TS is een undercover mod!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef Joe-Momma het volgende:
notes achtergelaten
Typisch weer iets voor Balkenende inderdaadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:41 schreef Joe-Momma het volgende:
Talloze pm's en notes achtergelaten maar de verkoper (balkellende) weigerd ff terug te mailen.
Zijn username zegt eigenlijk al genoegquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Bullshit wil graag ff in contact komen met BALKELLENDE..
Tja het blijkt. leek al te mooi om waar te zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Zijn username zegt eigenlijk al genoeg
Nee nog niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:54 schreef Quir het volgende:
Heb je al een bericht achtergelaten in de V&A FB?
quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Nou willen wij die PersonalMessage ook zien natuurlijk. Dus TS :
Wat zeg ik nou. Post die PM.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef Joe-Momma het volgende:
Ik heb de pm gelezen en we maken een nieuwe afspraak. Bedankt voor de uitleg en je pm..
Daarom is private message in leven geroepen zodat jullie darmen niet alles mee hoeven te lezen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou. Post die PM.
Dat PM Personal Message betekent. Moet ik het nog voor je vertalen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer en wat de neuk denk je me duidelijk te moeten maken?
Ook goed...boomknuffelaar!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat PM Personal Message betekent. Moet ik het nog voor je vertalen?
Klapjosti.
Nu begin ik te twijfelen. Ff opzoeken hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:22 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Ook goed...boomknuffelaar!!
het idee is het zelfde!!
Wie is hier nou de klapjostie!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:23 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen. Ff opzoeken hoor
Het is private message :
Neem dat terug, jij vlerk!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:25 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Wie is hier nou de klapjostie!!!
Nu ben je en een klapjostie en een boomknuffelaar...
Het is Private Message. Je bent godverdomme toch geen mongool ofzo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat PM Personal Message betekent. Moet ik het nog voor je vertalen?
Klapjosti.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is Private Message. Je bent godverdomme toch geen mongool ofzo?![]()
Daarbij, de TS zit die andere user hier publiekelijk te beschuldigen, dan moet hij het nu ook publiekelijk rechtzetten.
Nee, ben geen mongool.quote:A personal message or private message, often shortened to PM, is like an e-mail sent from one user to another user on an Internet forum.
Ga jij is ff heel snel het topic terug lezen fleppestein!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Het is Private Message. Je bent godverdomme toch geen mongool ofzo?![]()
Daarbij, de TS zit die andere user hier publiekelijk te beschuldigen, dan moet hij het nu ook publiekelijk rechtzetten.
Hou jij gewoon je smoel en post de PM. Laffe zaadhaas die je d'r bent.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:33 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Ga jij is ff heel snel het topic terug lezen fleppestein!!
Voordat je ook kan aansluiten bij die andere flapdrol!
Dus omdat Fok! het Private Message noemt staat de afkorting PM voor Private Message?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Klik eens op [ afbeelding ]
Juist. Wat staat er dan?
Private Messaging System.
Je bent geen mongool nee, maar een irritante betweter die tegen beter weten in blijft doordrammen dat ie gelijk heeft.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:01 schreef Balkellende het volgende:
Kijk bij je PM dan.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Klik eens op [ afbeelding ]
Juist. Wat staat er dan meteen in de header?
Private Messaging System.
Je bent geen mongool nee, maar een irritante betweter die tegen beter weten in blijft doordrammen dat ie gelijk heeft.
Ja, dat lijkt me volkomen logisch. Jij ziet het leven graag onnodig complex ofzo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dus omdat Fok! het Private Message noemt staat de afkorting PM voor Private Message?
Ik zou niet weten waarom. Dit topic gaat zonder verdere duidelijkheid van de TS nergens over en valt er weinig te vervuilen. Daarbij is dit een forum. Daar voeren mensen meestal discussies.quote:Laatste woord, we hebben TS zijn topic al genoeg vervuild
Eensch, OP was pure smaad, TS mag zijn excuses wel aanbieden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jullie mogen van mij lekker dit topic houden en lekker de mexicaanse krijgen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:43 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eensch, OP was pure smaad, TS mag zijn excuses wel aanbieden.
Ik heb het niet aan zien komen neequote:
Dan de bloedpoep!! Of heb je die ook al gehad??quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:59 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Heb de Mexicaanse Griep reeds gehad.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:02 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dan de bloedpoep!! Of heb je die ook al gehad??
HEY FLIKKER EENS OP JIJquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:02 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Dan de bloedpoep!! Of heb je die ook al gehad??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |