnen straks. Toen zei ze dat ze kleuters met lang haar walgelijk (citaat) vond, want dat was alleen tbv de ouders. Meisjes van die leeftijd vonden er namelijk niets aan, dat gepluk aan hun haren. Ze geloofde niet dat er ook kleuters waren die het WEL leuk vinden en graag willen...en toen moest ik dus o.a. aan jouw en Jolie denken.
ik wilde het net zeggen... scheelt mij weer tikkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat een onzin, en dan nog, zelfs al is het alleen voor het plezier van de ouders, zolang je het kind er geen kwaad mee doet boeit het niet toch? Ik weet bijna wel zeker dat het mijn baby straks ook heel weinig kan schelen of haar kamertje met zorg is uitgezocht of dat ze in een tigste-hands "het moet maar" wiegje ligt. Die kamer is er nu nog vooral voor mij om naar te kijken ja. En de kleertjes t/m haar weet ik veelste ook. Maar dat geeft toch niet? T is toch geen schande dat je wilt dat je kind er verzorgd en leuk bijloopt
![]()
hahaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:10 schreef Luchtbel het volgende:
Nee huup, maar ik welen nu ga ik keihard verder werken dan is er hopelijk vanmiddag tijd voor een ijsje op de markt op de terugweg.
Ik ben echt fan van een groot kind hebben
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:11 schreef Pandora73 het volgende:
cattie, wat een stoere knul heb je!
Dat bepalen wij wel, doe eens een foto?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:14 schreef cattie het volgende:
[..]
Gelukkig nu wel. De kapper is een heel ander verhaal.
Neyt zijn mama, ik ga ook liever naar de tandarts dan de kapper. Gisteren heb ik 4,5 uur bij de kapper gezeten, ik wilde zonodig blond, en nu lijk ik op de vogelverschrikker uit the wizard of Oz.
Ik durf alles met mn haar, maar niet helemaal blondquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:40 schreef cattie het volgende:
Ik vind het er zo nep uitzien, alsof ik een pruik op heb. Zal wel wennen zijn.
Ik moet mn grijs straks weer ff scheren, dan ben ik weer blote-billen-bakkebaardloosquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:42 schreef Estrys het volgende:
Staat je goed hoor Cattie![]()
Ik moet ook nodig mijn haar kleuren, het is GRIJSniet normaal.
toen ze hier op kraamvisite was mocht ze een flesje kolfmelk geven..dus zij voedt Elin, gaat haar telefoon, legt z zo t kind bij mn moeder op schoot en neemt ze haar telefoon opquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:50 schreef Estrys het volgende:
Nou Kleurdoos, ik denk dat ze met een dagje een kind niet op andere gedachte te brengen is hoor. Een kind van een ander is toch anders. Die is er namelijk niet voor altijd, die geef je weer terug aan de ouders. Maar wat een toestand. Wat zou ik ook boos zijn in zo'n situatie. Maar mijn zus is 3 jaar ouder en die zie ik al geen kind opvoeden...
Lijkt me ook zo'n pijn doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:45 schreef cattie het volgende:
Jullie zijn lief.![]()
Aha, Moussy gaat scheren en niet scheuren.![]()
Ik heb altijd shampoo voor de kleur van mn haar, dat scheelt de helftquote:Ik vind zelf rood mooier, maar dat wordt zo snel flets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is iemand toevallig naarEscher in het paleis/ geweest??
Eerlijk? Nee, hij heeft er geen zak aan, de bakken gaan onwijs meuren, omdat die beesten poepen en eten in hetzelfde water, stel je een kwak kattenvoer uit blik voor in water en dan een schildpadje er in te dobberen. En als je pech hebt zijn het ook nog bijters én vergeet niet dat ze groot worden, best wel wat aan ruimte nodig hebben en zo.. en ook land in de bak, zodat ze iig droog kunnen worden, anders gaat je schildpad rotten... nahjah, ík zou het echt niet doen, hoe leuk ik ze vind, bij anderenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Sugar het volgende:
Jongens, is een roodwangschildpadje leuk om te hebben voor Storm? In de dierenwinkel staat hij altijd binnen no time bij die beestjes te kijken en is er niet van weg te slaan. Nu denken we erover om dat voor zijn verjaardag te vragen (van opa en oma). Iemand die op dat idee wil schieten?
Een roodwangschildpadjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:57 schreef Sugar het volgende:
Jolie is zeker knap, vind ik ook echt!!!
Cattie, ik vind rood bij jou veel en veel mooier, sorry!![]()
![]()
Bix, leuk dat je er weer bent, ik miste je al echt hier.![]()
Jongens, is een roodwangschildpadje leuk om te hebben voor Storm? In de dierenwinkel staat hij altijd binnen no time bij die beestjes te kijken en is er niet van weg te slaan. Nu denken we erover om dat voor zijn verjaardag te vragen (van opa en oma). Iemand die op dat idee wil schieten?
Elin gaat echt niemand van een roze wolk af helpenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:06 schreef Pyttpytt het volgende:
Jeetje KD, je zusje is wel échte en puber he. zo herkenbaar, denken dat je alles wel weet en dat je het allemaal wel aankan, terwijl heel de wereld wel ziet dat het niet goed zal gaan. Want als die vriend van haar (hoe lang zijn ze samen eigenlijk...?) al twee andere kinderen heeft.. hoe trouw zal hij dan zijn aan dit pubermeisje en haar kindje? En als pubermeisje met een kind alleen staan, is nog even een slag erger dan metvriend, vrees ik. Ik zou inderdaad alle betrokkenen bij elkaar neerzetten, en met de volwassenen afspreken dat jullie het niet gaan hebben over 'hoe had je.."maar over "hoe gaan we'. Laat je zusje maar vertellen hoe ze het voor zich ziet. Maar aan mezelf als puber terugdenkende wordt dat geen gezellige middag...
En ik zou ook instanties niet schromen overigens. Vreemde ogen dwingen... dus wie weet neemt ze van vreemden wel iets meer aan. Je weet nooit...
En 'jammer' dat Elin zo lief is. Maar misschien helpt het haar toch van de roze wolk af. Al wordt ie maar lichtroze...
Wat je zelf al zegt, je kan praten als brugman, maar het gaat er toch niet in, puber = dwars dus willen toch doen wat ze willen. Ik zou mijn energie daar neit aan verspillen, maar haar helpen waar ik zou kunnen. Mocht mijn dochter op haar 15de zo thuis komen, hetzelfde.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:06 schreef Pyttpytt het volgende:
pubers
Psies. En ze blijven niet klein.quote:
Nee dat geloof ik ok niet neequote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
Elin gaat echt niemand van een roze wolk af helpenDat kan ze echt niet
Ik ook hoor, daarom hebben we er ook zo veel gehadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind ratjes leuker dan cavia`sEen rat kun je trucjes leren
en ze plassen alles onder maar zijn wel erg lief..vrouwtjes zijn veeeel drukker en minder aanhankelijk.dus daarom had ik toch liever mannetjesquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:17 schreef RockabeIIa het volgende:
ik vind mannetjesratten zo vies! Die hebben van die enorme... dingen onder aan hun buik hangen en als ze dan over je handen lopen voel je ze gewoon!
Neuh. Hier en daar een steekje maar weinig waarvan ik denk oeh! zou het?!quote:
Nah ik ben redelijk nuchter hoor...ik heb het nu alleen zo te doen met die arme babyquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:45 schreef huuphuup het volgende:
jeuzus jij hebt geen televisie nodig zegt klinkt idd wel heel erg soapy...
kijk wel uit dat je jezelf niet verliest in de ellende, als je snapt wat k bedoel.
[..]
Neuh. Hier en daar een steekje maar weinig waarvan ik denk oeh! zou het?!![]()
ik heb net mango-sorbetijs op, en als dat niet helpt ga k misschien toch die tip van Mous maar es proberen en vanmiddag een ijsje halen in het winkelcentrum hier in de buurtdan moet et goed komen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef Pyttpytt het volgende:
Weet iemand hier trouwens of het normaal is dat je een week na het trekken van twee kiezen nog steeds jemond niet open kan doen? Ik kan niets anders eten dan yoghurt en ben het zat..
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nah ik ben redelijk nuchter hoor...ik heb het nu alleen zo te doen met die arme babyen ik zit op 3 uur reisafstand
ik schrok net wel van r hyvesprofiel..vol met foto's van haar geftotosoept met elindus misschien is er zelfs opzet van haar kant. :S
* Pyttpytt jaloers is....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Geen idee, tandarts bellen?
*knapperige worteltjes wegkauwt*
Toen F. dat de laatste keer had en ging bellen kreeg hij als antwoord dat hij even door moest bijten en dat kaakgewricht zo normaal mogelijk moest belasten. Het is pure stijfheid, niet meer en niet minder...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef Pyttpytt het volgende:
Weet iemand hier trouwens of het normaal is dat je een week na het trekken van twee kiezen nog steeds jemond niet open kan doen? Ik kan niets anders eten dan yoghurt en ben het zat..
ja, mijn moeder zit nu bij jeugdzorg ik denk dat ze wel met dit soort info komen, thnxquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Igraine het volgende:
KD, in Rotterdam is er bijvoorbeeld Arosa, die jonge zwangere meisjes en tienermoeders helpt. Ik weet niet in welke regio ze woont, maar wellicht dat iets dergelijks daar ook bestaat.
Opvang
Tienermoeders in de leeftijd tot 23 jaar behoren van oudsher al tot de doelgroep van ArosA. Voor deze doelgroep bestaat een aparte woonvoorziening waar vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week begeleiding aanwezig is.
Doel van de begeleiding is de voorbereiding op het zelfstandig wonen en leven met één of meer kinderen. Er is expliciete aandacht voor het ‘jong moeder zijn’ en het bieden van opvoedingsondersteuning. Bij de begeleiding van deze meisjes wordt de nadruk gelegd op het vinden van geschikte scholing en werk.
Het stomme is dat het verrekte zeer doet als ik iets 'forceer' en dat het echt geen milimeter beter wordt.... En mijn medicijntjes zijn nu op.... Straks toch maar even ellen, maar ze zijn mu lunchen....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toen F. dat de laatste keer had en ging bellen kreeg hij als antwoord dat hij even door moest bijten en dat kaakgewricht zo normaal mogelijk moest belasten. Het is pure stijfheid, niet meer en niet minder...
En ja, na een dag was het ook al beduidend minder, maar wel even doorbijten in eerste instantie dus.
Ik kan niet ziehien! *snel vriendjes worden gaat met kleurdoosquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juh het is echt op en top woonwagenkamp
Nou, mss ben ik dan erg achterdochtig, maar dat belletje rinkelde hier gisterenavond al naar mate het verhaal zich ontvouwde.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:05 schreef Stout het volgende:
Ohhhhh MG mijn eerste gedachte nu is : Opzet, dikke vette opzet..... maar daar kan ik natuurlijk goed naast zittten maar daar lijkt het wel verdacht naar..
Of ze gaat zoeken naar het klepje waar de batterijen achter zitten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vanaf 25 mrt zie ik net.
en ja ik ben boos, maargoed dat werkt niet mee natuurlijk.Vooral dat egoisme van haar, ze zet niet alleen haar leven op de kop, maar dat van een baby, haar ouders,zusje etc.
Niemand zal haar met een veilig gevoel bij die vriend laten, of dat ze alleen is met bjjv een huilbaby ofzo. waarschijnlijk zet ze r ipod op als de baby huilt.
pff
ik probeer altijd uit te gaan van geen opzet....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, mss ben ik dan erg achterdochtig, maar dat belletje rinkelde hier gisterenavond al naar mate het verhaal zich ontvouwde.
Het is vreselijk voor de baby, maar dit klinkt mij in de oren als het standaard-breerzer-sletjes verhaal van zo'n grietje die ook wel denkt het geluk al gevonden te hebben in een vent die veel ouder is dan zij, kindje erbij, lekker uit huis, uitkerinkje, lekker makkelijk allemaal!
Dit soort verhalen kan je toch bijna met je ogen dicht uittekenen...
Neemt niet weg dat het vreselijk triest is hoor...
Ik denk alleen dat alle adviezen om maar zo veel mogelijk in contact met haar te blijven een stuk beter zijn dan verder proberen aan te dringen op abortussen of maatregelen.
Dit meisje heeft alles in haar hoofd al helemaal gepland volgens mij hoor... die zit niet te wachten op adviezen van instellingen en wat dan ook...
i know maar ze is nog maar 15..ik kan pislink gaan doen..maar iedereen is nu al tegen haar..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:20 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik vind het maar knap van je dat je zo netjes blijft kleurdoos. Aan mij had ze een slechte gehad!
echt knap ja ! Zelfs als docent die het al een flink aantal malen heeft meegemaakt krijg je nu toch wel behoorlijk kokend bloed door je aderenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:20 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik vind het maar knap van je dat je zo netjes blijft kleurdoos. Aan mij had ze een slechte gehad!
ja, en met reden. Ze heeft geen idee wat ze aan het doen is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
i know maar ze is nog maar 15..ik kan pislink gaan doen..maar iedereen is nu al tegen haar..
Ik had zo bij die vent op de stoep gestaan met het stoom uit mijn oren en zonder enige uitleg met haar weer naar buiten gelopen. En misschien had ik haar thuis wel enorm op d'r reet geslagen, omdat ze minderjarig is en ik het kon, net zolang totdat ze haar hersens weer ging gebruiken voor iets anders dan slechts opvulling van haar schedelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
i know maar ze is nog maar 15..ik kan pislink gaan doen..maar iedereen is nu al tegen haar..
Hee jankie!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Succes buuf
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:00 schreef Kleurdoos het volgende:Heeft ze ook een lichtgevende waterval of zingende vis aan de muur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
t is maar controle hè.quote:
Had mijn zusje ook, die had het helaas ook weer met haar blijvende gebit... die heeft nu ik weet niet hoeveel zooi in dr snuitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t is maar controle hè.En, als ik eerlijk ben hoeft er nooit wat te gebeuren aan mijn gebit.
Alleen dat van mijn kroost.
Daar vallen gewoon random gaten in lijkt wel. en ik schaam me dood. poets zelfs bij mijn 10 jarige nog na om het te voorkomen. Maar blijkbaar zijn zijn melktanden niet zo sterk ofzo.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
juh het is echt op en top woonwagenkamp
alstuquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:20 schreef mijsje het volgende:
hey Vicky, dat wil ik wel zien... linkje?
ben jij een tokkie?!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als je zelf een tokkie bent mag je dat zeggen.
En ik mag het zeggen
zeker niet duur, maar voor 1x vind ik het wel een beetje overdreven.. en zo spectaculair trouwen we nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:24 schreef mijsje het volgende:
zow, zeker suikerzoet, maar wel heel schattig! en helemaal niet zo duur!
idd.. en voor een verkleedjurkje vind ik m dan weer iets te duurquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:40 schreef mijsje het volgende:dat is ook weer iets, het moet wel bij je en bij de gelegenheid passen
![]()
Kleurdoos, ik kan me helemaal voorstellen dat je even uit je plaat gegaan bent... ik hoop alleen dat het helpt...
ik zie allemaal related linkjes staan erbij dus ik ga zo even verder kijkenquote:
ze doet het wel grappig idd, PAK JE BORS MA VAS!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:03 schreef huuphuup het volgende:bwhahaha ik kom deze tegen na een rondje youtuben. Ik ga echt stuk, tranen over mn wangen
geboren en opgetogen
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:19 schreef Kleurdoos het volgende:
zal ik een reactiefilmpje voor haar maken
ben je familie van mequote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Tenenkrommend dat dialect. Zo praat grotendeels van mijn familie. Je hoort al van ver waar ze vandaan komen en als je het niet hoort zie je het wel aan hun outfit en al het goud dat ze dragen.
Ik vind wel dat je generaliseert hoor Fajaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Tenenkrommend dat dialect. Zo praat grotendeels van mijn familie. Je hoort al van ver waar ze vandaan komen en als je het niet hoort zie je het wel aan hun outfit en al het goud dat ze dragen.
waar?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:44 schreef Stout het volgende:
Wij zitten buiten (bloedheet overigens, dus we gaan nu naar binnen) maar ineens wel 3 of 4 ambu's te horen, ga ik op internet kijken zijn dr 5 opweg naar een waterongeval.....plus brandweer
Krijg altijd zo de kriebels als een van de kids te spelen is..
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je generaliseert hoor FajaEen deel van mijn familie komt ook hoorbaar uit Utereg en zij zijn heel netjes gekleed met eventueel als sieraad slechts een beschaafd gouden hugenotenkruisje aan een halskettinkje.
Ik had het niet zo zeer over het uit Utrecht vandaan komen. Maar zo praten de meeste op het kamp ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:50 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je generaliseert hoor FajaEen deel van mijn familie komt ook hoorbaar uit Utereg en zij zijn heel netjes gekleed met eventueel als sieraad slechts een beschaafd gouden hugenotenkruisje aan een halskettinkje.
ik ook, zo'n 30% van alle woonwagenbewoners in nl,Opdam, Wolters, en de vries..voornamelijk apeldoorn amersfoort en zwollequote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Ik had het niet zo zeer over het uit Utrecht vandaan komen. Maar zo praten de meeste op het kamp ook.
@Kleurdoos, geen idee. Ik heb familie door heel NL.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Maar zo praten de meeste op het kamp ook.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:19 schreef RockabeIIa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)evalling__.html?p=18
Zal je maar gebeuren...
Bizar zegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Zal je maar gebeuren...
Gatver, dat is wel heel bizar zeg! Wat een nachtmerrie!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Zal je maar gebeuren...
Bij mij komen de meeste uit A'dam, Haarlem, Alkmaar, Soesterbergquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:10 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik ook, zo'n 30% van alle woonwagenbewoners in nl,Opdam, Wolters, en de vries..voornamelijk apeldoorn amersfoort en zwolle
oef het zal je gebeuren iddquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Zal je maar gebeuren...
Nou dan moet je niet hier zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:58 schreef Guuzewuus het volgende:
Halloooo.
Hoe is het weer daar? Wij komen morgen weer naar huis en ik heb geen zin meer in hitte.
Ooow, pffffquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:59 schreef Stout het volgende:
[..]
Nou dan moet je niet hier zijnHier is t heet
make up je babyquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:50 schreef Kleurdoos het volgende:
nog een leuk thema bedenken.
make-uppen met parkinson
of kleurenblind make-uppen
En dan op het wandelende takken forum plaatsenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
make up je baby
maar die wandelende tak klinkt ook wel als een strak plan
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:57 schreef mijsje het volgende:
Rewimo onder het mes? wat naar... of wilde je wel het omdat het alleen maar beter kan worden?
heerlijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga eten op het strand met man en kinderen. Tomatensoep, wraps en een roomijsje toe, daarna afspoelen in zee![]()
Nou dan kun je je lol opquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:58 schreef Guuzewuus het volgende:
Halloooo.
Hoe is het weer daar? Wij komen morgen weer naar huis en ik heb geen zin meer in hitte.
De arts kan niet garanderen dat het na de operatie ook goed blijft. Maar dat besefte ik al en dat risico neem ik. Hopelijk ben ik wel weer een tijd van mijn klachten af daarna.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:46 schreef Fannie het volgende:
Hooiiiiii
Ik ben weer ietwat bijgelezen....![]()
Rewimo, vervelend dat je weer geopereerd moet worden aan je pols, hopelijk heb je daarna geen last meer.
En wat is een Mirena? een spiraaltje of iets dergelijks? Ook hopelijk daar snel geen krampen meer van![]()
Is het niet veel goedkoper om gewoon je deur dicht te doen?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:55 schreef Anitra het volgende:
wij hebben een grote ventilator (echt groot, zo'n hans klok ding zal ik maar zeggen) die staat halverwege de huiskamer en die blaast naar de buitendeur. Voordeel? De warme lucht komt niet binnen
Ik dacht dat die winkel weer zo'n turkenwinkeltje was met van die plastiek chinese flut schoenen, oke voor die gympen klopt dat ook wel, maar die andere zijn van dat orthopedische verantwoordelijke gedoe van de schoenenreus, leer binnen en buiten en een voetbedje, olé!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:14 schreef Lenaatje het volgende:
Jeej Moussy zo kun je nog eens schoenen kopen!!
Ik zit te wachten. Mijn dinnetje komt me zo ophalen zodat ik niet met het fietsje hoef. En nu heb ik een ander plan, ik wil wel in een koele bios zitten en ze weet nog van niets... Hmmmmquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou dan kun je je lol op't Wordt morgen 35 graden
Christan kreeg vandaag al Hitzefrei (11.25 uit en geen huiswerk) en dat gebeurt morgen ongetwijfeld ook. Waar jij zit is het vast koeler
heb k vandaag gedaan. Verlicht wel hoor, maar t blijft blughquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:47 schreef Estrys het volgende:
voeten in een bak water en ijsjes eten Huup
je planning suckt natuurlijk ook wel een beetjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
heb k vandaag gedaan. Verlicht wel hoor, maar t blijft blugh
Heb je al een foto van je rijbewijs?quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:54 schreef YPPY het volgende:
[..]
Heb je al een foto van je rijbewijs?
Nee, ik wil eigenlijk wel heel graag weten hoe groot ze is en wat ze weegt.quote:
In Vlaardingen? Woon je daar in de buurt? (ik woonde er tot kort geleden)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
Ai Yppy, over rot getimed...
Hoewel... op zich vind ik het wel lekker om een stukje te gaan fietsen als het zo warm is dan heb je iig nog de rijwind die een beetje verkoeling geeft.
Ik ben echt express vanavond (samen met Sasha) even met F. mee gegaan iets ophalen in Vld. Lekker raampjes open in de auto en daarna op de snelweg de temp constant houden met de airco. Even gewoon normale temperaturen... Als het me morgen te gortig wordt rij ik gewoon nog een rondje.
Wat grappig, ik heb daar ook zo'n 20 jaar gewoond. Welk deel woonde jij?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:15 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
In Vlaardingen? Woon je daar in de buurt? (ik woonde er tot kort geleden)
Wij hebben geen airco en de gewone ventilator is kaduuk. Moet morgen lang stuk rijden. Je begrijpt, ik heb geen zin in morgen...
Holy (Noordquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:16 schreef Igraine het volgende:
[..]
Wat grappig, ik heb daar ook zo'n 20 jaar gewoond. Welk deel woonde jij?
Westwijk. Ik heb vroeger nog wel een vriendje gehad die in de Holy woonde, dus ik kwam er wel regelmatig.quote:
ik zit echt vol verbazing te kijkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ben woedendnu op sbs dat tienermoeder gedoe.. 13 en al een kind!!
alleen die moeder van de tweeling en die moeder met de zieke kindjes deden het volgens mij erg goed..maar die andere meisen, echt gruwelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:04 schreef huuphuup het volgende:
jeumig ze hebben ze wel weer uitgezocht zeg...
ik ben ook wel benieuwd of t terug te zien is morgen
geniet van je ijsje mous. Ik heb dr ook net 1 op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |