Uiteraard voor die Porschequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:06 schreef SilentChaos het volgende:
Hey Roel, die kotssmiley was hoop ik voor die lelijke Porsche![]()
![]()
Die auto erachter is nice
En die R8 is ook gewoon vet
Waarom zou je in hemelsnaam een foto van een MR2 willen maken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:24 schreef jacobras het volgende:
Wauw, mooie auto's! Zag vanochtend nog een Porsche als deze: http://i43.tinypic.com/2vii1iu.jpg in Zwolle.
Gister kwam ik een Toyota MR2 oid tegen, was net te laat om op zebrapad te springen en foto te maken.
Ik weet niet of het een MR2 was, zag alleen dat het 3 letters waren, het leek daarop. Als ik zoek op MR2 kan ik overigens geen vergelijkbare foto van de auto vinden.quote:Waarom zou je in hemelsnaam een foto van een MR2 willen maken?
De eerste is in ieder geval een Ferrari California, de 2e een Rolls Royce, daar stopt mijn kennis bij de oudere types van dat merk.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:07 schreef Sandyman het volgende:
Deze 2 auto's recentelijk gespot in de USA. Jullie kunnen me vast wel vertellen welke types het zijn. Ik kan net het merk onderscheiden, maar types wordt voor mij iets te lastig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Belgie, aan de nummerplaat op die BMW te zien. Maar wel mooie gloednieuwe spots.quote:
Ferrari 458 Italia.quote:Op donderdag 1 april 2010 07:44 schreef Blik het volgende:
wellicht een domme vraag, maar wat voor model zijn die twee witte auto's?
quote:Op donderdag 1 april 2010 07:48 schreef Magneet het volgende:
Uit de categorie oudjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
STond nog best aardig in de lak moet ik zeggen
Jaaaaaaaaa VET, badMoFo!!!..quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:48 schreef ellevehC86 het volgende:
@ Seabrex, Marconiplein Rotterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen flauw idee wat voor merk het is, maar lievvvvvvvv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |