quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:11 schreef TimKuik het volgende:
Tevens nog een antiklacht: Ik ga nu Lasagne eten.. Gemaakt door moeders.
Vanavond nog een heerlijke Calzone Speciaal gehadquote:
zie mijn postquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:37 schreef ThaOMG het volgende:
Volgens mij zijn de pizza-maak-paupers aan het bezuinigen ofzo, ik had gister ook pizza ( diepvries
) en daar zat bijna niks op
Ik had het niet over de kaas . maar over alle andere troep die erop zitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:39 schreef Sjibble het volgende:
[..]
zie mijn post
Jullie doen alsof de kaas de hele saus moet bedekkenNee een kilo kaas in je bakkes is lekker
Wat verwacht je dan van je dokter utker pizza's van een anderhalve euroquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:40 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Ik had het niet over de kaas . maar over alle andere troep die erop zit
Dat jullie geen pizza's kunnen maken (ingrediënten voorbakken) betekent niet dat jullie er te weinig op moeten gooien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:24 schreef Sjibble het volgende:
Het is echt waar, er gaat echt teveel kaas op.
Het onderzoek klopt, en je klacht is ongegrond.
Doe jij maar eens lekker veel kaas met shoarma. Als de shoarma diep in de kaas zit wordt deze niet gaar.
Nee dat vind je lekker
Geloof me, ik werk in 1 van die tenten. En een pizza met de juiste hoeveelheid kaas komt zoveel beter uit de oven als dat de gemiddelde miepen er op gooien. Dan zijn alle ingredienten ook goed gaar.
Zo hoort het..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:28 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Vanavond nog een heerlijke Calzone Speciaal gehad
Met echt alles té veel
Dit dus ook, Dokter Pauper pizza's!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:37 schreef ThaOMG het volgende:
Volgens mij zijn de pizza-maak-paupers aan het bezuinigen ofzo, ik had gister ook pizza ( diepvries
Veelquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van je dokter utker pizza's van een anderhalve euro
Ga slapen manquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:46 schreef ThaOMG het volgende:
En ik hoef ook geen korsten die zacht zijn( wat ik gister ook had
)
Welgeteld 6 stukjes ananas op mijn pizza hawaiiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:37 schreef ThaOMG het volgende:
Ik ga er maar van uit dat je wel beter weet, maar expres aan het trollen bentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat jullie geen pizza's kunnen maken (ingrediënten voorbakken) betekent niet dat jullie er te weinig op moeten gooien.![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Welgeteld 6 stukjes ananas op mijn pizza hawaii
mmmmmmm, heerlijk, ik krijg er gewoon megahonger vanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 06:32 schreef Biels het volgende:
Je pizza is voor mietjes. Echte mannen eten
[ afbeelding ] danwel [ afbeelding ]
Jij krijgt geen pizza alleen op of wat ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef kosmonaftx het volgende:
Je gaat toch een pizza niet alleen opvreten? Ik met me vrouw.
me vrouw?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef kosmonaftx het volgende:
Je gaat toch een pizza niet alleen opvreten? Ik met me vrouw.
Heb je het artikel überhaupt gelezen? Blijkbaar niet, want ze hebben dat in een laboratorium onderzocht en op 23 van de 29 pizza's zat gewoon echte kaas.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:19 schreef beantherio het volgende:
Mensen (of in dit geval: tijdschriften) die denken dat er tegenwoordig nog echte kaas op pizza's zit.
Werken in een pizzatentquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:24 schreef Sjibble het volgende:
Het is echt waar, er gaat echt teveel kaas op.
Het onderzoek klopt, en je klacht is ongegrond.
Doe jij maar eens lekker veel kaas met shoarma. Als de shoarma diep in de kaas zit wordt deze niet gaar.
Nee dat vind je lekker
Geloof me, ik werk in 1 van die tenten. En een pizza met de juiste hoeveelheid kaas komt zoveel beter uit de oven als dat de gemiddelde miepen er op gooien. Dan zijn alle ingredienten ook goed gaar.
Wat wil je nou???quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:02 schreef TimKuik het volgende:
De pizza's van tegenwoordig bevatten te weinig van alles
<...>
Klacht: KUT conclusie! Er kan nooit te weinig op een pizza zitten!
op mijn diepvriespizza stond nog gewoon oetker zoals het moetquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van je dokter utker pizza's van een anderhalve euro
Ik werk zelf bij een pizza afhaal, en we hebben flink schijt aan bezuinigen. Ik maak ze meestal niet, maar bezorg ze, maar de mensen die ze maken denken aan alles behalve hoeveel kaas er wel of niet op moet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:37 schreef ThaOMG het volgende:
Ik kan niet lezen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Heb je het artikel überhaupt gelezen? Blijkbaar niet, want ze hebben dat in een laboratorium onderzocht en op 23 van de 29 pizza's zat gewoon echte kaas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |