Die kont is nog overheen te komen, maar die neus en die grille zijn wel zo grenzeloos lelijk! Wel opvallend trouwens dat deze Techart-versie dus nog met enige regelmaat verkocht is want hij wordt zo af en toe nog wel eens gespot. Veel andere tuningcreaties zie je (bijna) nooit meer terug (Ruf bijvoorbeeld).quote:
Iedere dag, er staat er een bij mij in de straatquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Wanneer zie je nu een Ford P100?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: Ford P100
Eigenaar: Sutherland
Land van herkomst: Nederland
Datum: 6 februari 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
De eerste die ik spotte ooit was een w12quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat toch niet? Het is pas bijzonder als je de W12 of een V10 ziet, die zijn helemaal exclusief in Nederland.
Ik heb hem inderdaad ook al gespot in Stuttgart (bij de Porsche dealer aldaar).quote:Op zaterdag 13 maart 2010 03:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kont is nog overheen te komen, maar die neus en die grille zijn wel zo grenzeloos lelijk! Wel opvallend trouwens dat deze Techart-versie dus nog met enige regelmaat verkocht is want hij wordt zo af en toe nog wel eens gespot. Veel andere tuningcreaties zie je (bijna) nooit meer terug (Ruf bijvoorbeeld).
deze was in parkeergarage weena in rotterdamquote:Op zondag 14 maart 2010 17:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad ook al gespot in Stuttgart (bij de Porsche dealer aldaar).
Blijft lekker zo'n Aston Martin Vanquishquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de file staan hoeft niet altijd vervelend te zijn![]()
!!! Zojuist gespot op E40 tussen Haasrode en Brussel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K snap nooit zo goed dat n ferrari rood "moet" zijn... Zat andere kleuren die m ook mooi staan.. zoals bovenstaande voorbeeld..quote:
Een 360 modena in het geelquote:Op maandag 15 maart 2010 18:35 schreef Koepert het volgende:
[..]
K snap nooit zo goed dat n ferrari rood "moet" zijn... Zat andere kleuren die m ook mooi staan.. zoals bovenstaande voorbeeld..
Ok je moet m niet verneuken door rare kleurtjes, maar mooi donkerblauw, zwart etc.. kan prima..
daar zou je nog van opknappen ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
kale kruin + lang haar
Als ik ooit kalend word neem ik dreads
Kale kruin met een ring van dreads
Ach, de een ziet er een beetje apart uit, de ander heeft een Opel Astra.. Ik weet niet wat erger is...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
daar zou je nog van opknappen ook![]()
Is dat zo'n bijzondere auto?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de file staan hoeft niet altijd vervelend te zijn![]()
!!! Zojuist gespot op E40 tussen Haasrode en Brussel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |