Aan de hoek van de foto te zien een vrachtwagen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan stel ik maar de vraag die jij graag wilt horen: Waarin rijd jij?
Was al genoemdquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Aan de hoek van de foto te zien een vrachtwagen.
Die heb ik volgens mij ook gespot, op de A18quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:03 schreef Den_Haag het volgende:
Eergisteren nog een leuke gespot.
Nissan GT-R
[ afbeelding ]
Bij de volgende spot is ie om een boom gevouwenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij ook gespot, op de A18Kwam me echt met een noodgang voorbij, ik reed 140-150
Hij reed nu niet echt door. Ging eraf bij Delft.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij de volgende spot is ie om een boom gevouwen
Goede spot. P2 Privium-dek?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:36 schreef ForumGek het volgende:
Laatst een Saleen gespot @ schiphol.
Wel grappig dat ie bij de RDW als Ford Mustang erin staat, wat het natuurlijk eigenljk ook is.
[ afbeelding ]
Die's idd wel heel fresh!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:21 schreef Elegy het volgende:
Gisteren op de A9/(die andere weg naar Haarlem-Zuid langs de Ikea)
De Porsche Panamera. Gisteren op kenteken gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van mijn collega met zijn iphone, dus beetje brakke kwaliteit en wat donker
Nice! Is dat een V-Spec?quote:
Wel, dat is mij niet geheel duidelijk. De berichten zijn een beetje tegenstrijdig. Enerzijds voldoet ie wel aan alle carbon fibre-onderdelen, maar vaak lees ik ook weer dat Spec V's enkel zwart uitgevoerd worden. Aan de andere kant vind je af en toe exact dezelfde two-tone uitvoering als je op GT-R Spec V zoekt bij Google, zie onderstaande afbeelding:quote:
Super mooie Mercedes!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:45 schreef CybPraetorian het volgende:
Leuke spots inderdaad!
Ik heb nog een aantal spotjes liggen uit Dusseldorf, een Rolls is daar zelfs een hele bijzonder verschijning!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vandeweek bij mn hotel, erg mooie uitvoering van de Merc CL63 AMG met carbon pack:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi nu wachten tot mijn roadster hier terug komt...quote:Op donderdag 24 september 2009 00:31 schreef PierreTT het volgende:
Een kleine bijdrage...
[ afbeelding ]
Smart Roadster
Eleanor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef CybPraetorian het volgende:
Hotrod iemand? Combo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |