gaat t niet omquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:40 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik vrees dat je wat verkeerd doet.
Toevallig enig idee wanneer precies?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:36 schreef supkaa het volgende:
Ok dat was heeel kort over hun optreden op Reading, maar ze hebben beloofd morgen meer ervan uit te zenden
Ze beginnen om 23:45 engelse tijd met uitzendingen van Reading, geen idee wanneer het stuk over Them crooked vultures komtquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:34 schreef Don-Leon het volgende:
[..]
Toevallig enig idee wanneer precies?
quote:North America Fall Tour 2009
Thu, 1st October / Austin TX Stubb's
Fri, 2nd October / Austin TX Austin City Limits
Mon, 5th October / Nashville TN War Memorial
Tue, 6th October / Columbus OH LC Pavilion
Thu, 8th October / Detroit MI The Fillmore
Fri, 9th October / Toronto ONT Sound Academy
Sun, 11th October / Boston MA House of Blues
Mon, 12th October / Philadelphia PA Electric Factory
Wed, 14th October / Washington DC 930 Club
Europe Winter 2009
Thu, 10th December / Plymouth / Plymouth Pavilions
Fri, 11th December / Portsmouth / Portsmouth Guildhall
Sun, 13th December / Blackpool / Empress Ballroom
Mon, 14th December / Birmingham / O2 Academy Birmingham
Tue, 15th December / Edinburgh / Edinburgh Corn Exchange
Thu, 17th December / London / Hammersmith Apollo
En waar heb je die vandaan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:27 schreef arucard het volgende:
Ik heb nu ook een bootleg van hun lowlands optreden.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:39 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
En waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
Goede vergelijkingquote:Op zondag 6 september 2009 13:29 schreef SCH het volgende:
Klinkt wel goed maar om het nou meteen over een superband te hebben.
Beetje Real Madrid achtig, grote namen zijn nog geen verzekering voor geweldig voetbal of geweldige muziek.
Ja overal naar gezocht, maargoed nu maar eentje besteld op de site.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:42 schreef chansadres het volgende:
Nou, op Lowlands verkochten ze geen t-shirts. Op de website stonden van alle festivaloptredens 1 t-shirt (achterop stond een kaart van Europa en alle plaatsen waar ze stonden).
Als de releasedatum nadert komt het wel weer op gang.quote:
Hij mag anders wel even lekken. Het is zo stil rond de band...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:06 schreef Radioheader het volgende:
Volgens verschillende sites is de releasedatum 23 november. Heb gekeken op Amazon en CDwow.
Komt gelukkig al heel snel dichterbij!
quote:Them Crooked Vultures announce debut album tracklisting
Self-titled debut album by Dave Grohl, Josh Homme, John Paul Jones due next month
Them Crooked Vultures have announced details of their debut album.
The super-group which features Foo Fighters' Dave Grohl, Queens Of The Stone Age's Josh Homme and Led Zeppelin's John Paul Jones – will release their self-titled debut album on November 16.
The band who are set to tour the UK in December, have also revealed that more UK and European dates are set to be announced.
The tracklisting for 'Them Crooked Vultures' will be:
'No One Loves Me & Neither Do I'
'Mind Eraser, No Chaser'
'New Fang'
'Dead End Friends'
'Elephants'
'Scumbag Blues'
'Bandoliers'
'Reptiles'
'Interlude With Ludes'
'Warsaw or the First Breath You Take After You Give Up'
'Caligulove'
'Gunman'
'Spinning in Daffodils'
http://www.nme.com/news/them-crooked-vultures/47994
quote:sssssssst....maandag premiere van "New Fang" in 3voor12radio...Eindelijk: de eerste single van Them Crooked Vultures..Album volgt 16 nov. !!
EricCorton
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:25 schreef trebremmit het volgende:
Wat een saai nummer, maar goed ik had ook niet anders verwacht met die drol van de Foo Fighters. Homme bakt er trouwens ook weinig van de laatste jaren.
Nee, dat klopt. is ie idd. nietquote:
Dat is juist de hele hype, gevoed door de marketing campagne. Men verwacht een hele hoop vanwege de namen. Het moet nog blijken of het wat is.quote:Op zondag 1 november 2009 11:53 schreef Desunoto het volgende:
Gunmanwat is dat?!
Een beetje dance-rock achtig iets kan best heel erg tof zijn maar dit is gewoon slecht. Van deze groep had ik wel wat beters verwacht.
dit nummer is mind eraser (no chaser)quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:18 schreef Haunter het volgende:
Fragmentje van Give Less. Get More, volgens mij geen albumtrack?!
Bazen shit, luister nu New Fang al behoorlijk. Gunman is trouwens wel heel experimenteel, maarja wordt met spanning afwachten op de albumversie.quote:Op zondag 1 november 2009 20:05 schreef Banzaiaap het volgende:
Dinsdag gratis release van "Mind Eraser, No Chaser" op iTunes!![]()
http://www.fmqb.com/article.asp?id=1568864
quote:Op maandag 9 november 2009 13:52 schreef UnoclaM het volgende:
nobody loves me... shit wat een beest van een nummer...
als het goed is zijn er nog twee nieuwe nummers online te vinden, dus houd uw ogen open
Boh, bedankt man. John Paul Jones op het orgeltjequote:Op maandag 9 november 2009 23:32 schreef UnoclaM het volgende:
het officiele forum barst zowat uit zn voegen... t lijkt erop dat het album zeer binnenkort op internet terecht komt
iedereen zit erop te azen als een stel.. eh.. GIEREN
spinning in daffodils is inmiddels ook op internet te vinden en caligulove ook op
http://limelinx.com/files/ce1dbf4e7b335c3df74138f83cbef9da
de maker van de site van TCV claimt dat hij het album gaat leaken
http://twitter.com/leemartin
http://twitpic.com/omczb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |