Aan de hoek van de foto te zien een vrachtwagen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan stel ik maar de vraag die jij graag wilt horen: Waarin rijd jij?
Was al genoemdquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Aan de hoek van de foto te zien een vrachtwagen.
Die heb ik volgens mij ook gespot, op de A18quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:03 schreef Den_Haag het volgende:
Eergisteren nog een leuke gespot.
Nissan GT-R
[ afbeelding ]
Bij de volgende spot is ie om een boom gevouwenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij ook gespot, op de A18Kwam me echt met een noodgang voorbij, ik reed 140-150
Hij reed nu niet echt door. Ging eraf bij Delft.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij de volgende spot is ie om een boom gevouwen
Goede spot. P2 Privium-dek?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:36 schreef ForumGek het volgende:
Laatst een Saleen gespot @ schiphol.
Wel grappig dat ie bij de RDW als Ford Mustang erin staat, wat het natuurlijk eigenljk ook is.
[ afbeelding ]
Die's idd wel heel fresh!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 09:21 schreef Elegy het volgende:
Gisteren op de A9/(die andere weg naar Haarlem-Zuid langs de Ikea)
De Porsche Panamera. Gisteren op kenteken gezet:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's van mijn collega met zijn iphone, dus beetje brakke kwaliteit en wat donker
Nice! Is dat een V-Spec?quote:
Wel, dat is mij niet geheel duidelijk. De berichten zijn een beetje tegenstrijdig. Enerzijds voldoet ie wel aan alle carbon fibre-onderdelen, maar vaak lees ik ook weer dat Spec V's enkel zwart uitgevoerd worden. Aan de andere kant vind je af en toe exact dezelfde two-tone uitvoering als je op GT-R Spec V zoekt bij Google, zie onderstaande afbeelding:quote:
Super mooie Mercedes!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:45 schreef CybPraetorian het volgende:
Leuke spots inderdaad!
Ik heb nog een aantal spotjes liggen uit Dusseldorf, een Rolls is daar zelfs een hele bijzonder verschijning!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en vandeweek bij mn hotel, erg mooie uitvoering van de Merc CL63 AMG met carbon pack:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hihi nu wachten tot mijn roadster hier terug komt...quote:Op donderdag 24 september 2009 00:31 schreef PierreTT het volgende:
Een kleine bijdrage...
[ afbeelding ]
Smart Roadster
Eleanor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef CybPraetorian het volgende:
Hotrod iemand? Combo!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jupquote:
Daimler DS420quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:14 schreef ForumGek het volgende:
Koninklijke? Daimler
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je daar nou alleen heen om auto's te bekijken of heb je er iets te doen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:45 schreef CybPraetorian het volgende:
Leuke spots inderdaad!
Ik heb nog een aantal spotjes liggen uit Dusseldorf, een Rolls is daar zelfs een hele bijzonder verschijning!:
en vandeweek bij mn hotel, erg mooie uitvoering van de Merc CL63 AMG met carbon pack:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Die rode is een Volkswagen Karmann Ghia, niks Amerikaans aan dus.
Zoiets, max 2-3 keer per jaar, maar Dusseldorf is sowieso een leuke stad voor een dagje uit en "mensen kijken". Vaak Aug-sep en begin December (icm Essen Motorshow) en soms nog een keer in het voorjaar. Komt elke keer wel weer wat anders tegen. Wat je de laatste tijd hebt gezien is allemaal van 1 dag...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:17 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ga je daar nou alleen heen om auto's te bekijken of heb je er iets te doen?
Het lijkt me dat je na een 2-3 keer de auto's wel gezien hebt...
Wel zonde van de overbelichting op een paar foto's trouwens, heb je geen polarisatie-filter?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef Faxie het volgende:
Ik heb hier in het dorp (Ossendrecht) een Mercedes SLS AMG gespot![]()
Helaas geen foto, maar zal het in de gaten blijven houden.
Ding is pas Januari leverbaar... vreemd dat ik 'm nu dan al zie...
Want? Camera op mijn telefoon is primaquote:Op woensdag 30 december 2009 11:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, of een camera meenemen onderweg ipv een telefoon, nog beter.
Haha ja dat zal 'm dan wel geweest zijnquote:Op woensdag 30 december 2009 11:46 schreef renedis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
staan op autoweek nog meer pics:
http://www.autoweek.nl/autonieuws/13336/Mercedes-SLS-in-Vinexwijk
Dat lelijke ongewassen ding staat elke dag daar bij de KPNquote:Op woensdag 4 november 2009 21:27 schreef CybPraetorian het volgende:
Lotus Elise S1 @ Den Haag
[ afbeelding ]
Dan wordt ie tenminste gebruiktquote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat lelijke ongewassen ding staat elke dag daar bij de KPNWeer of geen weer. (zo te zien had hij hem vandaag wel gewassen)
Pre-productie testmodelquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:28 schreef Faxie het volgende:
Ik heb hier in het dorp (Ossendrecht) een Mercedes SLS AMG gespot![]()
Helaas geen foto, maar zal het in de gaten blijven houden.
Ding is pas Januari leverbaar... vreemd dat ik 'm nu dan al zie...
Ja ik heb er een aantal weken gezeten, en ik zag hem later inderdaad altijd. Frequente gebruiker inderdaad, en dat moet ook kunnen met zo'n Lotus lijkt me...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Dat lelijke ongewassen ding staat elke dag daar bij de KPNWeer of geen weer. (zo te zien had hij hem vandaag wel gewassen)
geprobeerd maar kreeg die kloteflitser niet uitquote:
Toevallig vandaag ook gezien bij de afrit Leidschendam. Vond het er nog wel redelijk uitzien.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:09 schreef bleiblei het volgende:
ik zag vandaag een bmw gt? wat een gedrocht. een combi van een x6 en een 7 serie. ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord.
Mja, met zo'n bak zal die bon van 60 euro je ook aan je kont roesten.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vanmiddag in Nijmegen:
[ afbeelding ]
Hij stond trouwens op een taxistandplaats:
[ afbeelding ]
Of beter gezegd, op twee taxistandplaatsen:
[ afbeelding ]
Ietsje later kwam ik ook nog een Maserati QP tegen, maar helaas heb ik daar geen foto van kunnen maken.
Echt als ik zo'n auto had zou het me werkelijk aan mn reet roesten hoeveel boetes ik zou krijgen, zolang ze m maar niet wegslepen!quote:Op zondag 7 februari 2010 15:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dezelfde Maybach was kennelijk in december 2006 in deeltje 36 ook al gespot.
Zou je trouwens twee bonnen krijgen als je op twee taxistandplaatsen tegelijk staat?
't Is een 5quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:09 schreef bleiblei het volgende:
ik zag vandaag een bmw gt? wat een gedrocht. een combi van een x6 en een 7 serie. ik had er in ieder geval nog nooit van gehoord.
Zeker wetenquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:53 schreef maartena het volgende:
Kwam ik vanmorgen tegen onderweg naar werk:
[ afbeelding ]
Compleet met flux-capacitator, ander tijd-reis-apparatuur en een "BTTF II" nummerbord.
Hij reed nog geen 88 Mph..... dus geen brandende bandensporen en een tijd-reis-sprong.
Betere kwaliteit foto's maakt mijn brakke Blackberry niet.
quote:
Die twee punten van de heftruck onder je frame hebben geeft enorm veel gewicht op die punten. In de meeste gevallen gaat dat prima, maar dat kan ook heel snel fout gaan en dat wil je niet met zo'n dure bakquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef Luco het volgende:
Hoe wilde je het dan doen? 40 Kabouters fluwelen handschoentjes aantrekken en die je wagen van je vrachtwagen af laten tillen?
Niet waar, dat deel van het chassis is juist gemaakt om extra kracht op te vangen. Anders kon een 2-koloms hefbrug niet eens bestaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Die twee punten van de heftruck onder je frame hebben geeft enorm veel gewicht op die punten. In de meeste gevallen gaat dat prima, maar dat kan ook heel snel fout gaan en dat wil je niet met zo'n dure bak
Net als een lift in een garage, moet je eigenlijk de druk verdelen over de zijkant (voor naar achter dus) van de auto, niet verticaal, dus zou je eigenlijk een speciaal frame onder de auto moeten leggen, en daar je heftruck-tanden onder zetten.
Wat dacht je van een fatsoenlijke autotrailer zoals Auto Siegl?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef Luco het volgende:
Hoe wilde je het dan doen? 40 Kabouters fluwelen handschoentjes aantrekken en die je wagen van je vrachtwagen af laten tillen?
indd zegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat dacht je van een fatsoenlijke autotrailer zoals Auto Siegl?
Is een heftruck niet gemaakt om zware dingen op te tillen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat dacht je van een fatsoenlijke autotrailer zoals Auto Siegl?
Jawel maar als je een Ferrari moet laten vervoeren dan doe je dat toch zeker met een beetje fatsoenlijk transport en niet een waarbij Henk de magazijnman even je peperdure auto op z'n heftrucklepeltjes neemt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is een heftruck niet gemaakt om zware dingen op te tillen?
Ja, daar heb je wel weer gelijk in..... maar het ziet er zo eng uit (eng als in dat kan nog wel eens goed misgaan), een auto op die manier in een vrachtwagen tillen..... volgens mij kun je dan beter een oprijplank gebruiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Barcaconia het volgende:
Niet waar, dat deel van het chassis is juist gemaakt om extra kracht op te vangen. Anders kon een 2-koloms hefbrug niet eens bestaan.
Ik heb al regelmatig auto's geladen op zeilopleggers met een heftruck. Van SUVs tot Aston Martins. Werkt perfect, is (gelukkig) nog nooit fout gegaan.
Ik heb bij een bedrijf gewerkt dat dit soort vervoer wel eens organiseerde
Onzin, even bukken en je kunt zo ziet of de sideskirts lager liggen dan het chassis. Anders kun je er nog gewoon een blok hout onder leggen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jawel maar als je een Ferrari moet laten vervoeren dan doe je dat toch zeker met een beetje fatsoenlijk transport en niet een waarbij Henk de magazijnman even je peperdure auto op z'n heftrucklepeltjes neemt?
Bij dat soort autos komen de skirts/body vaak erg laag uit, ook vaak odner het chassis. Dus op heftrucklepels is het dan al snel *krak*
Daarnaast is niet het hele chassis erop gemaakt om de auto op te krikken/liften.
Die gasten rijden waarschijnlijk dagelijks heftruck. Ik heb regelmatig moeilijkere kunstjes uit moeten halen dan een Ferrari anderhalve meter van de grond tillen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel weer gelijk in..... maar het ziet er zo eng uit (eng als in dat kan nog wel eens goed misgaan), een auto op die manier in een vrachtwagen tillen..... volgens mij kun je dan beter een oprijplank gebruiken.
Omdat schade bij een Ferrari iets duurder is als bij een Polo?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Onzin, even bukken en je kunt zo ziet of de sideskirts lager liggen dan het chassis. Anders kun je er nog gewoon een blok hout onder leggen.
Ik weet bijvoorbeeld dat bij een DB9 geen ruimte is voor de lepels + hout omdat de auto zo laag ligt. Wel een vlakke bodemplaat en 50-50 gewichtsverdeling. Gewoon vorken er onder en gaan dus.
Je kunt het wel moeilijker maken dan nodig is omdat het een Ferrari is, maar waarom zou je?
Daarom zeg ik: AutoSiegl.quote:Oprijplaten zouden wel heel lang moeten zijn wil je zo'n lage auto er op krijgen. Maak het niet moeilijker dan het is.
Juist, als je mijn auto met een heftruck op zou tillen liggen me sideskirts eronder vandaan. Kan bij een garage ook alleen op een normale brug en niet op een met 4 van die punten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jawel maar als je een Ferrari moet laten vervoeren dan doe je dat toch zeker met een beetje fatsoenlijk transport en niet een waarbij Henk de magazijnman even je peperdure auto op z'n heftrucklepeltjes neemt?
Bij dat soort autos komen de skirts/body vaak erg laag uit, ook vaak odner het chassis. Dus op heftrucklepels is het dan al snel *krak*
Daarnaast is niet het hele chassis erop gemaakt om de auto op te krikken/liften.
zijn gewoon de skirts die er fabriek af op zaten. Niet hele boeiende dingen hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
maar waarom stopt iemand dan ook side skirts onder zijn auto terwijl je weet dat je daar geheid problemen mee krijgt met al die drempels hier in nederland en dan zijn die drempels meestal ook niet zo laag.
Je moet ook geen schade maken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat schade bij een Ferrari iets duurder is als bij een Polo?
Hoevaak heb je zelf al een Ferrari met een heftruck opgetild?
In ruil voor één maand geen 'oppasgeld' betalen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik werk bij een transport bedrijf en diegene waar die ferrari van is, is iemand die ergensop het kamp vlak achter het bedrijf woont en een bekende van het bedrijf is en aan gezien we ook in roemenië rijden en een bedrijf hebben zullen ze ons wel gevraagd hebben of hem konden vervoeren. (dat is althans mijn logische verklaring)
Roemenie + Kamper... lekkere combi.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef sjoemie1985 het volgende:
die ferrari komt uit roemenië en is gekocht door iemand van een woonwagenkamp dat ergens achter het bedrijf ligt waar ik werk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |