Mwoa, een goede is ook al aardig aan de prijs (richting 6 á 7duzend).. Een echte 5 Turbo lijkt me echt helemaal de bom om te hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat zou ik maar niet te hard roepen, er zijn genoeg Nederlandse tokkies hoor
Enneh de Clio Williams is toch wel wat anders (minder) dan de originele R5 GTT van vroegâh hoor
Zo bijzonder is dat toch niet? Het is pas bijzonder als je de W12 of een V10 ziet, die zijn helemaal exclusief in Nederlandquote:Op dinsdag 2 maart 2010 04:08 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Geen pic, wel gespot: VW Pheaton.
Nog nooit gezien in NL (ik dan), kwam mij voorbij fluisteren op de A28 net over de IJsselbrug in Zwolle. Ik was een beetje afgeleid door deze auto dat ik bijna mijn afrit miste
Leuke dingen dat!quote:Op zondag 21 februari 2010 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Renault 5 GT Turbo
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Valburg
Datum: 20 februari 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Wat hangt er nou voor prijskaartje aan dat ding?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:39 schreef oshiro het volgende:
[..]
Leuke dingen dat!
Hier z'n snellere broer gespot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die stond te koop voor 35k vraagprijs...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat hangt er nou voor prijskaartje aan dat ding?
Reken maar op op 30 ruggen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat hangt er nou voor prijskaartje aan dat ding?
Dat is (of was?) die demo auto van de dealer in Eindhoven. Een DB9 met sportpakket (zie velgen oa.)quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vanochtend langs de A50, volgens mij bij "de Slenk", vlak voor de A12 richting Utrecht. Met excuses voor de crappy phone-pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor mij wel want ik heb hem nog nooit zien rijden. Of het een W12/V10 was weet ik niet want hij reedt ineens naast me.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet? Het is pas bijzonder als je de W12 of een V10 ziet, die zijn helemaal exclusief in Nederland.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die stond te koop voor 35k vraagprijs...
Zhe fack! Ik weet dat die dingen exclusief en niet goedkoop zijn, maar dat is serieus fucking veel geld!quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:52 schreef blup het volgende:
[..]
Reken maar op op 30 ruggen.
Edit, 35 voor deze dus.
Een phaeton koop je al vanaf 14.000 euro, zo bijzonder zijn ze niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet? Het is pas bijzonder als je de W12 of een V10 ziet, die zijn helemaal exclusief in Nederland.
Net een Gallardo naast me, vooraan bij het stoplicht. Vrij baan, dus je verwacht dat zo'n vent flinkt wegtrekt. Ik raampje open, radio uit om van het geluid te genieten, rijdt die vent me toch goffedomme weg als een overrijpe bejaarde.
Wanneer leren sukkeltjes zoals jij nu eens dat bijzonderheid van een auto en aanschafprijs verrekte weinig met elkaar te maken hebben?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:59 schreef Coldblue het volgende:
[..]
Een phaeton koop je al vanaf 14.000 euro, zo bijzonder zijn ze niet.
Mooi!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:28 schreef blup het volgende:
FapFapFap!!!!111
Ben gister zn iets oudere broertje tegen gekomen.
[ afbeelding ]
Williams
Die kont is nog overheen te komen, maar die neus en die grille zijn wel zo grenzeloos lelijk! Wel opvallend trouwens dat deze Techart-versie dus nog met enige regelmaat verkocht is want hij wordt zo af en toe nog wel eens gespot. Veel andere tuningcreaties zie je (bijna) nooit meer terug (Ruf bijvoorbeeld).quote:
Iedere dag, er staat er een bij mij in de straatquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer zie je nu een Ford P100?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Ford P100
Eigenaar: Sutherland
Land van herkomst: Nederland
Datum: 6 februari 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
De eerste die ik spotte ooit was een w12quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad ook al gespot in Stuttgart (bij de Porsche dealer aldaar).quote:Op zaterdag 13 maart 2010 03:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kont is nog overheen te komen, maar die neus en die grille zijn wel zo grenzeloos lelijk! Wel opvallend trouwens dat deze Techart-versie dus nog met enige regelmaat verkocht is want hij wordt zo af en toe nog wel eens gespot. Veel andere tuningcreaties zie je (bijna) nooit meer terug (Ruf bijvoorbeeld).
deze was in parkeergarage weena in rotterdamquote:Op zondag 14 maart 2010 17:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad ook al gespot in Stuttgart (bij de Porsche dealer aldaar).
Blijft lekker zo'n Aston Martin Vanquishquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de file staan hoeft niet altijd vervelend te zijn![]()
!!! Zojuist gespot op E40 tussen Haasrode en Brussel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K snap nooit zo goed dat n ferrari rood "moet" zijn... Zat andere kleuren die m ook mooi staan.. zoals bovenstaande voorbeeld..quote:
Een 360 modena in het geelquote:Op maandag 15 maart 2010 18:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
K snap nooit zo goed dat n ferrari rood "moet" zijn... Zat andere kleuren die m ook mooi staan.. zoals bovenstaande voorbeeld..
Ok je moet m niet verneuken door rare kleurtjes, maar mooi donkerblauw, zwart etc.. kan prima..
daar zou je nog van opknappen ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
kale kruin + lang haar
Als ik ooit kalend word neem ik dreads
Kale kruin met een ring van dreads
Ach, de een ziet er een beetje apart uit, de ander heeft een Opel Astra.. Ik weet niet wat erger is...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
daar zou je nog van opknappen ook![]()
Is dat zo'n bijzondere auto?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de file staan hoeft niet altijd vervelend te zijn![]()
!!! Zojuist gespot op E40 tussen Haasrode en Brussel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is een Aston Martin Vanquish. Niet verwarren met een Jaguar XK die er op een vage foto best op lijkt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Is dat zo'n bijzondere auto?
Zo';n een stond hier vorig jaar 2x in de week. Prachtige roden leren bekleding, asbak vol peuken.
Alleen van de buitenkant leek hij 2 jaar niet gewassen
Dus dacht dat het een cheapy cheapy editie was.
Dan zit ik al helemaal verkeerd, dacht dat het een maserati was.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is een Aston Martin Vanquish. Niet verwarren met een Jaguar XK die er op een vage foto best op lijkt.
De XK is niet zo ontzettend bijzonder. Een Vanquish zie je niet vaak!
Dan zal dat wel een 3200GT (of heel misschien een 4200GT) geweest zijn. Die jij dan hebt gezien hé.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan zit ik al helemaal verkeerd, dacht dat het een maserati was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |